2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 262


1#
發表於 13-4-4 23:01 |只看該作者
阿女現在八個多月,畀粥仔唔多肯食,有時淨食一至兩啖,就合實個口,不肯食!

但當大人食飯時,佢又想食,試過扮野畀佢,如薯條,叉燒……(當然無畀佢食),佢都係張開口,想食,其實要到幾大到先可以畀佢食??有冇媽媽有呢個情況,應該點做好?


大宅

積分: 1066


2#
發表於 13-4-5 00:02 |只看該作者

回覆:食大人食的野

我都想知呀




大宅

積分: 2321


3#
發表於 13-4-5 00:15 |只看該作者

回覆:食大人食的野

咁佢會唔會唔鍾意食粥咋?試下整abc粉比佢可能會食呢!


大宅

積分: 3014


4#
發表於 13-4-5 00:30 |只看該作者

回覆:食大人食的野

我仔食排出牙,牙痕,唔願食粥,我琴日剪到烏冬一粒粒俾佢食,佢又食得好滋味。你都試下!





大宅

積分: 4136


5#
發表於 13-4-5 00:35 |只看該作者

引用:咁佢會唔會唔鍾意食粥咋?試下整abc粉比佢

原帖由 yee_wa 於 13-04-05 發表
咁佢會唔會唔鍾意食粥咋?試下整abc粉比佢可能會食呢!
我囡又係唔食粥,試過星星粉都係唔得,但會食飯和魚




大宅

積分: 3014


6#
發表於 13-4-5 00:37 |只看該作者

回覆:CHIAKI1219 的帖子

可能佢都牙痕,或者你試下唔好煲到d粥咁綿,好似飯仔咁!




複式洋房

積分: 262


7#
發表於 13-4-5 01:04 |只看該作者

引用:咁佢會唔會唔鍾意食粥咋?試下整abc粉比佢

原帖由 yee_wa 於 13-04-05 發表
咁佢會唔會唔鍾意食粥咋?試下整abc粉比佢可能會食呢!
Abc粉就甘煮,駛唔駛加鹽??會否配蘿蔔哥d整?


複式洋房

積分: 262


8#
發表於 13-4-5 01:05 |只看該作者

引用:我仔食排出牙,牙痕,唔願食粥,我琴日剪到

原帖由 Kiane 於 13-04-05 發表
我仔食排出牙,牙痕,唔願食粥,我琴日剪到烏冬一粒粒俾佢食,佢又食得好滋味。你都試下!



...
係咪不時哥d烏冬就得??


複式洋房

積分: 262


9#
發表於 13-4-5 01:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yee_wa+於+13-04-05+發表咁佢

原帖由 CHIAKI1219 於 13-04-05 發表
我囡又係唔食粥,試過星星粉都係唔得,但會食飯和魚
食飯??平時我地食哥d?怕唔怕消化唔到?


複式洋房

積分: 262


10#
發表於 13-4-5 01:08 |只看該作者

引用:可能佢都牙痕,或者你試下唔好煲到d粥咁綿

原帖由 Kiane 於 13-04-05 發表
可能佢都牙痕,或者你試下唔好煲到d粥咁綿,好似飯仔咁!
我已經煲到好結,但都唔肯食,無晒辦法


大宅

積分: 3014


11#
發表於 13-4-5 08:42 |只看該作者

回覆:tracytam1025 的帖子

係啊!我係俾我地食個d咋!剪到細細粒




大宅

積分: 2321


12#
發表於 13-4-5 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yee_wa+於+13-04-05+發表咁佢

原帖由 tracytam1025 於 13-04-05 發表
Abc粉就甘煮,駛唔駛加鹽??會否配蘿蔔哥d整?
1歲前唔落鹽!我會用攪拌機打碎d牛肉(生)同蕃茄/南瓜魚(生)or雞(生)之後加滾水喺bb煲度煲個湯底!abc粉煮到好軟身先放埋落湯度吸味!應該冇鹽都好味呢


大宅

積分: 4136


13#
發表於 13-4-5 13:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CHIAKI1219+於+13-04-05+發表

原帖由 tracytam1025 於 13-04-05 發表
食飯??平時我地食哥d?怕唔怕消化唔到?
多數俾爛飯。有時出街食都會俾少少佢。我囡吽牙鐘意揾野咬下




大宅

積分: 1783


14#
發表於 13-4-5 16:55 |只看該作者
我囡一時時, 成日要轉口味, 試過飲茶比佢食馬拉糕, 之後唔肯食粥, 所以唔再比佢食馬拉糕, 太好味, 近幾日我照煲粥, 初段好肚餓肯食, 中段已經唔肯食, 我就加d大人餸汁, eg 肉餅汁, 佢就肯食埋佢, 好鍾意食.
我都比較prefer一歲後才食多點大人食物, 因現時理論上會吸收得冇咁好, 但冇辦法都會比佢食少少.


男爵府

積分: 8962


15#
發表於 13-4-6 18:29 |只看該作者

引用:我仔食排出牙,牙痕,唔願食粥,我琴日剪到

原帖由 Kiane 於 13-04-05 發表
我仔食排出牙,牙痕,唔願食粥,我琴日剪到烏冬一粒粒俾佢食,佢又食得好滋味。你都試下!



...
我都有比烏冬個囡食,食得幾滋味…仲有通粉悿




大宅

積分: 1295


16#
發表於 13-4-7 17:13 |只看該作者

回覆:食大人食的野

我囡又係唔食粥、糊、字母粉,唯有俾奶佢食。我地食飯就俾DD佢食,D魚、菜就咁淨食(當零食餵)




大宅

積分: 1169

貓狗褓姆


17#
發表於 13-4-8 11:24 |只看該作者

回覆:食大人食的野

我個仔又係,好多時食左半碗就唔肯食,我媽咪通常會留起啲未落鹽既湯俾佢,食到唔肯食粥仔既時候就俾兩啖佢飲,跟住佢又會再肯食過架,你都試下!




大宅

積分: 1023


18#
發表於 13-4-9 18:38 |只看該作者

回覆:食大人食的野

我好早已經比我仔食大人野,佢現在已經成條米線同面啜入口食,菜同肉等等都識食,但佢都照每4小時飲7安奶,加中午同晚上一碗粥


子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-4-10 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kiane+於+13-04-05+發表我仔

原帖由 angel_charlotte 於 13-04-06 發表
我都有比烏冬個囡食,食得幾滋味…仲有通粉悿
我女食過烏冬,河粉、飯、仲有中式包出面d包,總之我女唔中意粥仔中意大人食物




大宅

積分: 1961


20#
發表於 13-4-30 01:01 |只看該作者

回覆:食大人食的野

其實個個小朋友不同,以我自己為例,媽媽話我五六個月已經開始唔食奶,keep住迫我食兼俾糊仔,粥仔(由稀至爛飯)我都唔多like,至最後我八個幾九個月已經跟大人飯!未夠十個月已經戒埋奶





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo