懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 974


1#
發表於 13-4-16 02:13 |只看該作者
今日放第三日產假啦……好悶呀!!呀b幾時出黎呀


大宅

積分: 2960


2#
發表於 13-4-16 02:44 |只看該作者

回覆:放產假…好悶呀!!

最舒服哩段時間〜




別墅

積分: 916


3#
發表於 13-4-16 04:13 |只看該作者

引用:今日放第三日產假啦……好悶呀!!呀b幾時

原帖由 chloe_man 於 13-04-16 發表
今日放第三日產假啦……好悶呀!!呀b幾時出黎呀
Me too:;pppp:




別墅

積分: 974


4#
發表於 13-4-16 04:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chloe_man+於+13-04-16+發表

原帖由 KCPAT 於 13-04-16 發表
Me too
訓到下就5點先起身……而家訓唔著呀


5#
發表於 13-4-16 16:07 |只看該作者
回覆 chloe_man 的帖子

Hello chloe_man,好快可以見到您可愛的BB喇!BB出世後您會好忙碌,放產假後可以多休息,多跟朋友食tea,亦可以多摸摸肚皮跟BB唱歌傾計,係好好嘅胎教,BB係會認得媽咪把聲嫁,好好享受跟肚入面BB互動的奇妙感覺!

我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


子爵府

積分: 14141


6#
發表於 13-4-16 16:09 |只看該作者

回覆:放產假…好悶呀!!

我d 朋友已安排我產假期間陪我去tea。你都不妨約下朋友,因為之後有成個月〝監期〞


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo