論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 498


1#
發表於 06-9-8 12:36 |只看該作者

請問V-Gear Livercam有冇網友用過, 請指教!

各位網友,

請問有冇網友用過V-Gear Liver cam,
是一部不用經電腦, 可用外置USB 硬碟錄影的IP cam,
本人睇中這部機, 請問好用嗎? 使用時有冇困難地方?
(本人想不經電腦錄影, 又有收音)

請指教或介紹其他品牌

thanks


大宅

積分: 1741


2#
發表於 06-9-8 14:39 |只看該作者

Re: 請問V-Gear Livercam有冇網友用過, 請指教!

Try the following demo site at office to see if this cam suits you

Demo site
Username: demo
Password: demo

If you cannot view video at office, then you'd better choose other cam.

WingLaam 寫道:
各位網友,

請問有冇網友用過V-Gear Liver cam,
是一部不用經電腦, 可用外置USB 硬碟錄影的IP cam,
本人睇中這部機, 請問好用嗎? 使用時有冇困難地方?
(本人想不經電腦錄影, 又有收音)

請指教或介紹其他品牌

thanks


複式洋房

積分: 498


3#
發表於 06-9-8 16:37 |只看該作者

Re: 請問V-Gear Livercam有冇網友用過, 請指教!

Hi chpyeung,

我睇到Demo, 請問此cam如果錄在USB hdd 是穩定嗎?
我家電腦是window98, 可以用嗎?

(因salaes話錄在USB hdd 會比較錄在電腦差, 是嗎?
我驚Salas"昆"我)

thanks


洋房

積分: 33


4#
發表於 06-9-10 10:01 |只看該作者

Re: 請問V-Gear Livercam有冇網友用過, 請指教!

I'm using the same IP cam.

It good for you to monitor your helper at home.
I suggest use thumb drive for records images will better which 512MB can support up to 5 days.

It cannot record voice without computer.
WingLaam 寫道:
各位網友,

請問有冇網友用過V-Gear Liver cam,
是一部不用經電腦, 可用外置USB 硬碟錄影的IP cam,
本人睇中這部機, 請問好用嗎? 使用時有冇困難地方?
(本人想不經電腦錄影, 又有收音)

請指教或介紹其他品牌

thanks


複式洋房

積分: 498


5#
發表於 06-9-11 10:40 |只看該作者

Re: 請問V-Gear Livecam有冇網友用過, 請指教!

Hi jackey820,

請問此IP cam:-
1. 如要收音就要用電腦錄影, 它的影片穩定及清楚嗎?
2. Salas話有追"中"IP no.功能, 唔驚網絡公司時常更改IP no.在公司又睇到, 是嗎?
3. 是否要window 2000 or XP才可使用?
4. Hard Disk大約要有幾大容量,
(因本人要買部新電腦,518MB & 160GB, 足夠嗎?)
5. Sales話有人體熱能感應, 有人行過cam才會錄影, 避免錄下無人的影片, 是嗎?
6. 請問你用左幾耐?

唔好意思, 多多問題, 本人對電腦一無所知,
請多多指教.

thanks



大宅

積分: 1741


6#
發表於 06-9-11 14:51 |只看該作者

Re: 請問V-Gear Livecam有冇網友用過, 請指教!

2. That is DDNS. You should set it in your router so not really a must for your IP-cam.

5. That is motion detection, not heat seeking. It will record the snapshot even the object is cold. Don't believe everything the sales say.


複式洋房

積分: 103


7#
發表於 06-9-11 20:15 |只看該作者

Re: 請問V-Gear Livecam有冇網友用過, 請指教!

我都用緊v gear, 都幾好用, 不過你要錄影movie 就一定要開著電腦, 但如果只是 pic 就不用開電腦, 而且size 很細, 可以拍好多副相都唔爆.
你必須set up DDNS 才可用, 因為一般上網公司都會時常轉ip.
影相不是人體熱能, 而係它感應有人moving的時候, 才會影相, 你可以set到每幾多分鐘才影一張.

你應該不是用pccw, 如果你要用此產品, 亦不要轉用pccw因為它會block咗port 80導致唔用得.


複式洋房

積分: 498


8#
發表於 06-9-12 15:29 |只看該作者

Re: 請問V-Gear Livecam有冇網友用過, 請指教!

多謝指教

thanks


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo