論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 713


1#
發表於 13-4-9 17:18 |只看該作者
我家印傭做了一個月零幾日就話唔做, 雖然佢話做多一個月先走, 但我仲要俾佢來回機票, 同埋之前請佢既 agent fee $6k, 加埋前前後後....已經成皮野, 而家我要再搵又要拎多幾仟出黎....我想去勞工處告佢呀.....可唔可以呢????


大宅

積分: 2134


2#
發表於 13-4-9 17:30 |只看該作者
你想告佢d乜?


水晶宮

積分: 69398

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-4-9 17:32 |只看該作者
Monbb0518 發表於 13-4-9 17:18
我家印傭做了一個月零幾日就話唔做, 雖然佢話做多一個月先走, 但我仲要俾佢來回機票, 同埋之前請佢既 agent ...
告佢咩呀
我們都以為,很努力去做,就可以做好一件事。但原來我們是很用力地,去做錯一件事。


瑪瑙宮

積分: 129375

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-4-9 17:36 |只看該作者

回覆:印傭做左一個多少少就遞信

無仇報



別墅

積分: 713


5#
發表於 13-4-9 17:39 |只看該作者
我懷疑佢同 agent 夾埋黎呃僱主呀....佢自己 break contract, 又可以再搵過, agent 又可以收多次 agent fee....


複式洋房

積分: 381


6#
發表於 13-4-9 18:45 |只看該作者
我個都係, 無奈!


男爵府

積分: 8205


7#
發表於 13-4-9 19:27 |只看該作者

回覆:印傭做左一個多少少就遞信

我都中過招


大宅

積分: 2358


8#
發表於 13-4-9 19:43 |只看該作者
你個女傭是海外定本地請返來,是菲是印?最好開名 ,免其他人受害.同埋開埋agency的名,等冇人幫衬佢.到時不要俾機票錢,出機票.如果工人未做够一個月通知期,可以扣佢錢.
“Education is not the filling of a pail, but the lighting of a fire.”


子爵府

積分: 10325


9#
發表於 13-4-9 20:14 |只看該作者

引用:我家印傭做了一個月零幾日就話唔做,+雖然佢

原帖由 Monbb0518 於 13-04-09 發表
我家印傭做了一個月零幾日就話唔做, 雖然佢話做多一個月先走, 但我仲要俾佢來回機票, 同埋之前請佢既 agent ...
佢應該未搵到工先話做多1個月



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


子爵府

積分: 10325


10#
發表於 13-4-9 20:15 |只看該作者

引用:我家印傭做了一個月零幾日就話唔做,+雖然佢

原帖由 Monbb0518 於 13-04-09 發表
我家印傭做了一個月零幾日就話唔做, 雖然佢話做多一個月先走, 但我仲要俾佢來回機票, 同埋之前請佢既 agent ...
佢應該未搵到工先話做多1個月



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


公爵府

積分: 26817

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-4-9 20:44 |只看該作者


大宅

積分: 3620

BK Milk勳章


12#
發表於 13-4-9 20:55 |只看該作者


大宅

積分: 1045


13#
發表於 13-4-10 09:14 |只看該作者
無得告 KA, 無論你炒佢/ 佢自己 RESIGN 都要比機票, 最多係要求 AGENT 搵個個比你 & 唔再收手續費.

成6K 邊間 AGENT 咁狼,
你工人係 OVERSEAS 定LOCAL 完約? 如果 OVERSEAS 應該未還晒$$$


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 13-4-10 09:21 |只看該作者
我唔會留佢响度多一個月了


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-4-10 09:32 |只看該作者

印傭做左一個多少少就遞信

即炒!等佢揾唔切工,番歸!



神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


別墅

積分: 713


16#
發表於 13-4-10 11:16 |只看該作者
姐姐係印印本地完約工人, 請佢都係因為睇中佢呢樣野, 估唔到佢會自己話要 break contract, 佢應該已經還晒 $$ 架喇, 所以無付擔.....

而家佢地太易搵工, 佢連break contract 都唔怕..... 洗咁多 $$ 一定保障都冇......


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


17#
發表於 13-4-10 12:27 |只看該作者
Monbb0518 發表於 13-4-10 11:16
姐姐係印印本地完約工人, 請佢都係因為睇中佢呢樣野, 估唔到佢會自己話要 break contract, 佢應該已經還晒 ...

本地完約點解要比來回機票?
你只要比送佢返歸個程咋.


別墅

積分: 713


18#
發表於 13-4-10 13:11 |只看該作者
佢完約返左印尼再黎, 所以返黎果程, 佢做左一個月已經俾左佢, 估唔倒隔左幾日佢遞信.......


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-4-10 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 713


20#
發表於 13-4-10 18:16 |只看該作者
同意唔好請 break contract....但係而家出面真係好少選擇.....同埋 even 我呢個姐姐之前都係完約, 都會咁, 真係睇好唔好彩...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo