自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7317


1#
發表於 13-4-14 00:52 |只看該作者
我6299堅持話帶一歲BB去拜山無問題!但有啲人話唔好帶BB去,多煙又陰氣重。你地點睇?




大宅

積分: 4189

陪月勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-4-14 00:58 |只看該作者

回覆:JK2012 的帖子

我會,我b現家9個月已經帶左佢上山拜丫b個婆婆兩次!!冇問題家嗎?


子爵府

積分: 14534

畀面勳章


3#
發表於 13-4-14 01:00 |只看該作者

引用:我6299堅持話帶一歲BB去拜山無問題!但有啲

原帖由 JK2012 於 13-04-14 發表
我6299堅持話帶一歲BB去拜山無問題!但有啲人話唔好帶BB去,多煙又陰氣重。你地點睇?



...
我覺得帶BB去冇問題。


子爵府

積分: 14534

畀面勳章


4#
發表於 13-4-14 01:00 |只看該作者

引用:我6299堅持話帶一歲BB去拜山無問題!但有啲

原帖由 JK2012 於 13-04-14 發表
我6299堅持話帶一歲BB去拜山無問題!但有啲人話唔好帶BB去,多煙又陰氣重。你地點睇?



...
怕就怕蚊多。



翡翠宮

積分: 91771

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 13-4-14 01:02 |只看該作者
我有帶過, 冇問題喎


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-4-14 01:03 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

上星期剛去完,見到大把細路同bb。慎宗追遠,拜祭先人理所當然




大宅

積分: 3322


7#
發表於 13-4-14 01:08 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

我個仔8個幾月時我都有帶過佢去拜山,唔覺有咩問題。




大宅

積分: 2993


8#
發表於 13-4-14 01:23 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

我個仔4m+去左2次拜山,一次拜我媽,一次拜c6亞嫲,完全冇問題




珍珠宮

積分: 34951

減齡達人勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


9#
發表於 13-4-14 01:26 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

想帶就冇問題,唔想帶咪諗倒好多問題囉

我覺得事乎樓主你想唔想帶佢去




子爵府

積分: 11977

wyeth冷知識勳章


10#
發表於 13-4-14 01:27 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

3歲我都5帶




男爵府

積分: 7317


11#
發表於 13-4-14 01:28 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

如果係x玄學院,無咁䦕陽,都0K嗎?




伯爵府

積分: 16360


12#
發表於 13-4-14 01:30 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

我個女2歲幾,去拜左3年清明




伯爵府

積分: 15417

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 13-4-14 01:41 |只看該作者
我99仲緊張過我,同老公結婚11年,我都係拜左2次山咋


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


14#
發表於 13-4-14 01:42 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

未夠6歲,我都唔會帶!

每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


大宅

積分: 2086


15#
發表於 13-4-14 02:28 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

我大仔第一次拜山得三個月,仲要係上山嗰種,又超多蚊又危險,不過6299話想帶第一個孫去見太爺就去拜囉




瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


16#
發表於 13-4-14 02:48 |只看該作者

引用:想帶就冇問題,唔想帶咪諗倒好多問題囉 我

原帖由 garfield_pooh 於 13-04-14 發表
想帶就冇問題,唔想帶咪諗倒好多問題囉

我覺得事乎樓主你想唔想帶佢去
如果想帶就根本唔會出post問,只想出post等大家支持佢唔帶係啱




大宅

積分: 1928


17#
發表於 13-4-14 03:23 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

一定唔會,香太勁


男爵府

積分: 7317


18#
發表於 13-4-14 09:08 |只看該作者

引用:我大仔第一次拜山得三個月,仲要係上山嗰種

原帖由 WhiskyYan 於 13-04-14 發表
我大仔第一次拜山得三個月,仲要係上山嗰種,又超多蚊又危險,不過6299話想帶第一個孫去見太爺就去拜囉



...
6299個原因就係同你一樣。




男爵府

積分: 7317


19#
發表於 13-4-14 09:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+garfield_pooh+於+13-04-14+

原帖由 kuromi_kuromi 於 13-04-14 發表
如果想帶就根本唔會出post問,只想出post等大家支持佢唔帶係啱
唔係想找支持,只係想睇下大家點treat呢件事,你說得對,我真的不想帶BB去。之不過想睇下其他人的做法。




子爵府

積分: 10231


20#
發表於 13-4-14 09:18 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

我仔2個月大已經帶佢拜山,一d問題都冇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo