論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2251


1#
發表於 13-4-29 08:30 |只看該作者
如題




禁止訪問

積分: 8007


2#
發表於 13-4-29 08:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-4-29 09:04 |只看該作者
兩樣都唔係, 上司跟下屬會較貼切~


大宅

積分: 2343


4#
發表於 13-4-29 10:03 |只看該作者
佢係受薪, 你可以比佢好 '員工' 福利,
但唔好比佢 '食你隻車'.
我會當佢係妹妹分享教導, 唔會係朋友..
如果你當佢係朋友, 佢會點諗 (酒肉朋友?)
有d野要劃清界線


大宅

積分: 2405


5#
發表於 13-4-29 10:18 |只看該作者
最初以為當佢哋朋友去對待大家都會開心D,
但原來只是我一廂請願,佢哋唔會珍惜,
反而只會要求你越多,如你叫佢做嘢佢會黑哂面,
甚至反客為主,現有經驗我一定會劃清界線


大宅

積分: 1479


6#
發表於 13-4-29 10:26 |只看該作者
呢個TOPIC 我都好想問, 因為我第一次請工人, 工人來了2週, 尚算OK, 無黑面, 無要求, 有時個心都唸住"將心比已" 對佢好啲, 有如教女一樣, 例如我會買MCDONALD 早餐一齊食, 去街會買衫俾佢, 等佢湊我個細女(1歲) 會開心啲, 等佢覺得我視佢屋企人, 等佢有啲歸屬感, 湊我個女都好啲..

但我啲朋友話唔好對佢地咁好, 佢地一唔鍾意就黑面, 咩都做得出... 唉.. 有時都唔知對佢好.. 還是執得嚴謹啲.. 但我又唔想整日叫姐姐係屋企. 等佢可以同我地一齊出街.. 所以真係好矛盾...

其實係咪個個菲姐... 來港之後都會變壞.. 變質呢.... ??? 我個菲姐係39歲, 有3個仔女... 11, 16, 17 歲.... 真係唔知佢會唔會學壞...

多謝各位媽咪指教....


伯爵府

積分: 18627


7#
發表於 13-4-29 11:10 |只看該作者

回覆:jaca 的帖子

我係全職媽媽,對足拒一日,我會同拒有傾有講,有時都會吹下水,但其實我都好嚴,我叫拒做野也會講(唔該),拒做錯野我也會話下拒,拒做得好,我會讚下拒,中和返,巧似教仔咁,有獎有罸。但我唔會買衫俾拒,廢事開壞個頭,我只會俾舊嘅拒。




男爵府

積分: 9418


8#
發表於 13-4-29 11:28 |只看該作者

引用:最初以為當佢哋朋友去對待大家都會開心D,

原帖由 decmama 於 13-04-29 發表
最初以為當佢哋朋友去對待大家都會開心D,
但原來只是我一廂請願,佢哋唔會珍惜,
反而只會要求你越多,如 ...
相同經驗,所以經驗話俾我聽,對待工人做好僱主本份就夠了




珍珠宮

積分: 42809


9#
發表於 13-4-29 11:30 |只看該作者

回覆:jaca 的帖子

我字典裡面工人就工人,無當工人是朋友




大宅

積分: 2405


10#
發表於 13-4-29 11:32 |只看該作者
回覆 vivienfong 的帖子

大家經歷後,非常同意


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


11#
發表於 13-4-29 11:36 |只看該作者
Louisa88 發表於 13-4-29 10:26
呢個TOPIC 我都好想問, 因為我第一次請工人, 工人來了2週, 尚算OK, 無黑面, 無要求, 有時個心都唸住"將心比 ...

我第一任菲姐,36歲有3個仔女,開頭來的時侯好勤力好乖咁,清潔樣樣唔洗我粗心, 我對佢亦唔係差,久唔久買下嘢同比多少少錢佢,但來了半年多咗好多朋友就開始學壞,日日掛住玩手機同電腦,清潔是是但但,駁咀黑面開始出晒來,後來仲夠膽死打我個仔個頭,好在阿仔識話我知最後一年就比我炒了


寶石宮

積分: 262523

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


12#
發表於 13-4-29 11:40 |只看該作者
上司同下屬.


珍珠宮

積分: 35750


13#
發表於 13-4-29 11:42 |只看該作者
lestat 發表於 13-4-29 09:04
兩樣都唔係, 上司跟下屬會較貼切~
同意!我對所有下屬都會保持距離,太 friend 就會似熟賣熟,唔聽指示
對工人更加要保持距離,唔會將太多私人o野/屋企人o野講佢知


大宅

積分: 1479


14#
發表於 13-4-29 11:43 |只看該作者
回覆 HappyDay2008 的帖子

唉... 啲菲姐一識朋友就壞了... 我個菲姐第一次來... 還未放週日.... 現在只俾姐姐放 週五 / 週六... 我都好驚同你個CASE 差不多...不久學壞..... .. 唉.. 同僱主真係慘......


煩... 煩....煩....


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


15#
發表於 13-4-29 12:01 |只看該作者
回覆 Louisa88 的帖子

日日都有工人放假,如果放平日佢無地方去返boarding house,群埋班斷約姐姐吹水,壞得咪仲快,工人要壞防唔到,除非妳永遠唔比佢出街接觸到其他人,如果唔係佢出街買餸,接小朋友放學都有機會壞,因為根本週街都係外傭姐姐


伯爵府

積分: 19151

畀面勳章


16#
發表於 13-4-29 12:03 |只看該作者
內心會對佢似朋友, 但外表我會扮COOL, 要有番少少僱主FEEL


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


17#
發表於 13-4-29 12:40 |只看該作者
回覆 Louisa88 的帖子

我覺得"老菲"唔會咁易學, 而且比後生果d較有同理心, 有情有義d, 所以我對我個工人幾好, 我工人基本上都乖既; 老c fu 亦好識勞, 係適當既時間/ 人物/ 地點先蛇王吞pot, 咁佢都係打工仔即, 咁我咪只眼開只眼敝囉! 幾年黎相安無事, 都已經呵呢吉帝!


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-4-29 12:55 |只看該作者
Louisa88 發表於 13-4-29 10:26
呢個TOPIC 我都好想問, 因為我第一次請工人, 工人來了2週, 尚算OK, 無黑面, 無要求, 有時個心都唸住"將心比 ...

對工人好係一件事, 要求嚴謹又係另一件事, 兩者係冇衝突喎~

我個菲姐同你個差不多年紀, 來港已經四,五年, 做嘢唔算十分好但都OK, 最難得係佢工作態度非常好, 有禮貌從冇黑面.


大宅

積分: 1479


19#
發表於 13-4-29 15:08 |只看該作者
回覆 lestat 的帖子

那你好好運呀! 恭喜你... 請到個好工人... 希望一直KEEP 住....

我意思係 "我會對工人好... 有時唔會太嚴謹" ... 意思係: 例如: 菲姐做完野, 就係房間休息一會, 看書.... 我就無咩所謂...

但係有啲朋友話要嚴謹啲.. 例如做完野.. 都唔可以看書.. 仲有好多工作要做... 要晚上10:00 才可以休息囉...


大宅

積分: 1479


20#
發表於 13-4-29 15:10 |只看該作者
回覆 lily233242 的帖子

恭喜你呀! 可以請到個好姐姐... 我都希望順風順水... 相安無事...


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo