網購天地

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1342


1#
發表於 13-4-17 10:43 |只看該作者
我因系評價到俾了差評某店,然後該店致電到fun啦啦拎我電話!不繼打泥煩我!
fun啦啦可以亂甘洩露客人資料架咩!!!!!!!


大宅

積分: 4533


2#
發表於 13-4-17 11:07 |只看該作者

引用:我因系評價到俾了差評某店,然後該店致電到

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-17 發表
我因系評價到俾了差評某店,然後該店致電到fun啦啦拎我電話!不繼打泥煩我!
fun啦啦可以亂甘洩露客人資料 ...
仲用佢,自從佢好細件都計體積重,我就覺得呢間嘢唔老實,永不再用。




大宅

積分: 1342


3#
發表於 13-4-17 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ablemicyan+於+13-04-17+發表

原帖由 miumiu98765 於 13-04-17 發表
仲用佢,自從佢好細件都計體積重,我就覺得呢間嘢唔老實,永不再用。



...
我寧願用順丰都吾再用佢,賤到死!


大宅

積分: 4248


4#
發表於 13-4-17 11:35 |只看該作者
如果他不給, 店主就會不繼打泥煩 fan la la

我已成為了必獸暫苦主了.........


大宅

積分: 1342


5#
發表於 13-4-17 12:06 |只看該作者

引用:如果他不給,+店主就會不繼打泥煩+fan+la+la

原帖由 tears 於 13-04-17 發表
如果他不給, 店主就會不繼打泥煩 fan la la
所以米俾左,煩我囉


大宅

積分: 4533


6#
發表於 13-4-17 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tears+於+13-04-17+發表如果

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-17 發表
所以米俾左,煩我囉
未試過集運會咁做,我之前都試過俾負評賣家,集運唔肯俾,賣家回應負評時有講集過話佢只負責收件,其他咩都唔知。所以我覺得funlala咁做好冇職業道德囉。俾差評佢啦!




大宅

積分: 3759


7#
發表於 13-4-17 14:57 |只看該作者
miumiu98765 發表於 13-4-17 11:07
仲用佢,自從佢好細件都計體積重,我就覺得呢間嘢唔老實,永不再用。



...
(借個位講下)用過1次周小平,都計體積重,幫我分左2 件,收多5kg$,其他集運都未試過,永不再用!


侯爵府

積分: 20975


8#
發表於 13-4-17 15:12 |只看該作者
FUN LA LA咁做係違反私穩條例, 你可以去PORT佢GA!


大宅

積分: 1342


9#
發表於 13-4-17 15:29 |只看該作者

引用:FUN+LA+LA咁做係違反私穩條例,+你可以去POR

原帖由 Obe2009 於 13-04-17 發表
FUN LA LA咁做係違反私穩條例, 你可以去PORT佢GA!
我有甘想過.不過應該去邊度port佢?


大宅

積分: 3708


10#
發表於 13-4-17 15:34 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格

要whatspp funlala拎証據,要cap佢親自承認係佢地把你手機號碼俾賣家

你要俾之前都應該问下我先囉…或者同我講被賣家滋擾…咁我自己同賣家拆掂佢,而唔係自把自為俾我电話人地架嘛?!


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 13-4-17 16:59 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-4-17 15:29
我有甘想過.不過應該去邊度port佢?

應該係私隱專員公署?
http://www.pcpd.org.hk/cindex.html


大宅

積分: 1342


12#
發表於 13-4-17 21:32 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格

夜晚到fun打泥,吾想理,煩到死!!!!!!


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 13-4-17 21:35 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-4-17 21:32
夜晚到fun打泥,吾想理,煩到死!!!!!!
佢有冇係咁旺旺你


大宅

積分: 1282


14#
發表於 13-4-17 21:47 |只看該作者

引用:夜晚到fun打泥,吾想理,煩到死!!!!!

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-17 發表
夜晚到fun打泥,吾想理,煩到死!!!!!!
其實你有冇向fun問清楚架?會吾會系嗰間淘宝店已經識穿左喺你個收貨地址度嗰組數字就係你既電話號碼而吾系fun爆出去呢?


大宅

積分: 1342


15#
發表於 13-4-17 22:39 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格




大宅

積分: 1342


16#
發表於 13-4-17 22:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ablemicyan+於+13-04-17+發表

原帖由 心急做媽咪 於 13-04-17 發表
其實你有冇向fun問清楚架?會吾會系嗰間淘宝店已經識穿左喺你個收貨地址度嗰組數字就係你既電話號碼而吾系f ...
洶寶店打泥果時我問佢,佢話系物流公司俾!


大宅

積分: 4533


17#
發表於 13-4-17 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+心急做媽咪+於+13-04-17+發表

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-17 發表
洶寶店打泥果時我問佢,佢話系物流公司俾!
Funlala打俾你佢肯定上緊bk。:;pppp:




禁止訪問

積分: 184


18#
發表於 13-4-17 23:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 677


19#
發表於 13-4-17 23:38 |只看該作者
咁都得?好過份!


民房

積分: 23


20#
發表於 13-4-18 02:52 |只看該作者
本帖最後由 funlala 於 13-4-18 02:59 編輯

當時係你旺旺質問我地,內地cs 回答左你, 見你無回應,內地cs forward msg俾香港E邊處理,於是我打俾你, 講左39秒, 你話唔方便轉頭回覆, 之然你打來叫我地唔好再打俾你! 我地也沒有再聯絡你, 既然你要拿出來討論, 也請讓funxxx有個說法.
1.funxxxxx無俾過你電話任何第3方人士,大陸個邊有5個人,但可以access個data base睇個客資料的只有2個人,你旺旺左來后, funxxxxx己即時詢問他們兩個,他們都否認. 而收貨聽電話的個個根本沒機會/權限去電腦去search你資料! 而且每天留差評給賣家也不止你一個,日日都有大量賣家來電要求改差評, funxxxxx都一一拒絕回應.

2.你向買過野的所有sellers都有你香港電話,這一點我相信很多人都不知道. 只要把mouse 放係你個名下面就會自動顯示出你個電話number. 你唔信就自己去找一個你相信的賣家問下 係未甘樣.當然, 你作為買家,係唔知道賣家睇到你電話資料的. 因為你見訂單信息那里是沒有任何資料.












fxxxxx要講就係甘多. 此事在funxxx一方己完了,不要pm我,也不會作任何回應了.要批評要鬧的請繼續~ 如閣下還是認為funxxxx出賣你個人資料的,歡迎去投訴~ happy discussing ~



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo