網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1#
發表於 13-4-4 13:17 |只看該作者
我好想買呀!!!


子爵府

積分: 11655


2#
發表於 13-4-4 17:00 |只看該作者
http://s.taobao.com/search?spm=a ... art+%E7R#J_relative


大宅

積分: 1961


3#
發表於 13-4-4 17:00 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

呢塊鏡我都想買.不過係淘寶見到有個賣家賣400幾人仔.好貴




大宅

積分: 1961


4#
發表於 13-4-4 17:02 |只看該作者

引用:呢塊鏡我都想買.不過係淘寶見到有個賣家賣4

原帖由 unyuny 於 13-04-04 發表
呢塊鏡我都想買.不過係淘寶見到有個賣家賣400幾人仔.好貴
300幾先啱,打錯





公爵府

積分: 25898

陪月勳章


5#
發表於 13-4-4 17:10 |只看該作者
o甘香港會唔會都有得賣呢?
佢又無講係js members gift,因為我見香港係gift買唔到!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


6#
發表於 13-4-4 17:11 |只看該作者
unyuny 發表於 13-4-4 17:02
300幾先啱,打錯
痴線,太貴啦!


大宅

積分: 1961


7#
發表於 13-4-4 17:23 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

本帖最後由 unyuny 於 13-4-4 17:26 編輯

係囉,可能係舊年既會員禮品黎㗎.炒到咁貴.




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


8#
發表於 13-4-4 18:12 |只看該作者

引用:係囉,可能係舊年既會員禮品黎㗎.炒到咁貴

原帖由 unyuny 於 13-04-04 發表
本帖最後由 unyuny 於 13-4-4 17:26 編輯

係囉,可能係舊年既會員禮品黎㗎.炒到咁貴.
今年!但儲分期就由上年開始!


大宅

積分: 1961


9#
發表於 13-4-4 18:19 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

可惜我甚少用js既野,一直係覺得外形靚,但如果用呢個價買太貴喇.




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


10#
發表於 13-4-4 18:35 |只看該作者

引用:可惜我甚少用js既野,一直係覺得外形靚,但如

原帖由 unyuny 於 13-04-04 發表
可惜我甚少用js既野,一直係覺得外形靚,但如果用呢個價買太貴喇.



...
me2!
貴呀


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


11#
發表於 13-4-4 18:35 |只看該作者

引用:可惜我甚少用js既野,一直係覺得外形靚,但如

原帖由 unyuny 於 13-04-04 發表
可惜我甚少用js既野,一直係覺得外形靚,但如果用呢個價買太貴喇.



...
好睇不過未必好用!


大宅

積分: 1961


12#
發表於 13-4-4 18:52 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

係呀,不過有啲人又覺得啱自己,有個f係超級fans,一到年尾就狂掃湊分,我見佢好多都唔用,後期都係賣番出去,不過啲會員禮真係好好睇,等我問下佢呢塊鏡先得




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


13#
發表於 13-4-7 22:29 |只看該作者
unyuny 發表於 13-4-4 18:52
係呀,不過有啲人又覺得啱自己,有個f係超級fans,一到年尾就狂掃湊分,我見佢好多都唔用,後期都係賣番出去,不 ...
但最慘未必次次d禮物都靚!!
有一年粉紅色首飾盒唔掂!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


14#
發表於 13-4-7 22:30 |只看該作者
多謝你,不過真係好貴...


大宅

積分: 1961


15#
發表於 13-4-7 22:49 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

我個f覺得好好睇.我見過有只杯,好好睇.不過衰在無杯蓋




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


16#
發表於 13-5-1 21:35 |只看該作者
unyuny 發表於 13-4-7 22:49
我個f覺得好好睇.我見過有只杯,好好睇.不過衰在無杯蓋
我見到淘寶仲係好貴,唔知點下手...仲要人仔價!!


大宅

積分: 1961


17#
發表於 13-5-1 22:35 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

我琴日都有睇.$440好貴,過兩日同c6去廣州,親戚話有個地方批發,我到時睇下有無類似款先.




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


18#
發表於 13-5-1 23:11 |只看該作者

引用:我琴日都有睇.$440好貴,過兩日同c6去廣州,

原帖由 unyuny 於 13-05-01 發表
我琴日都有睇.$440好貴,過兩日同c6去廣州,親戚話有個地方批發,我到時睇下有無類似款先.



...
有見到八埋俾我知呀,please & thanks


大宅

積分: 1961


19#
發表於 13-5-1 23:59 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

無問題




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo