家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 2


1#
發表於 06-9-7 00:36 |只看該作者

我想買張床, 邊間好d ??

你好, 我想問悲翠藤器的上格床好d 定係雅蘭較好呢 ??
悲翠藤器是松木, 但雅蘭唔知咩木, 好像什麼fibre ?? 其實佢講完我都唔知佢講什麼, 但個價錢就爭好遠, 悲翠藤器是2188, 但雅蘭要3680, 不同之處是雅蘭的上格床上有架可放東西..我好煩, 有人話松木唔穩,易碎,係咪??


民房

積分: 2


2#
發表於 06-9-7 11:04 |只看該作者

Re: 我想買張床, 邊間好d ??

help me !!!!!!!!!!!!!!!!!


洋房

積分: 121


3#
發表於 06-9-11 16:08 |只看該作者

Re: 我想買張床, 邊間好d ??

悲翠藤器is good!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo