跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1334


1#
發表於 12-8-21 13:01 |只看該作者
仔仔好鐘意iphone, ipad, 每次有大人玩佢都即刻衝過來,㩒㩒㩒。
我見佢鐘意玩,就download左好多baby apps 比佢, 學ABC呀,flashcards 呀,咁。
佢都好鐘意呢D apps., 每次玩十分鐘左右先放手。係時間最長既玩具。
但係我好擔心咁樣佢大個會成為宅男...

你吔個B有幾迷iphone?


男爵府

積分: 8253


2#
發表於 12-8-21 14:27 |只看該作者
我BB一樣
不過我唔俾他玩,驚睇壞眼


大宅

積分: 4728

畀面勳章


3#
發表於 12-8-21 17:34 |只看該作者

回覆:你吔個B有幾迷iphone

我嗰個都係咁




男爵府

積分: 6320


4#
發表於 12-8-27 00:07 |只看該作者
一睇電視成個人更加定曬,好擔心。


民房

積分: 8


5#
發表於 12-8-27 22:49 |只看該作者

回覆:你吔個B有幾迷iphone

天天都要玩,有無乜辦法呢?




複式洋房

積分: 279


6#
發表於 12-8-27 23:03 |只看該作者

回覆:你吔個B有幾迷iphone

唯有唔比佢睇啦




禁止訪問

積分: 737

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 12-8-29 12:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3792


8#
發表於 12-9-10 22:19 |只看該作者
我無俾iPhone or iPad,最多幫佢影完相俾佢睇番。但佢係好想玩


大宅

積分: 4632


9#
發表於 12-9-14 01:03 |只看該作者
iPhone or iPad,電腦,電視.....都好中意,仲識自己去開


大宅

積分: 1334


10#
發表於 12-9-14 09:03 |只看該作者

回覆:doraemon622 的帖子

same, same




侯爵府

積分: 20621


11#
發表於 12-9-14 12:38 |只看該作者
我嗰個都係
I never mind the rain from the sky, as long as I have the sun in your eyes~


大宅

積分: 2159

趣教勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-8-13 17:23 |只看該作者
我個唔迷 係有時坐車先俾D歌佢聽
其他時間玩帶有訓練智力及手部肌肉既玩具
我叫佢俾番部機我先 佢都聽AR


子爵府

積分: 14261


13#
發表於 13-8-14 22:45 |只看該作者

回覆:你吔個B有幾迷iphone

吾俾就吾俾


男爵府

積分: 8253


14#
發表於 13-8-16 16:38 |只看該作者
我已嚴禁他玩所有電子用品
喊都無用
吃飯無ipad唔吃,埋唔好吃
我之前會貪方便,因為他有ipad陪會好乖,自己玩半日
吃飯有ipad都吃得快d
不過之後覺得甘樣唔得
要不停提醒自己,是為了他好
這類電子用品無論對他眼,腦部發展各方面都唔好
我地不可以為了自己貪方便而“犧牲”小朋友的身心健康發展

點評

meow_day    發表於 13-8-17 12:55
letter_li  認同  發表於 13-8-17 11:01


禁止訪問

積分: 923


15#
發表於 13-11-3 00:10 |只看該作者

引用:我已嚴禁他玩所有電子用品喊都無用吃飯無ip

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8253


16#
發表於 13-11-5 10:31 |只看該作者
YoYoHsu 發表於 13-11-3 00:10
其實我知壞處好多,我都希望有一日硬起心腸吾俾佢玩,好彩囡囡依家返左全曰班,起碼大半日冇得玩咋:igiveup ...

如果是為了他好的,我會堅持
屋企人包括他爹地已經好寵他
如果連我這個媽咪都恨不到心
以後仲點教?


大宅

積分: 2967


17#
發表於 13-11-8 11:05 |只看該作者
初初佢都好鍾意玩, 見佢玩得越來越迷, 唯有的起心肝, 堅持唔比佢玩, 自己都戒左玩.
而家佢真係唔會Lur黎玩了.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo