論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2430


1#
發表於 13-4-15 17:58 |只看該作者
其實你地D工人有冇唔中意應人?好聲好氣叫佢做野一係蚊咁細聲應你,一係唔應你,一係烕下眼當應左你。大佬,我覺得佢好冇家教lor


子爵府

積分: 10325


2#
發表於 13-4-15 18:05 |只看該作者

引用:其實你地D工人有冇唔中意應人?好聲好氣叫佢

原帖由 queenmooe 於 13-04-15 發表
其實你地D工人有冇唔中意應人?好聲好氣叫佢做野一係蚊咁細聲應你,一係唔應你,一係烕下眼當應左你。大佬,我 ...
出糧日,你都試10問9唔應佢,佢問why, you speak to her: Learn from you!



點評

falalala    發表於 13-4-15 19:26
Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


禁止訪問

積分: 6500


3#
發表於 13-4-15 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-4-15 18:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+queenmooe+於+13-04-15+發表

原帖由 naomichoi 於 13-04-15 發表
出糧日,你都試10問9唔應佢,佢問why, you speak to her: Learn from you!






禁止訪問

積分: 6500


5#
發表於 13-4-15 18:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6500


6#
發表於 13-4-15 18:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2430


7#
發表於 13-4-15 18:30 |只看該作者

回覆:十問九唔應

,我個賓又係對阿B寬容少少架咋。件植物人仲有成年先完約lor.成日啞咁款,何必呢?


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 13-4-15 19:27 |只看該作者
都唔知佢地黎係打工定做顧主


大宅

積分: 2849


9#
發表於 13-4-15 21:02 |只看該作者
佢夠膽唔應,大声叫到佢應!


珍珠宮

積分: 35736


10#
發表於 13-4-15 21:03 |只看該作者
本帖最後由 zitzai 於 13-4-15 21:04 編輯

我試過o係房同仔換片搞到一手 C,叫佢幫手佢唔應,好來發晒火出廳搵佢(我屋企係正常屋苑 size,唔係幾層村屋更加唔係幾千呎分東西翼 ) ,佢話佢點o左頭 。你都唔好俾o的咁無腦o既藉口我,不如你話腹語應o左我!!剷鑊甘 + 跟住o個幾個月每次出糧 remind 一次,而家好o左,但都需要耐唔耐 remind 佢一下


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


11#
發表於 13-4-15 21:17 |只看該作者

引用:+本帖最後由+zitzai+於+13-4-15+21:04+編輯

原帖由 zitzai 於 13-04-15 發表
本帖最後由 zitzai 於 13-4-15 21:04 編輯

我試過o係房同仔換片搞到一手 C,叫佢幫手佢唔應,好來發晒火 ...
我果個又係成日匿在廚房/洗手間,叫佢幫手辦聽唔到,平時同佢講嘢又係唔識應人,我都忍咗好耐,究竟佢地知唔知咩叫禮貌!




大宅

積分: 4453


12#
發表於 13-4-15 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+queenmooe+於+13-04-15+發表

原帖由 naomichoi 於 13-04-15 發表
出糧日,你都試10問9唔應佢,佢問why, you speak to her: Learn from you!





大宅

積分: 4453


13#
發表於 13-4-15 23:30 |只看該作者

回覆:十問九唔應

叫到佢應為止!同佢講叫佢時要應人,如果我同佢講野佢唔應我,我assume佢唔明白,會不停問佢do u understand?? 問到佢答為止




大宅

積分: 3380


14#
發表於 13-4-16 00:59 |只看該作者
回覆 salomanfa 的帖子

見佢唔應我, 我會每隔5分鐘再重覆一次, 再問佢明唔明白, 問到佢應我為止‧


大宅

積分: 4453


15#
發表於 13-4-16 09:35 |只看該作者
jjess 發表於 13-4-16 00:59
回覆 salomanfa 的帖子

見佢唔應我, 我會每隔5分鐘再重覆一次, 再問佢明唔明白, 問到佢應我為止‧

我工人今朝先黑面, 唔應我啦!!!!!!!!!!!
嬲到我, 即頭望住佢問佢, 點解你唔應人? 你到底明唔明, 佢死死地氣答 YES, 但個樣係極度不滿囉!!!
而家佢黎打工, 我仲要係到受佢氣, 咩人黎架??


大宅

積分: 2430


16#
發表於 13-4-16 09:52 |只看該作者
我果個長期都一係苦口苦面,一係費是采你咁樣,有時真係想爆粗。叫佢做野好似好委屈咁,我頂吖


大宅

積分: 2430


17#
發表於 13-4-16 09:53 |只看該作者
回覆 salomanfa 的帖子

btw your daughter (your profile picture) is very cute

點評

salomanfa  thank you thank you !!   發表於 13-4-16 10:36


大宅

積分: 4069


18#
發表於 13-4-16 10:14 |只看該作者
我個件都係啦! 叫佢做嘢唔會應我! 望都唔望我一眼~ 咁唔鐘意做未走lor.......出黎打工, 又想搵錢又唔想做嘢, 好似欠咗你哋咁!!

我發覺好多工人做咗唔夠一年就見到佢哋d真面目, 兩年約實在太長........如果可以改一年約就好啦~ 好就續, 唔好都可以換呀!


大宅

積分: 4453


19#
發表於 13-4-16 10:38 |只看該作者
olivia_kyk 發表於 13-4-16 10:14
我個件都係啦! 叫佢做嘢唔會應我! 望都唔望我一眼~ 咁唔鐘意做未走lor.......出黎打工, 又想搵錢又唔想做嘢 ...

我工人未至於偷野, 有玩電話但唔算過份,係我視線範圍都無玩,但我都覺得2年太長,可以的話,我都想而家馬上換人.

你好時我好. 剛剛星期日我仲比左一大盒朱古力佢, 叫佢同朋友SHARE, 佢好開心.諗住佢都識做.

點知我太天真, 仲黑多我兩錢,應都唔應,吹咩..

唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


20#
發表於 13-4-16 10:45 |只看該作者

引用:我果個長期都一係苦口苦面,一係費是采你咁

原帖由 queenmooe 於 13-04-16 發表
我果個長期都一係苦口苦面,一係費是采你咁樣,有時真係想爆粗。叫佢做野好似好委屈咁,我頂吖:ange ...
我果個咪又係!有時見D餸咸咗少少,提一句下次可以軽手D!姐姐就會即刻好委屈咁樣,唉!我好聲好氣提啫,又唔係鬧,都唔明咩事咁嘅樣!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo