跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 936


1#
發表於 13-4-4 14:28 |只看該作者
老公有個上海住嘅朋友個老婆六個月身紀,話要嚟美國生!!!我梗係唔肯俾佢住喺我哋屋企啦!因為我真係唔贊成佢哋嘅做法,咁同香港雙非有咩分別?!
點知佢哋自己搵咗D月子公司。但係佢哋喺美國無人無物,如果佢嚟咗又無理由唔睇住佢。佢仲要淨係個大肚婆自己嚟,佢個朋友唔嚟!有冇攪錯呀!




男爵府

積分: 8223

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-4-4 14:50 |只看該作者

回覆:激死人

咁佢哋諗住生完攞張出世紙就走?




別墅

積分: 936


3#
發表於 13-4-4 14:56 |只看該作者

回覆:babytomato 的帖子

唉.... 應該係囉!




子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 13-4-4 23:53 |只看該作者
可以試吓同city hall投訴,可能會搞到間月子公司摺埋都有份!

http://abcnews.go.com/US/birth-t ... y/story?id=18337755

你今日backup左未?


別墅

積分: 936


5#
發表於 13-4-5 00:15 |只看該作者

回覆:眼訓 的帖子

可以咩?




子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 13-4-5 00:29 |只看該作者
meow_meow531 發表於 13-4-5 00:15
可以咩?
新聞裡頭個case就係話住宅地方無牌變成商業賓館。
你今日backup左未?


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 13-4-5 07:06 |只看該作者
meow_meow531 發表於 13-4-4 14:28
老公有個上海住嘅朋友個老婆六個月身紀,話要嚟美國生!!!我梗係唔肯俾佢住喺我哋屋企啦!因為我真係唔贊 ...
搞錯呀, pat 低個太太0係度, 起碼陪佢黎安頓好先丫! 都唔鬧佢雙非果part 喇!!!!!

點評

nikinokb  咪係.......就甘留個老婆自己係度.....有無搞錯!!  發表於 13-4-6 07:14


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 13-4-5 13:29 |只看該作者
我聽同事講點解大陸有錢D嘅都想出國,但由得個大肚婆自己一個人喺度生,呢D老公好唔負責任,唔知幾時美國政府可以立法父母唔係綠卡或公民,所生子女都不可以自動成為美國公民?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


別墅

積分: 936


9#
發表於 13-4-5 16:41 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子

Rose-mag, 好贊同你嘅見意!




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 13-4-5 19:59 |只看該作者

引用:我聽同事講點解大陸有錢D嘅都想出國,但由

原帖由 rose-mag 於 13-04-05 發表
我聽同事講點解大陸有錢D嘅都想出國,但由得個大肚婆自己一個人喺度生,呢D老公好唔負責任,唔知幾時美國政 ...
睇新聞講,成日都話政府想立法例,唔知幾時先傾得掂




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 13-4-6 04:17 |只看該作者
sfmeow 發表於 13-4-5 03:59
睇新聞講,成日都話政府想立法例,唔知幾時先傾得掂

係呀,一日都係D政黨係度搞搞震,同香港一樣,大家想爭選票。
其實冇人冇物喺呢邊,有錢都好,冇錢就成為社會負累,
而家美國經濟唔好,正常想搵份好D嘅工都難。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


別墅

積分: 936


12#
發表於 13-4-6 13:56 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子

無論係香港嘅雙非定美國嘅雙非,其實真係對本地有交稅嘅公民好唔公平!




大宅

積分: 2243


13#
發表於 13-4-8 02:54 |只看該作者
回覆 meow_meow531 的帖子

響邊個國家, 雙非都係一個好大問題, 美國唔慘, 香港慘D, 因為太近...幾百蚊就落到香港...
根本任何一個國家, 都好應該禁雙非有身份, 對出世果個公平?
咁邊個對用正常途徑, 時間, 金錢去申請嘅人公平??? 仲有辛辛苦苦工作嘅taxpayers...

有時真係好嬲!




別墅

積分: 936


14#
發表於 13-4-9 00:07 |只看該作者

回覆:ellie79 的帖子

我都覺得好嬲呀!我老公話個大肚婆14號就到!我哋仲要幫佢book埋酒店,佢話驚過immigration 時會check 佢!怕就咪嚟啦!




子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


15#
發表於 13-4-9 01:08 |只看該作者
meow_meow531 發表於 13-4-9 00:07
我都覺得好嬲呀!我老公話個大肚婆14號就到!我哋仲要幫佢book埋酒店,佢話驚過immigration 時會check 佢! ...
點解揾左月子公司仲要揾酒店?最緊要最緊要係佢唔好入境時同你扯上任何關係(地址,人名,電話等)。
只希望佢俾人遣返啦。

你今日backup左未?


大宅

積分: 2243


16#
發表於 13-4-9 07:00 |只看該作者

回覆:meow_meow531 的帖子

分明係要你地照顧佢囉,酒店都唔自己攪,咁唔洗問,英文又唔識講架啦。。。
真係唔怕衰口都要講,唔好幫,一幫就大獲,佢地咩都靠你地架啦。。。


別墅

積分: 936


17#
發表於 13-4-9 11:32 |只看該作者

回覆:眼訓 的帖子

係喎!多謝你提醒!叫佢咪用我哋地扯址先!!




別墅

積分: 936


18#
發表於 13-4-9 11:35 |只看該作者

回覆:ellie79 的帖子

救命呀!我可以點呀?真係好唔想幫佢,但係到咗又唔通唔理佢咩?!




子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 13-4-9 13:09 |只看該作者
meow_meow531 發表於 13-4-9 11:32
係喎!多謝你提醒!叫佢咪用我哋地扯址先!!
一路聽你講,似揾你笨喎。

1. 冇人冇物都中過來生,唔係旨意你幫佢就有鬼囉。
2. 有中介都要book酒店,呢個好有問題呀吓。俾我會最多幫佢追中介佬。入境,接送,生仔,呢d中介當然要一手搞掂晒,唔係俾錢佢白賺呀?

唔好話我陰謀論。你估佢會唔會過來住幾日酒店後話俾中介佬呃,繼而要你接濟佢?為左消費者利益著想,未搞清楚最好唔好過來住啦。機票改期都係俾小小錢姐。來到先知“俾中介佬呃”繼而要俾人趕出街,有機會俾警察抓同遣返就大鍋啦。

我一定唔會叫佢唔好用你個地址囉。呢d一出聲就會令人唸多左,仲可能填硬你個地址添。佢要填你都冇佢符,只係求神拜佛佢鬼um眼咋。

黑心d講,人地做老竇老公既都唔理,你咁緊張來做乜?個老婆咁勇,咪俾佢勇吓囉。俾我同佢講電話都冇咁熱心。噢係呀就算lu。Not touching it with a 10-foot pole.

祝你好運。希望仲有彎轉。
你今日backup左未?


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-4-10 02:26 |只看該作者
眼訓 發表於 13-4-8 22:09
一路聽你講,似揾你笨喎。

1. 冇人冇物都中過來生,唔係旨意你幫佢就有鬼囉。
不能認同更多...............

我都係甘諗....到時扮哂唔知填硬meow_meow531地址.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo