樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3147


1#
發表於 13-4-12 23:59 |只看該作者
呢個組合可以嗎?定係哥哥已婚不可以加埋呀妹?(呀妹已成年)


伯爵府

積分: 17128

畀面勳章


2#
發表於 13-4-13 00:02 |只看該作者
不可以,只限直屬親屬及未年滿18歲人士。
唔怕貨比貨,只怕你唔識貨


伯爵府

積分: 18569


3#
發表於 13-4-13 15:54 |只看該作者

回覆:哥哥兩公婆+呀妹(3人)可以申請公屋嗎?

得架,不過,如果呀妹第時結婚,佢老公就冇得加名,同埋呀妹第時要除名重新申請公屋,因為冇得分户,樓主若果因為想要大D嘅屋,或者因為過額而要動用呀妹個名一齊申請屋,就唔好啦,除非你地諗住將來一齊住又或者呀妹唔結婚就話姐,其實二人同三人單位唔差得太多!


禁止訪問

積分: 3081


4#
發表於 13-4-22 11:44 |只看該作者

引用:呢個組合可以嗎?定係哥哥已婚不可以加埋呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3081


5#
發表於 13-4-22 11:45 |只看該作者

引用:呢個組合可以嗎?定係哥哥已婚不可以加埋呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3147


6#
發表於 13-5-3 15:10 |只看該作者
咁請問如果呀哥係長時間都係大陸, 一年先會返黎1-2星期, 咁會吾會被REJECT?


男爵府

積分: 5245


7#
發表於 13-5-4 16:01 |只看該作者

引用:咁請問如果呀哥係長時間都係大陸,+一年先會

原帖由 my702009 於 13-05-03 發表
咁請問如果呀哥係長時間都係大陸, 一年先會返黎1-2星期, 咁會吾會被REJECT?
咁應該唔得吧,因為根本唔算住係香港。以上只係我個推測




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo