論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1579


1#
發表於 13-4-15 14:36 |只看該作者
姐姐做了差不多1個半月, 但與奶奶夾唔黎而想同佢終止合約。
未做夠3個月, 係咪都要1個月通知期或賠1個月人工比姐姐即走呢? 還是7日?


禁止訪問

積分: 16431


2#
發表於 13-4-15 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1579


3#
發表於 13-4-16 09:49 |只看該作者
chunsamyuen....Noted with many thanks~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo