家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 121


1#
發表於 06-9-11 16:01 |只看該作者

我想問問有咩辦法失內晾衫唔臭呢﹖

我想問問有咩辦法失內晾衫唔臭呢﹖
已經用過潔霸防霉臭配方﹐都唔可以完全無霉咪。
有乾衣機就好啦。
我試過用熱水洗就好好多﹐但D衫好快玩完﹗
有咩辦法呀﹖

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo