8/4: 佢話我其中一件貨在舊倉, 要等明天才可發, 今天訂單又會再關閉, 將會第3次重拍
7/4: 依然無動靜, 但終於覆旺旺, 話今天/明天發(聽住先, 之前已經係咁講)
6/4 update: 昨天訂單超過3日未付關閉左, 即時已再拍, 今天仍然無改價無比單號, 旺旺完全唔覆
______________________________________________________________________________
我係4月2日17:00拍單, 一陣17:00再唔付款就會被關閉交易
秀天仲未改運費, 又無講發左貨未
無論旺旺/whatsapp都唔覆
而家真係無晒辦法, 請問應該點做?
我知佢地呢排忙緊新倉庫, 唔係要求佢快, 但都唔好咁樣對客人

