論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3552


1#
發表於 06-9-10 20:47 |只看該作者

慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔嚟架~~

事緣請比我媽個衰印舊年10月3日到港,先交咗半年$2400稅,今年4月15日炒佢..諗住可以唔使交下半年啦...都炒咗咯..點知今日返去探阿媽話上禮拜收到追信要交下半年$2400,有冇搞Q錯呀,隻衰印走咗差不多五個月....冇再請喎...仲要交???後尾阿哥細佬費時煩,前幾日交咗....我今日知道咗之後慶到屎滾...我地炒隻衰印$3320+200交通費+$600幾大假比例+機票$2200+工作日數...果日已經嘔咗$7000幾....前幾曰再比佢地追收levy$2400(但冇用五個月咯噃),剩係唔要個衰印已經跌咗成皮野
...家吓d$$真係揾得好易咩???真係想小呢個levy始創人煲呔既喇叭,咁既"佳政"都做出嚟...的士濫收我車資我都可以報警拉司機,佢濫收我既稅款我可唔可以報呀 ....真係好鬼慶...揾日質死你先


別墅

積分: 825


2#
發表於 06-9-10 21:10 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

我都覺得呢個政策好有問題,點解冇人發動上街遊行,如果有,我一定去.


子爵府

積分: 14184

醒目開學勳章


3#
發表於 06-9-10 21:25 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

又真係幾無天理既


別墅

積分: 693


4#
發表於 06-9-10 22:05 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

你學下蘇施黃咁駡入境處, 可能比返你.....

[img align=right]http://scie.myweb.hinet.net/A/A12/001/001.gif[/img]


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


5#
發表於 06-9-10 22:54 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

所有法例都係幫住D工人,我地僱主真係好慘,有苦自己知
主 賜 平 安


大宅

積分: 3552


6#
發表於 06-9-11 10:45 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

終於打得通immg個電話,真係豈有此理 ..尋日已經搞到慶到我火鬼滾,真係想放火呀 頭先打埋個電話問野,我仲火呀 ....我問..我以商家性質申請個外藉員工(外藉yoga指導老師,但冇身份證,只持護照,一個係美藉,一個係印藉既)為我工作教跳舞同yoga,我使唔使比稅呀??佢地話唔使喎...只要去immg拎張ID(E)936既form填咗去辨理工作證既手續等6個星期批核咁就得...有冇搞錯呀????只恰我地d小市民 ,D大商家又唔見佢地話要收levy....我真係火都嚟埋喇....


別墅

積分: 523


7#
發表於 06-9-11 11:00 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

聽完都滾, 欺善怕惡無良政府
你有無依正手續通知入境處炒左工人呀?
有你就據理力爭啦, 直頭搵蘇施王大讚果個入境處職員
如果佢拒絕退款, 我地一齊向申訴專員投訴佢


男爵府

積分: 7610

畀面勳章


8#
發表於 06-9-11 11:22 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔嚟架~~

收稅嘅提意係佢出傢 如果有一人一票, 一定吳選佢


別墅

積分: 523


9#
發表於 06-9-11 11:29 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔嚟架~~

係佢出既屎橋

其實依四佰蚊係扣工人既薪金, 當時外僱都有反對, 因為變相減佢地人工
既然係扣工人既薪金, 點解要僱主預繳? 預繳都唔緊要, 既然佢唔做/炒魷/甩底, 點解唔退返比我地? 咁我地有無權炒佢個陣扣起個稅先?


珍珠宮

積分: 44654


10#
發表於 06-9-11 11:33 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔


係咪岩岩半年多左幾日, 就係果幾日就要交2400蚊呢?? 如果唔再請就無得refund!! 真係好激氣 你呀哥做咩咁衝動呀 如果比著我我點都唔會交架啦, 咁唔合理!! 咪佢有佢寄信來吹, 我有我唔交唔理囉 :evil: :evil: :evil: 正一死政府


寶石宮

積分: 407073

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 06-9-11 11:33 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔嚟架~~

我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


洋房

積分: 59


12#
發表於 06-9-11 11:53 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔嚟架~~

呢個政策的確有問題, 但係你請工人之前, 應該都知道有呢個規定啦!


別墅

積分: 523


13#
發表於 06-9-11 12:05 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔嚟架~~

依條例大家請工人之前當然知道, 我地係炳佢無彈性 (但係對某d人有彈性), 請一個海外家庭傭工太多因素令件事失敗, 如果真係順順利利用足兩年, 大家當然會比, 仲好準時添, 只可惜事實係點呢, 我地既特首點會明白一個在職媽媽既問題, 佢請一個廚師司機當然可以用廿幾年都唔換人啦, 都唔係父母官黎架


jimjimpapa 寫道:
呢個政策的確有問題, 但係你請工人之前, 應該都知道有呢個規定啦!



別墅

積分: 523


14#
發表於 06-9-11 12:08 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔嚟架~~

再講, 既然係規定左, 點解有人有特權可以拎返呀?
惡法只係對付小市民?

jimjimpapa 寫道:
呢個政策的確有問題, 但係你請工人之前, 應該都知道有呢個規定啦!


大宅

積分: 3552


15#
發表於 06-9-11 12:46 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔嚟架~~

我剩係想知同樣都係僱主,點解d大商家同樣係請揸護照到港工作既外藉人士點解唔使比...但我地外傭既僱主就要比...同人地(蘇小姐)可以拎得返...而我地用多咗幾日冇再用就出信追我地$2400蚊 簡直比賊更狼死....分明同d外傭一齊喺度搶我地d錢...貪心政府...C人頭....打刼呀))))))))


珍珠宮

積分: 44654


16#
發表於 06-9-11 13:10 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔嚟架~~


寫信去投訴政府得唔得呢? 不過財到"光杆"手一去無回頭架啦!! 想追返唔係一件易事 :evil: :evil: 其實投訴政府係咪一定要上街先有效呢?? 我平時9唔9都會寫去投訴, 好似無乜用咁


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 06-9-11 13:38 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

我前兩日都收到上年10月炒左工人後既外傭稅...我真係慶到...


男爵府

積分: 8716


18#
發表於 06-9-11 18:25 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

條例一開始我已經覺問題多多,有乜理由做一日都當一個月計,即係話,我個工人十一月二十九號上班,都計十一月全個月計,依家開門仲慘,個工人都唔知死


男爵府

積分: 8716


19#
發表於 06-9-11 18:27 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

我覺得呢個外傭稅可以按月收費囉!好似交雜費一樣,可以去郵局或用繳費靈交


男爵府

積分: 8311


20#
發表於 06-9-11 22:36 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

新約未開始, 先收最少6個月外傭徵款, $2400 !!!!!! 唔係唔幫你做visa.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo