在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2043


1#
發表於 13-4-9 16:27 |只看該作者
我有左bb時,其實都有d想吾要,想以事業為先。因為我份工又吾可以吾做住,靠份工申請緊公司宿舍,再加上我c6讀緊pt,需要個證書升職,仲有年半要讀,請工人,家又冇噤多位(租屋)。要搬大d的屋,但屋租又好貴。我媽叫我比bb佢照顧,叫我搬返去住(我老家都吾算細)。我8個月到先搬返去。比多d家用啊媽好過(2人比8000),到時啊媽幫我帶bb,再比多些,比自己人好過比外人呀。而家都40week等生,佢冇lala今日同我講,你吾係指意我幫你照顧個bb呀?我吾得嫁!我抱兩抱手痛嫁!吾好挷住我呀!(我媽好鐘意去街嫁)
我話噤我比找ee照顧,佢又話貴又話吾知信吾信得過又吾鐘意,我話請工人㴝照顧,佢又吾鐘意有外人起家又話工人手世吾好好易整到bb。我呀!真係企左起度呀! 我搬返我媽家時,賣晒d傢俱,送晒野比人。宿舍起碼出年年頭至到手。唉!早知就吾搬返去啊媽度啦,而家真係兩頭吾到岸呀!如果再搬要找短期租囉d,邊有噤多短租屋呀!

唉…


禁止訪問

積分: 508


2#
發表於 13-4-9 18:44 |只看該作者

回覆:agatechung 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4171


3#
發表於 13-4-9 19:06 |只看該作者

回覆:agatechung 的帖子

點解前後兩個版本差咁遠。同你媽解釋,現實環境係如果唔請姨姨/工人,bb就無人湊。排育嬰園都要一段時間。




別墅

積分: 619


4#
發表於 13-4-9 22:37 |只看該作者

回覆:agatechung 的帖子

直接同妳媽商量



男爵府

積分: 7003


5#
發表於 13-4-9 23:35 |只看該作者

回覆:好煩惱呀我!

點解伯母360度,不如直接跟她再談看看是否有其他問題。


大宅

積分: 2043


6#
發表於 13-4-10 02:27 |只看該作者

回覆:lam0903 的帖子

佢前幾日玩完人地個bb,抱到手痛。


男爵府

積分: 7364


7#
發表於 13-4-10 08:48 |只看該作者

引用:我有左bb時,其實都有d想吾要,想以事業為

原帖由 agatechung 於 13-04-09 發表
我有左bb時,其實都有d想吾要,想以事業為先。因為我份工又吾可以吾做住,靠份工申請緊公司宿舍,再加上我c ...
初生Bb都唔太重 唔駛成人抱架 坐月都有一至兩個月 到時個bb出左世 可能你mama唔會放手:;pppp::;pppp:差不多情況我都遇過 最終都係老爺奶奶湊(因為坐月期間搵唔到人 到要番工時 都無人湊 諗住resign ....結果 風迴路轉) 所以唔好咁擔心 依家急唔黎.....整理心情生個健康b再算




公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


8#
發表於 13-4-10 12:25 |只看該作者
嘻嘻...呀母親大人極有可能想講比你知佢對你嘅重要性...

今晚就抺定一張油咀, 勁讚吓佢, 講到無左佢一定唔掂, 講佢有幾低得諗, 講佢有幾偉大, 講自已有幾幸運, 有這位母親大人...

千祈唔好提另外請工人, 如果你講, 咪即係講比呀伯母知可以搵人取替佢? 嘻嘻...唔好擔心, 一於玩懶皮, 冧爆佢, 睇吓佢有咩反應先啦...

啊啊...
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


伯爵府

積分: 16757


9#
發表於 13-4-10 12:46 |只看該作者
真係慘
我媽都話過幫我, 但自己身體又唔掂, 請工人又唔得 (企硬果隻), 都唔知咩叫做幫我. 唔緊要, 靠自己啦~
搵短租囉, 套房囉...應該好多供應的.


別墅

積分: 966


10#
發表於 13-4-10 23:58 |只看該作者
我都曾經發生過咁既事, 未有之前, 我媽不斷催我生, 話幫我湊點點點...(因我當時唔想咁快就有...) 點知到真係有左...佢又話, 下, 你唔係旨意我呀? 咁煩...咩咩咩!!!:;pppp:現在咩都係幫手湊, 老人家係鐘意講d說話你聽架啦~~~一家人, 由佢啦~~


複式洋房

積分: 238


11#
發表於 13-4-11 00:18 |只看該作者

回覆:好煩惱呀我!

我媽又係咁,煩到死,最終我要自己resign,放棄我好鐘意的一份工




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo