在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 302


1#
發表於 13-4-9 13:56 |只看該作者
理吾到小朋友功課,考試陪吾到佢溫習,你呢?


珊瑚宮

積分: 108887

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-4-9 14:01 |只看該作者
Jellyfishmama 發表於 13-4-9 13:56
理吾到小朋友功課,考試陪吾到佢溫習,你呢?
我女讀小學時, 我特登搵一份近屋企返工又唔洗多ot的工作, 當然人工就梗係少左啦, 因為我想自己跟返佢嘅功課, 盡力教識佢自己主動溫習, 係佢測驗考試期間, 我唔會請假同佢溫書, 時間過得好快, 佢已經係高中生~
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


珊瑚宮

積分: 108143

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


3#
發表於 13-4-9 16:06 |只看該作者
大家一樣無奈...


男爵府

積分: 7178

熱血勳章 爸B勳章


4#
發表於 13-4-9 16:52 |只看該作者
唔使唔開心0拉. 放工抽一個鐘頭睇下功課, 無人陪小朋友可能仲獨立自己溫書.

我細個阿爸阿媽晚晚九點先返, 我自己讀無補習咪又讀到大學. 我老公以前佢媽無返工日日在家陪, 佢都可以中六都升唔到....

睇個小朋友自己本身性格....

在職媽媽已很辛苦, 唔好張所有責任放自己身上....



大宅

積分: 2622


5#
發表於 13-4-9 17:04 |只看該作者
又唔駛諗到咁灰既,時間係自己安排架嘛~


別墅

積分: 964


6#
發表於 13-4-9 18:46 |只看該作者

引用:唔使唔開心0拉.+放工抽一個鐘頭睇下功課,+

原帖由 kawan1117 於 13-04-09 發表
唔使唔開心0拉. 放工抽一個鐘頭睇下功課, 無人陪小朋友可能仲獨立自己溫書.

我細個阿爸阿媽晚晚九點先返, ...





大宅

積分: 4099


7#
發表於 13-4-9 18:54 |只看該作者

引用:唔使唔開心0拉.+放工抽一個鐘頭睇下功課,+

原帖由 kawan1117 於 13-04-09 發表
唔使唔開心0拉. 放工抽一個鐘頭睇下功課, 無人陪小朋友可能仲獨立自己溫書.

我細個阿爸阿媽晚晚九點先返, ...
我都係咁話,細個我會好乖咁用錄音機錄音幫自己默書,測驗自己出卷畀自己做,阿媽完全無理我,最後都讀到大學〜




男爵府

積分: 8129

2024年龍年勳章


8#
發表於 13-4-9 18:59 |只看該作者

回覆:在職媽媽的無奈

我仲無奈,2個小朋友,一個k3, 一個p3. 晚回家得3個零鐘,搖控叫大個做功課,應咗你,返到屋未做過,話唔記得喎,兩個繼續玩。
大嗰個,工人叫唔聽。平時自把自為,昨日比我發現平時等細放學校車既時候係去咗第二度同朋友仔玩。個工人又無同我講,唔只第一次被我發現同樣事情。我可以點做?

點評

cwinnie  感覺一樣!!!!  發表於 13-4-15 17:43


男爵府

積分: 9845


9#
發表於 13-4-9 23:41 |只看該作者
我本來係FTM,最近出來做返野,阿女放去補習社,補習老師話佢做功課好快,好自理到自己,做完仲有好多時間温習同做課外練習,但我仲係FTM時,佢响屋企做功課HEA到暈,食完返都仲未做完,依家真係勞氣少左...!不過都會CHECK下佢功課,雖則補習老師會CHECK,但都要睇下D老師有冇求其!


別墅

積分: 966


10#
發表於 13-4-11 00:06 |只看該作者
我諗我好快就步後塵啦~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo