立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1380
子爵府
積分: 10325
原帖由 mami2011 於 13-04-16 發表 工人偷錢,我想炒佢揾個新嘅,係咪一定要通知幫我請佢嘅agent? 但我怕個agent出賣我同我工人通水,話比佢知 ...
原帖由 naomichoi 於 13-04-16 發表 No, not call agent, should call police.
原帖由 mami2011 於 13-04-16 發表 但我宜家未人藏並獲,我驚佢上星期日已經洗左啲錢,所以唔報警住!萬一charge唔到佢棧搞!如果喺我揾到新工 ...
原帖由 naomichoi 於 13-04-16 發表 炒佢,只是給佢機會害另一個家庭
男爵府
積分: 7125
mami2011 發表於 13-4-16 08:28 唉。。其實佢做野幾好!特別係湊我8個月嘅bb湊得好有心機!
原帖由 idy926 於 13-04-16 發表 通常都會扮好但偷錢,套裝黎的
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy