自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


翡翠宮

積分: 77004


1#
發表於 13-4-13 23:59 |只看該作者
我亞女S1, 一向都冇補習. 我剛剛聽亞女講差不多所有同學都去補,不管成績好or 吾好!攪到個個補,我亞女又冇補。好似怪怪地咁…有冇小朋友讀緊中學又係冇補習架?




男爵府

積分: 8178


2#
發表於 13-4-14 00:00 |只看該作者
Kittymummy 發表於 13-4-13 23:59
我亞女S1, 一向都冇補習. 我剛剛聽亞女講差不多所有同學都去補,不管成績好or 吾好!攪到個個補,我亞女又 ...


你同阿女都吾介意咪得囉, 吾洗理人點睇

點評

丫雅  x2  發表於 13-4-14 13:18


翡翠宮

積分: 77004


3#
發表於 13-4-14 00:05 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

其實補左係咪真係有幫助?我一向覺得都係靠自己去溫去記,補習老師都幫吾到幾多…



點評

808280    發表於 13-4-14 12:26


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-4-14 00:22 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

我二女S2,大女S5,
佢地淨係補數學同英文,大女就補多科經濟,因為我地都跟唔到,但佢地覺得有需要,由其大女話學校老師教得快又唔明,所以要補經濟當上多一堂


珍惜自己,珍惜身邊人...珍惜眼前人
不要給自己一個遺憾~


翡翠宮

積分: 78964


5#
發表於 13-4-14 01:15 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

我女都無補喇



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


6#
發表於 13-4-14 01:17 |只看該作者
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。
不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 5978

好媽媽勳章


7#
發表於 13-4-14 01:21 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

我女小五都冇補過,D同學媽咪覺得我好執輸,但我女搞得掂,成績好好,點解要人補佢又補呢!


珊瑚宮

積分: 111952


8#
發表於 13-4-14 02:16 |只看該作者
補習都分好多種 各付其費 各取所需


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-4-14 02:23 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

有需要咪補,冇就唔洗好side時間同金錢



我為貓狂


珊瑚宮

積分: 118281


10#
發表於 13-4-14 02:30 |只看該作者

回覆:Kittymummy 的帖子

佢上堂老師已教明,程度跟到,唔去補習有乜問題? 如果冇清晰目標,只係人上我上,同去K分別也不大。




大宅

積分: 3253


11#
發表於 13-4-14 02:33 |只看該作者

引用:唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都

原帖由 chowqv 於 13-04-14 發表
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。
sorry, 但係kindergarden有咩補


大宅

積分: 4376


12#
發表於 13-4-14 02:59 |只看該作者

引用:唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都

原帖由 chowqv 於 13-04-14 發表
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。
吓?????


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


13#
發表於 13-4-14 03:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowqv+於+13-04-14+發表唔好

原帖由 venom__x 於 13-04-14 發表
sorry, 但係kindergarden有咩補?
我點知果堆b6媽有咩補。不過佢地連阿仔既英文功課都話睇唔明。由得佢地補囉。200$/hr.補英文多啦。不過補完佢地小朋友既英文都係咁上下。

不知所謂的乙陸!!!


公爵府

積分: 25625


14#
發表於 13-4-14 04:37 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

咁佢地係要補。因為中文可能連繁體字都唔識寫




大宅

積分: 3253


15#
發表於 13-4-14 04:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+venom__x+於+13-04-14+發表so

原帖由 chowqv 於 13-04-14 發表
我點知果堆b6媽有咩補。不過佢地連阿仔既英文功課都話睇唔明。由得佢地補囉。200$/hr.補英文多啦。不過補完 ...
no wonder lah.. :;pppp: b6 kids definitely need it..


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


16#
發表於 13-4-14 07:04 |只看該作者

引用:咁佢地係要補。因為中文可能連繁體字都唔識

原帖由 mandysio 於 13-04-14 發表
咁佢地係要補。因為中文可能連繁體字都唔識寫
正確係:中文唔識,英文唔掂,見到數字就頭暈。

點評

MariaTsui  你講得好好笑.  發表於 13-4-14 13:37
不知所謂的乙陸!!!


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-4-14 07:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mandysio+於+13-04-14+發表咁

原帖由 chowqv 於 13-04-14 發表
正確係:中文唔識,英文唔掂,見到數字就頭暈。
我識果d KG補 e no pi 英文,數學。英文0吾覺特別,數學好叻。仲猛叫我地去。


公爵府

積分: 25625


18#
發表於 13-4-14 07:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mandysio+於+13-04-14+發表咁

原帖由 chowqv 於 13-04-14 發表
正確係:中文唔識,英文唔掂,見到數字就頭暈。
數字佢地先最醒。唔係點解咁識r著數




珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 13-4-14 08:32 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

自己攪得掂做咩要浪費時間去補習社




水晶宮

積分: 52044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-4-14 09:06 |只看該作者

回覆:Kittymummy 的帖子

要睇下你囡囡成績如何? 跟唔跟得倒? 如果ok又唔算吃力, 初中可以唔駛補都得. 唔係人地個個做你就一定要跟住做嘅, 我覺得好睇自己有冇雖要囉. 至於上到高中, 我又反而覺得要去下d天王補習, 主要都係學吓人地答題技巧, 呢d比較有用, 不過如果係追成績, 當然係揾人專科去補啦.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo