自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 14214


1#
發表於 13-2-20 12:43 |只看該作者
有冇人試過鴻星土鳳梨酥,好食嗎? Thx


侯爵府

積分: 20817


2#
發表於 13-4-21 16:55 |只看該作者
今日聽收音機講,質素拍得住台中「微熱山丘」,好想試吓。

台灣網站或淘寶訂,連運費平均每件要13-14蚊,如果香港買得到類似嘅頂住癮都唔錯。


水晶宮

積分: 50254


3#
發表於 13-4-21 22:11 |只看該作者

回覆:goodday 的帖子

我還有兩件微熱山丘很快吃完,要買鴻星試試。


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


大宅

積分: 1692


4#
發表於 13-4-21 23:03 |只看該作者

回覆:鴻星土鳳梨酥好食嗎?

試完記得報料





珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


5#
發表於 13-4-21 23:16 |只看該作者

回覆:鴻星土鳳梨酥好食嗎?

試下先 念念不忘土鳳梨酥




侯爵府

積分: 20817


6#
發表於 13-4-22 00:46 |只看該作者
回覆 CINDYC 的帖子

鴻星網顯示:暫時缺貨。


子爵府

積分: 12138


7#
發表於 13-4-22 01:04 |只看該作者
本帖最後由 陳美嬌 於 13-4-22 01:04 編輯
goodday 發表於 13-4-21 16:55
今日聽收音機講,質素拍得住台中「微熱山丘」,好想試吓。

台灣網站或淘寶訂,連運費平均每件要13-14蚊, ...

最近0甘多人問土鳳梨酥?!
推呢個,芮秋,佢地會定期ship香港,
我上星期都買左2盒,個人覺得好味過微熱

(有無JM食過貓型個隻,好唔好味,咩牌?)

https://www.facebook.com/RachBakery?ref=hl


大宅

積分: 2971


8#
發表於 13-4-22 01:17 |只看該作者

回覆:陳美嬌 的帖子

how much ?


子爵府

積分: 12138


9#
發表於 13-4-22 01:20 |只看該作者
2011baby 發表於 13-4-22 01:17
how much ?
買左1盒原味1盒橙味,140/155@ 都幾大粒

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=317429325052386&set=a.278176525644333.65426.278162552312397&type=3&theater


子爵府

積分: 14214


10#
發表於 13-4-22 07:47 |只看該作者

引用:今日聽收音機講,質素拍得住台中「微熱山丘

原帖由 goodday 於 13-04-21 發表
今日聽收音機講,質素拍得住台中「微熱山丘」,好想試吓。

台灣網站或淘寶訂,連運費平均每件要13-14蚊, ...
咁就要試下喇




子爵府

積分: 14214


11#
發表於 13-4-22 07:50 |只看該作者

引用:+本帖最後由+陳美嬌+於+13-4-22+01:04+編輯

原帖由 陳美嬌 於 13-04-22 發表
本帖最後由 陳美嬌 於 13-4-22 01:04 編輯
呢個好似都唔錯喎




子爵府

積分: 13989

熱血勳章


12#
發表於 13-4-22 10:02 |只看該作者
之前見幾位JM推薦維格,
我咁o岩見到有貨就買黎試,
但係我覺麻麻...
希望遲D攞o既團購佳德唔會令我失望啦!


珍珠宮

積分: 34310

MommyPanel勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 13-4-22 10:08 |只看該作者
本帖最後由 mlyuen 於 13-4-22 10:08 編輯

回覆 五阿姨 的帖子

佳德我覺得好味~~
我下個月去台北~都會專登去買回來~
它仲有一個叫紅豆麻糬Q餅, 都好好味~

http://www.chiate88.com/DisplayItem.aspx?id=60


子爵府

積分: 13989

熱血勳章


14#
發表於 13-4-22 10:17 |只看該作者
回覆 mlyuen 的帖子

呢款紅豆麻糬Q餅好吸引喎!


珍珠宮

積分: 34310

MommyPanel勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 13-4-22 10:27 |只看該作者
回覆 五阿姨 的帖子

係呀~好好味呀~
所以我d同事都話, 要買回來俾佢地食~


珍珠宮

積分: 37478

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 13-4-22 10:46 |只看該作者
陳美嬌 發表於 13-4-22 01:20
買左1盒原味1盒橙味,140/155@ 都幾大粒

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=317429325052386&set=a ...
運費都幾貴, 一齊夾份買夠 15盒, 可以免運費 bor.....


水晶宮

積分: 50254


17#
發表於 13-4-22 11:31 |只看該作者

引用:回覆+CINDYC+的帖子鴻星網顯示:暫時缺貨。

原帖由 goodday 於 13-04-22 發表
回覆 CINDYC 的帖子

鴻星網顯示:暫時缺貨。
謝謝提醒! 另外,早前朋友亦手製了土鳳梨酥給我吃,好好味,但我唔好意思開口再要求她做
1366601435583.jpg

點評

goodday  好吸引喔  發表於 13-4-22 11:36

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


子爵府

積分: 12138


18#
發表於 13-4-22 13:23 |只看該作者
CINDYC 發表於 13-4-22 11:31
謝謝提醒! 另外,早前朋友亦手製了土鳳梨酥給我吃,好好味,但我唔好意思開口再要求她做
正呀!!!!!!
你friend好勁,正鳳梨酥真係好麻煩
我望住個菠蘿,連開都不知從何入手


子爵府

積分: 12138


19#
發表於 13-4-22 13:26 |只看該作者
funbabyhk 發表於 13-4-22 10:46
運費都幾貴, 一齊夾份買夠 15盒, 可以免運費 bor.....
係~~??!! 無打算過呀因為我做搞手唔叻
而且呢家野,自己鐘意所以覺得價錢可接受就買
無謂週圍問人啦~ 今朝發覺佢地義賣我都落左單
叫我真金白銀捐錢就真係,心有不甘 (大陸..ai)


水晶宮

積分: 50254


20#
發表於 13-4-22 14:14 |只看該作者

回覆:五阿姨 的帖子

其實同事,老闆都話佳德好味(佢地無食過微熱山丘), 我自己吃過港記,維格,李儀,佳德&微熱山丘, 個人喜愛微熱山丘土鳳梨酥,所以見到樓主話鴻星有近似,啲為食蟲又咬我!


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo