嬰兒食譜

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 4230


1#
發表於 13-4-20 12:21 |只看該作者
一日一餐?幾時可以加菜或者肉?幾時可以食兩餐?thanks so much




大宅

積分: 3353


2#
發表於 13-4-20 13:08 |只看該作者
bb 開始食固體未? 試左米糊佢Ok? 白粥初初加菜蓉,紅蘿蔔呢啲都得。大約八個月咪試下加肉碎,記住切到好碎


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


3#
發表於 13-4-20 15:20 |只看該作者
我BB六個半月後我就加其它材料落去煲喇。一次只加一種新食物。


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


4#
發表於 13-4-20 15:22 |只看該作者
瘦肉可用嚟吊味,煲完拎起唔比BB食。
之後再加一種蔬菜落去,瘦肉紅蘿蔔,瘦肉節瓜,瘦肉薯仔。。。
遲D可蒸魚,D魚肉MIX入粥仔,有肉有菜有魚

BB鍾意食固體,七個月時已食到兩餐粥仔。


大宅

積分: 4230


5#
發表於 13-4-22 14:35 |只看該作者

引用:bb+開始食固體未?+試左米糊佢Ok?+白粥初初

原帖由 strawberrychic 於 13-04-20 發表
bb 開始食固體未? 試左米糊佢Ok? 白粥初初加菜蓉,紅蘿蔔呢啲都得。大約八個月咪試下加肉碎,記住切到好碎 ...
末開始食,我唔諗住俾米糊佢,一嚟就白粥, 咁樣可唔可以架? thanks so much




大宅

積分: 4230


6#
發表於 13-4-22 14:37 |只看該作者

引用:我BB六個半月後我就加其它材料落去煲喇。一

原帖由 ballballkaka 於 13-04-20 發表
我BB六個半月後我就加其它材料落去煲喇。一次只加一種新食物。
喺咪用嚟吊味?定係整到菜蓉肉碎俾佢食? thanks




大宅

積分: 4230


7#
發表於 13-4-22 14:40 |只看該作者

引用:瘦肉可用嚟吊味,煲完拎起唔比BB食。之後再

原帖由 ballballkaka 於 13-04-20 發表
瘦肉可用嚟吊味,煲完拎起唔比BB食。
之後再加一種蔬菜落去,瘦肉紅蘿蔔,瘦肉節瓜,瘦肉薯仔。。。
遲D可 ...
請問個菜食唔食架?整到好碎咁?幾時可以加菜同肉?咁啲肉使唔使 \"yip\", 唔使咁點整?唔好意思太多問題但我好擔心,煮飯又唔叻 ... Million thanks!!




珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


8#
發表於 13-4-22 14:43 |只看該作者
回覆 booxxjac 的帖子

我個b6個月就落菜同肉/魚落去煲,再用攪伴機攪碎晒,全部連料一齊食晒,無牙仔都無問題,攪完好似糊仔咁。


大宅

積分: 4230


9#
發表於 13-4-22 14:46 |只看該作者

引用:回覆+booxxjac+的帖子我個b6個月就落菜同肉

原帖由 stepchk 於 13-04-22 發表
回覆 booxxjac 的帖子

我個b6個月就落菜同肉/魚落去煲,再用攪伴機攪碎晒,全部連料一齊食晒,無牙仔都無問題 ...
咁肉同菜一齊攪?食咩菜最好呢?係咪買有機嗰啲安全啲?thanks so much




公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


10#
發表於 13-4-22 14:47 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-22 14:37
喺咪用嚟吊味?定係整到菜蓉肉碎俾佢食? thanks

肉喺用嚟吊味,切片,煲完粥仔會拎起D肉,唔比BB食,D肉好鞋口。
肉比較難消化,遲D先比食試。
可以食埋菜蓉。


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


11#
發表於 13-4-22 14:51 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-22 14:40
請問個菜食唔食架?整到好碎咁?幾時可以加菜同肉?咁啲肉使唔使 \"yip\", 唔使咁點整?唔好意思太多問題但 ...

菜剪碎,節瓜,南瓜,紅蘿蔔,冬瓜呢D就切丁就粥一齊煲,好淋,用條匙整爛就食得
我BB食個幾星期白粥之後就加少少瘦肉落去吊味。
隔幾日就試紅蘿蔔,之後再試其它。
肉切片。
紅蘿蔔同南瓜唔好食太多,經常食BB會面黃。

大家相互交流


珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


12#
發表於 13-4-22 15:54 |只看該作者
回覆 booxxjac 的帖子

我都係俾菜芯或者西蘭花


水晶宮

積分: 59284


13#
發表於 13-4-22 16:20 |只看該作者
如果佢食米糊同粥仔冇問題~~
就可以加菜或者肉了~~


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


14#
發表於 13-4-22 16:20 |只看該作者
可以試下加D蔬菜蓉,有時加D瘦肉湯。我果個就七個幾多兩餐固體。


大宅

積分: 2256


15#
發表於 13-4-22 16:45 |只看該作者
早三日開始一日兩餐粥仔 (早餐之後果餐同5-6點果餐), 每餐半碗, 水比較多既, 食晒之後, 有時佢食會想飲奶瞓, 就會再開少少奶比佢

(之前餵米糊佢有少少肚瀉, 唔敢再餵)

想問係咪要等佢果餐唔再補奶先再加其他食材比佢試呢?
其實佢食到, 係咪可以煲"杰"d呢?

謝謝幫忙解答
菩提本無樹 明鏡亦非臺
本來無一物 何處惹塵埃


大宅

積分: 4230


16#
發表於 13-4-22 17:21 |只看該作者
ballballkaka 發表於 13-4-22 14:51
菜剪碎,節瓜,南瓜,紅蘿蔔,冬瓜呢D就切丁就粥一齊煲,好淋,用條匙整爛就食得
我BB食個幾星期白粥之後 ...
唔該哂你, 明白咗好多!!咁你用咩野煲煲粥? thanks


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


17#
發表於 13-4-22 19:28 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-22 17:21
唔該哂你, 明白咗好多!!咁你用咩野煲煲粥? thanks

BB兩歲幾之前我喺FTM,我用瓦煲嘅。
你呢?用專FOR BB嘅飯煲都OK。應該方便好多。

其實煲多幾次就知落幾多材料同水


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


18#
發表於 13-4-22 19:37 |只看該作者
莫生氣 發表於 13-4-22 16:45
早三日開始一日兩餐粥仔 (早餐之後果餐同5-6點果餐), 每餐半碗, 水比較多既, 食晒之後, 有時佢食會想飲奶瞓 ...

食到兩餐粥仔,咁你可以煲傑少少,唔洗太稀。固體飽肚D,加固體之後要飲番D湯水,
煲下蘋果水OR雪梨水比佢飲都OK。
如食到半碗唔洗補奶,可隔一兩個鍾比湯水OR果蓉,有冇比點心呢?如有比點心唔洗補奶咼。

新鮮蔬果都可試,初頭比少少先,如冇問題下次煲粥可比多少少份量新材料。

兩粥兩奶加點心(果蓉,薯蓉,湯水,饅頭等)都好夠。

我BB都唔鍾意食糊仔,我直接比粥仔,好在佢鍾意食,有時都可以試下粉面,唔洗餐餐粥咁悶
煮粉面嘅材料同煲粥嘅材料一樣,大同小異,每日煲唔同菜比佢試,均衡!



珍珠宮

積分: 40133


19#
發表於 13-4-22 19:48 |只看該作者
仲未可以加既,起碼1歲先可以加既。


翡翠宮

積分: 94880


20#
發表於 13-4-22 21:25 |只看該作者
食粥仔習慣之後就可以加瓜菜蓉,可以放瘦肉吊味,不過最好到8個月左右先俾肉佢試,幾時食2餐就要睇BB嘅消化,同佢肯唔肯食,慢慢嚟啦,唔急得架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo