懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 213

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-3-12 13:18 |只看該作者
有無JM今年揾張國良喺法國開刀生BB(3人房)!幾錢呀!包唔包膳食呀!




珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 13-3-12 13:22 |只看該作者

回覆:sesamelam 的帖子

我今年五月,佢叫我預開刀$33000,唔包膳食。



伯爵府

積分: 15030


3#
發表於 13-3-12 14:12 |只看該作者

回覆:有無JM今年揾張國良喺法國開刀生BB(3人房)!

咁岩既,我2想搵佢開刀


大宅

積分: 1768

BK Milk勳章


4#
發表於 13-3-12 14:28 |只看該作者
回覆 sesamelam 的帖子

我都是定咗張醫生 6月底係法國醫院開刀,佢話如果唔系假日(周日或公眾假期),估計 3萬7、8千。唔包餐。


別墅

積分: 881


5#
發表於 13-3-12 15:45 |只看該作者

引用:回覆+sesamelam+的帖子 我都是定咗張醫生+

原帖由 jacaranda96 於 13-03-12 發表
回覆 sesamelam 的帖子

我都是定咗張醫生 6月底係法國醫院開刀,佢話如果唔系假日(周日或公眾假期),估 ...
請問擇日開刀駛唔駛加錢呀?




大宅

積分: 1768

BK Milk勳章


6#
發表於 13-3-12 16:12 |只看該作者
happy.rita 發表於 13-3-12 15:45
請問擇日開刀駛唔駛加錢呀?
只要唔係周日或公眾假期,係唔駛加錢的。


大宅

積分: 1825


7#
發表於 13-3-12 16:43 |只看該作者

回覆:有無JM今年揾張國良喺法國開刀生BB(3人房)!

我都係張國良fans, 5月法國生,我有擇日的,只要夾倒醫院個期同張醫生個期就ok了,佢唔會有附加費的~


別墅

積分: 881


8#
發表於 13-3-12 19:56 |只看該作者

回覆:有無JM今年揾張國良喺法國開刀生BB(3人房)!

唔該曬!




大宅

積分: 1413


9#
發表於 13-3-12 19:58 |只看該作者

回覆:sesamelam 的帖子

上年九月三人房38xxx




大宅

積分: 1165


10#
發表於 13-3-12 22:43 |只看該作者
我都約左五月中開刀呀,預計38000左右


大宅

積分: 1165


11#
發表於 13-3-12 22:44 |只看該作者
6-8人房
3人房每晚加$1000


禁止訪問

積分: 1078


12#
發表於 13-3-12 22:46 |只看該作者

引用:我都係張國良fans,+5月法國生,我有擇日的

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24474


13#
發表於 13-3-12 23:09 |只看該作者
我想問你地第一次揾張醫生產檢是否已排到12week左右?我問姑娘話到時book法國醫院都未遲?


侯爵府

積分: 24474


14#
發表於 13-3-12 23:12 |只看該作者
佢收接生費是否只係幾千蚊先咁平?


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 13-3-12 23:22 |只看該作者

引用:我想問你地第一次揾張醫生產檢是否已排到12

原帖由 katrinamama 於 13-03-12 發表
我想問你地第一次揾張醫生產檢是否已排到12week左右?我問姑娘話到時book法國醫院都未遲? ...
我一路有睇開佢,都成10週先見到佢,無睇開12週可見已經好好啦!法國醫院現在不太緊張,應該唔駛擔心。



大宅

積分: 1825


16#
發表於 13-3-13 12:51 |只看該作者
aarontakumi 發表於 13-3-12 22:46
你幾號呀
Hi Hi, 我5月16號呀, 依家我都搵緊同樣516響法國生既姊妹 ^^


大宅

積分: 1825


17#
發表於 13-3-13 12:55 |只看該作者
katrinamama 發表於 13-3-12 23:12
佢收接生費是否只係幾千蚊先咁平?

唔係好清楚佢接生費幾$吖, 只知搵佢開刀, 4日3夜, 3人房, 大概37k - 38k左右,
佢一向價錢公道, 所以好信佢, 無問佢接生費幾$.


大宅

積分: 1930


18#
發表於 13-4-15 18:15 |只看該作者
我都想搵佢開刀, 想問下張醫生果度d儀器係咪好舊架? 會唔會睇得唔清楚架?


侯爵府

積分: 20040

BK Milk勳章


19#
發表於 13-4-15 18:50 |只看該作者
張醫生 好醫生


複式洋房

積分: 207


20#
發表於 13-4-15 20:42 |只看該作者

回覆:chuchubobo29 的帖子

儀器比較舊,但張醫生好有經驗,講解非常清楚!完全無問題

我book 5月31日揾佢開刀


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo