跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 1771

BK Milk勳章


1#
發表於 11-1-27 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 132


2#
發表於 11-1-27 19:14 |只看該作者
我是貴州遵義的.碰到貴州的已是很不容易了.我都好挂住家鄉的小吃,特別是羊肉粉.不過我好耐都没返過去了.


禁止訪問

積分: 1771

BK Milk勳章


3#
發表於 11-1-27 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 132


4#
發表於 11-1-28 21:01 |只看該作者
毛師奶,您好.我住葵青區,你出來貴州成廿年,那你來香港有幾多年啊?元朗區我仲没去過呢.


禁止訪問

積分: 1771

BK Milk勳章


5#
發表於 11-1-29 21:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 132


6#
發表於 11-2-14 10:50 |只看該作者
哇!來香港已經十年了,我先來香港5年,你應該好習慣香港的生活了吧!


禁止訪問

積分: 1771

BK Milk勳章


7#
發表於 11-2-16 23:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3545

畀面勳章


8#
發表於 11-5-19 10:43 |只看該作者
怎麽就只有兩個~
我是貴陽的~來了3年多~
Emma,我們好愛你~


禁止訪問

積分: 1771

BK Milk勳章


9#
發表於 11-5-25 18:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3545

畀面勳章


10#
發表於 11-5-26 18:01 |只看該作者
回覆 毛師奶 的帖子

有空要出來吹哈龍門陣!
Emma,我們好愛你~


禁止訪問

積分: 1771

BK Milk勳章


11#
發表於 11-5-27 22:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1771

BK Milk勳章


12#
發表於 11-5-27 22:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1771

BK Milk勳章


13#
發表於 11-5-27 22:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 58


14#
發表於 11-6-18 00:35 |只看該作者

回覆:miracleinlife 的帖子

龍門陣聽起來好好感覺哦、我都是貴州金沙呢好高興這里能撞見老鄕哦大家要有時間出來喝下茶我住青衣來港2年




別墅

積分: 581


15#
發表於 12-1-10 19:04 |只看該作者
我系貴陽噶宜家住火炭,舊年十一月生左個囡囡...好掛住家鄉小食,好想食娃兒糕
有冇媽咪得閒出來下午茶或者行街嘎?成日系屋企好抑鬱嗝啵...
http://blog.sina.com.cn/registerlui


別墅

積分: 581


16#
發表於 12-1-10 19:06 |只看該作者
回覆 smlming 的帖子

你個。。系仔?我過女快三個月喇,宜家出街都搣住倨..有興趣出來啵..我住火炭
http://blog.sina.com.cn/registerlui


別墅

積分: 581


17#
發表於 12-1-10 19:10 |只看該作者
回覆 dingyuanzhu 的帖子

我老家系遵義,不過我細果陣大部分時間系貴陽..好掛住暢旺面辣子雞酸湯魚素粉脆哨豆腐丸子...
http://blog.sina.com.cn/registerlui


別墅

積分: 581


18#
發表於 12-1-10 19:12 |只看該作者
回覆 毛師奶 的帖子

仲有我...住火炭,宜家系屋企湊女,邊位媽媽得閒出來吹牛啊..我成日就搣住個女到處亂行
http://blog.sina.com.cn/registerlui


禁止訪問

積分: 1771

BK Milk勳章


19#
發表於 12-1-12 12:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 581


20#
發表於 12-6-28 21:17 |只看該作者
回覆 毛師奶 的帖子

雖然好掛住家鄉嘅辣椒,但返去真系覺得好亂...的士司機都系車度食煙..好煩》。。
http://blog.sina.com.cn/registerlui

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo