網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   7


男爵府

積分: 7988

BK Milk勳章


1#
發表於 13-4-30 21:33 |只看該作者
上年買左部cheap cheap旋風自己用, 今次係幫屋企人買部四核神話. 香港買差唔多1千蚊.

上個星期四淘, 第2日就收到. 揀呢間係因為順豐包郵到香港, 部機睇過應該冇死點, 係發漏左個充電器, 不過賣家話會退番錢. 淨係影左開箱相, 唔記得影開機相

http://item.taobao.com/item.htm?id=16969065140









大宅

積分: 2268


2#
發表於 13-4-30 21:36 |只看該作者
ballyee88 發表於 13-4-30 21:33
上年買左部cheap cheap旋風自己用, 今次係幫屋企人買部四核神話. 香港買差唔多1千蚊.

上個星期四淘, 第2日 ...


可唔可以影下部機呀?有d興趣想買返部~thx~


男爵府

積分: 7988

BK Milk勳章


3#
發表於 13-4-30 21:40 |只看該作者
回覆 蝦米米 的帖子

盡量啦, 因為部機唔係我用, 我幫屋企人買的.


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 13-4-30 22:30 |只看該作者

回覆:又淘左部艾諾平板

係咪要自己root㗎



男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 13-4-30 22:47 |只看該作者

回覆:又淘左部艾諾平板

想問點樣root機,我有部novo10 ,好多apps 都用唔到,擺左係度


男爵府

積分: 7988

BK Milk勳章


6#
發表於 13-4-30 23:02 |只看該作者
間店話已root機...但我唔知係咪真, 因比屋企人用, 唔知佢裝左d咩apps.


大宅

積分: 1782


7#
發表於 13-4-30 23:33 |只看該作者
今時今日買國內平價四核平板
都係揀RK3188的機黎買
艾諾 ATM7029的機


大宅

積分: 1515


8#
發表於 13-4-30 23:36 |只看該作者
冇 charger 仲可以用?


男爵府

積分: 7988

BK Milk勳章


9#
發表於 13-5-1 11:36 |只看該作者
回覆 itv 的帖子

買黎當普通平板用, 反正我地都唔識分邊隻內核好


男爵府

積分: 7988

BK Milk勳章


10#
發表於 13-5-1 11:41 |只看該作者
回覆 墨衣 的帖子

有USB條可以充電


禁止訪問

積分: 4075


11#
發表於 13-5-2 01:05 |只看該作者

回覆:又淘左部艾諾平板

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo