自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25625


1#
發表於 13-4-9 11:40 |只看該作者
女女學左兩年幾游水。而家老師話因為佢比較易沉,係深水的地方先可以練好d.但女女好驚。佢因為掂唔到地。我自己本身唔識游水,我應該點幫佢?




象牙宮

積分: 213712

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 13-4-9 11:44 |只看該作者
有無問教練幾時教佢踩水? 佢識咗踩水就唔驚!!!


子爵府

積分: 12801


3#
發表於 13-4-9 11:48 |只看該作者

回覆:有關游水

你唔洗幫佢,有教練幫

To be or not to be  that is the question~


公爵府

積分: 25625


4#
發表於 13-4-9 11:50 |只看該作者

引用:有無問教練幾時教佢踩水?+佢識咗踩水就唔驚

原帖由 cy101 於 13-04-09 發表
有無問教練幾時教佢踩水? 佢識咗踩水就唔驚!!!
佢識架。但因為以前佢都係掂到地的池個度學,所以佢一去三米池度就好驚。但我又幫唔到佢。





侯爵府

積分: 23369


5#
發表於 13-4-9 11:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cy101+於+13-04-09+發表有無

原帖由 mandysio 於 13-04-09 發表
佢識架。但因為以前佢都係掂到地的池個度學,所以佢一去三米池度就好驚。但我又幫唔到佢。



...
放手比教練教啦


伯爵府

積分: 17446

認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 有「營」勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-4-9 12:04 |只看該作者
掂到地點會學到呀?


公爵府

積分: 25625


7#
發表於 13-4-9 12:09 |只看該作者

引用:掂到地點會學到呀?

原帖由 ml128 於 13-04-09 發表
掂到地點會學到呀?
因為就算掂唔到地地可能係米幾,佢仲可以跳下跳下。而家好似太深,佢就好驚。




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


8#
發表於 13-4-9 12:12 |只看該作者

回覆:有關游水

怕水好難搞!




伯爵府

積分: 19487


9#
發表於 13-4-9 12:14 |只看該作者
你個女係要你鼓勵,唔係要你幫。


象牙宮

積分: 213712

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 13-4-9 12:18 |只看該作者
mandysio 發表於 13-4-9 12:09
因為就算掂唔到地地可能係米幾,佢仲可以跳下跳下。而家好似太深,佢就好驚。



...
咁咪即係未識踩水(深水)!


公爵府

積分: 25625


11#
發表於 13-4-9 12:29 |只看該作者

引用:Quote:mandysio+發表於+13-4-9+12:09+因為

原帖由 cy101 於 13-04-09 發表
咁咪即係未識踩水(深水)!
哦。咁可能係唔熟。因為佢剛剛學,有時掂唔到地,佢只係水度跳下跳下。亞sir見佢咁辛苦,就搵個台俾佢踩住。咁我需要同教練講教佢踩水嗎?




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 13-4-9 12:31 |只看該作者
iamiris 發表於 13-4-9 11:51
放手比教練教啦
緊張就沈,放鬆就浮


公爵府

積分: 25625


13#
發表於 13-4-9 12:32 |只看該作者

引用:Quote:iamiris+發表於+13-4-9+11:51+放手比

原帖由 柏架山莊 於 13-04-09 發表
緊張就沈,放鬆就浮
哦。但佢平時游水唔驚woi.都會嗎?




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 13-4-9 12:34 |只看該作者
樓主不如你都學啦,咁係對佢最好的鼓勵,自己又可以做運動


象牙宮

積分: 213712

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 13-4-9 12:38 |只看該作者
學咗2年多, 但而家教練話佢易沉, 小朋友係咪好怕水? 同教練溝通下!


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


16#
發表於 13-4-9 12:51 |只看該作者

引用:女女學左兩年幾游水。而家老師話因為佢比較

原帖由 mandysio 於 13-04-09 發表
女女學左兩年幾游水。而家老師話因為佢比較易沉,係深水的地方先可以練好d.但女女好驚。佢因為掂唔到地。我 ...
有D小朋友係會好易沉,就算識游都未必浮到!可以的話由教練先扶去深水區適應左先,由淺水到深水,再深水去淺水!你女女暫時仲怕,有人響旁邊會令佢安心d



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


伯爵府

積分: 17594


17#
發表於 13-4-9 15:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cy101+於+13-04-09+發表有無

原帖由 mandysio 於 13-04-09 發表
佢識架。但因為以前佢都係掂到地的池個度學,所以佢一去三米池度就好驚。但我又幫唔到佢。



...
我自己都學緊游水,聽到三m都好驚


公爵府

積分: 25625


18#
發表於 13-4-9 15:52 |只看該作者

引用:學咗2年多,+但而家教練話佢易沉,+小朋友係

原帖由 cy101 於 13-04-09 發表
學咗2年多, 但而家教練話佢易沉, 小朋友係咪好怕水? 同教練溝通下!
因為換左教練。




公爵府

積分: 25625


19#
發表於 13-4-9 15:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cy101+於+13-04-09+發表學咗2

原帖由 mandysio 於 13-04-09 發表
因為換左教練。
其實佢算叻,佢個班有個十幾歲的男仔游左,都唔敢游返去。佢俾我哄下,都慢慢,我知佢怕先想幫佢克服佢




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo