自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 421


1#
發表於 13-4-24 00:05 |只看該作者
激氣!響九龍灣某舊式稼私店訂了一個書櫃,送貨黎時又送漏個櫃筒,跟住D師傅又話無咗櫃筒裝唔倒唔肯同我裝,約好了裝又改期,超煩!過了幾日終於有師傅打黎話送埋個櫃筒一齊黎裝埋,結果由晚上七時裝到差唔多十時,裝到最後竟然話比我知又漏咗個櫃筒板!超激氣個師傅叫我打去鋪頭叫個sales跟返,果個sales話唔知 點解漏咗,又話要等倉覆,如事者等了3個星期,答案都係一樣話倉未覆,同佢講多幾講仲\'cup\'埋我線,最衰就係錢都比曬,但貨未收囇我可以點追?好唔開心




子爵府

積分: 14261


2#
發表於 13-4-24 00:07 |只看該作者

回覆:激氣!九龍灣某舊式稼私店

落佢鋪嘈到佢理你


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-4-24 00:07 |只看該作者

回覆:激氣!九龍灣某舊式稼私店

你有單架嘛




複式洋房

積分: 421


4#
發表於 13-4-24 00:10 |只看該作者

引用:你有單架嘛 +

原帖由 SUGAR0612 於 13-04-24 發表
你有單架嘛
有呀,個師傅仲寫咗漏咗乜,但個死sales成個八婆咁(仲要係大陸人)好潑辣👉👈





大宅

積分: 1380


5#
發表於 13-4-24 00:13 |只看該作者

回覆:激氣!九龍灣某舊式稼私店

開名邊間啦。


複式洋房

積分: 421


6#
發表於 13-4-24 00:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SUGAR0612+於+13-04-24+發表

原帖由 Maymcliu 於 13-04-24 發表
有呀,個師傅仲寫咗漏咗乜,但個死sales成個八婆咁(仲要係大陸人)好潑辣👉👈



...
落到去會唔會得個吉!電話度我話去消委會告你地架,佢話\'好吖,你報埋警囉\'咁樣大我




子爵府

積分: 14261


7#
發表於 13-4-24 00:20 |只看該作者

回覆:激氣!九龍灣某舊式稼私店

你都吾落去搵負責人邊會釆你


複式洋房

積分: 421


8#
發表於 13-4-24 00:25 |只看該作者

引用:開名邊間啦。

原帖由 adrian媽咪 於 13-04-24 發表
開名邊間啦。
富達歐化傢私!黑店,個八婆sales姓彭
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 6156


9#
發表於 13-4-24 00:29 |只看該作者

回覆:激氣!九龍灣某舊式稼私店

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 421


10#
發表於 13-4-24 00:32 |只看該作者

引用:你唔好彩,得寶一排過幾間都係黑店 +

原帖由 850212 於 13-04-24 發表
你唔好彩,得寶一排過幾間都係黑店
咁點好!D櫃筒板咪凍過水!有冇得追返呀!




複式洋房

積分: 421


11#
發表於 13-4-24 00:34 |只看該作者

引用:你都吾落去搵負責人邊會釆你

原帖由 hui.lai 於 13-04-24 發表
你都吾落去搵負責人邊會釆你
間野得嗰幾個大陸女人響度,唔多似負責人喎!如果落去負責人唔響度咪得個吉!




禁止訪問

積分: 6156


12#
發表於 13-4-24 00:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+850212+於+13-04-24+發表你唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


13#
發表於 13-4-24 01:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+adrian媽咪+於+13-04-24+發表

原帖由 Maymcliu 於 13-04-24 發表
富達歐化傢私!黑店,個八婆sales姓彭
嗰邊係黑店
係咁上下


複式洋房

積分: 421


14#
發表於 13-4-24 07:44 |只看該作者

回覆:bongbongpatty 的帖子

有冇得去消委會投訴架?




禁止訪問

積分: 3878


15#
發表於 13-4-24 07:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SUGAR0612+於+13-04-24+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3878


16#
發表於 13-4-24 07:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hui.lai+於+13-04-24+發表你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3197


17#
發表於 13-4-24 08:06 |只看該作者

回覆:激氣!九龍灣某舊式稼私店

黑店?請問你地點樣黑法?

我早排先響果頭訂左個櫃,真係好彩無咩大鑊野

只不過係:
1. 櫃面加灰鏡=另外配塊鏡你用雙面膠紙貼落去。原因:痴好比你搬運時容易整爛。我expect加鏡係裝好在櫃面,四邊係有木條修飾果種。就當我無講清楚,所以無追究。



2. 3門櫃,左至右應該係雙門>單門,明明畫晒圖紙都可以做成單門>雙門。打返去同佢講,佢仲問我點算可以點呀?錢又比晒,貨又收左,吾通叫你收返再造個新呀?等到天昏地暗都吾會收得返個新櫃




複式洋房

積分: 421


18#
發表於 13-4-24 08:48 |只看該作者

回覆:So碧 的帖子

你都講得啱,唔係咁我D櫃板就可能凍過水,試下揾D有紋身嘅朋友仔幚下手唔打得都嚇得




伯爵府

積分: 19621


19#
發表於 13-4-24 09:11 |只看該作者

回覆:激氣!九龍灣某舊式稼私店

去鋪頭鬧爆佢啦




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


20#
發表於 13-4-24 10:21 |只看該作者

回覆:激氣!九龍灣某舊式稼私店

好彩冇幫襯過呢間




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo