自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8414


1#
發表於 13-4-12 01:11 |只看該作者
囡囡8個月,准備戒人奶。但唔知食邊個牌子好。惠氏聽講係肥仔粉,美素似乎甜佐D,牛欄廣告做得好假,雪印又唔知點•••




象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 13-4-12 01:20 |只看該作者
其實有無諗過,買幾隻牌子,每樣一匙,咁就樣樣有D


大宅

積分: 3394


3#
發表於 13-4-12 01:24 |只看該作者

回覆:食邊隻好

我個仔食過雅培同雪印,但都系雪印岩佢,




大宅

積分: 1183


4#
發表於 13-4-12 01:24 |只看該作者

回覆:食邊隻好

雪印甜易有泡泡 A+無泡泡但仲甜 之後轉牛攔唔算甜依家仲飲緊



男爵府

積分: 8414


5#
發表於 13-4-12 01:26 |只看該作者

回覆:stkyo 的帖子

會唔會食壞BB㗎




珍珠宮

積分: 33669


6#
發表於 13-4-12 01:26 |只看該作者

回覆:食邊隻好

我D B好百搭,腸胃好,食隻隻都oK我自己覺得雪印,illuma,能恩比較好,唔油唔太甜!


子爵府

積分: 13898


7#
發表於 13-4-12 01:28 |只看該作者

回覆:食邊隻好

貴既illuma,平既我覺得牛欄都幾好!




男爵府

積分: 5187


8#
發表於 13-4-12 01:57 |只看該作者

回覆:食邊隻好

我會睇腸胃做人,惠氏開頭飲到轉2號太熱氣,頂唔順轉美素,不過認真甜,有$買iluma吧




男爵府

積分: 8148


9#
發表於 13-4-12 02:02 |只看該作者

引用:囡囡8個月,准備戒人奶。但唔知食邊個牌子

原帖由 LisuBB711 於 13-04-12 發表
囡囡8個月,准備戒人奶。但唔知食邊個牌子好。惠氏聽講係肥仔粉,美素似乎甜佐D,牛欄廣告做得好假,雪印又 ...
我兩個囡囡都係食雪印大,幾好又唔太貴唔洗同人搶制得過


大宅

積分: 4376


10#
發表於 13-4-12 02:05 |只看該作者

回覆:食邊隻好

餵多四個月人奶然後轉鮮奶


侯爵府

積分: 24263


11#
發表於 13-4-12 02:07 |只看該作者

回覆:食邊隻好

我女食A十便秘、之後轉雪印、差唔多日日有、只要適合就係最好!


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 13-4-12 02:27 |只看該作者
LisuBB711 發表於 13-4-12 01:26
會唔會食壞BB㗎
應該唔會,係睇BB腸胃受唔受得,有D BB轉奶粉個陣都係兩溝咁飲


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo