嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 304


1#
發表於 13-5-7 19:32 |只看該作者
見到萬零有滴手指水,可以滴奶咀吗?有冇其他意見?


別墅

積分: 616


2#
發表於 13-5-7 22:18 |只看該作者

引用:見到萬零有滴手指水,可以滴奶咀吗?有冇其

原帖由 TTHN 於 13-05-07 發表
見到萬零有滴手指水,可以滴奶咀吗?有冇其他意見?
我將奶咀剪十字型。小朋友15個月用5日介咗。




複式洋房

積分: 304


3#
發表於 13-5-7 23:04 |只看該作者

回覆:annes 的帖子

我驚佢會咬爛,食埋


別墅

積分: 616


4#
發表於 13-5-8 22:32 |只看該作者

引用:我驚佢會咬爛,食埋

原帖由 TTHN 於 13-05-07 發表
我驚佢會咬爛,食埋
你諗多咗啦。小朋友會feel 到同平時奶咀唔一樣時會棄咬。多過不停咬。





大宅

積分: 2631


5#
發表於 13-5-8 23:51 |只看該作者

回覆:戒奶咀

我係直接唔俾奶嘴佢食,佢平時只係瞓覺食,佢一扭眼瞓就抱住暗佢瞓,三日就無再扭戒左!




大宅

積分: 1481


6#
發表於 13-5-9 00:10 |只看該作者

回覆:戒奶咀

唔好買,
囝囝食左連黃膽水嘔埋~
之後 繼續開心食奶咀


大宅

積分: 1480


7#
發表於 13-5-10 00:14 |只看該作者

回覆:alisoncky 的帖子

但半夜會醒叫拎嗎?

認識多謝BB日常生活的事.


複式洋房

積分: 304


8#
發表於 13-5-10 01:56 |只看該作者

回覆:babyzhang 的帖子

會,經常。


複式洋房

積分: 304


9#
發表於 13-5-10 02:01 |只看該作者

回覆:戒奶咀

佢之前病完好大癮,宜家成日都啜。玩都啜住。


大宅

積分: 2631


10#
發表於 13-5-10 10:46 |只看該作者

引用:但半夜會醒叫拎嗎?

原帖由 babyzhang 於 13-05-10 發表
但半夜會醒叫拎嗎?
會醒,俾支奶佢飲或抱住暗番佢瞓!其實係比我想像中易戒,未戒之前我已諗住要剪奶嘴又買手指水,毛巾仔都買左幾條預佢咬住黎瞓,點知乜都唔洗就搞掂左!




大宅

積分: 1480


11#
發表於 13-5-10 14:30 |只看該作者

回覆:alisoncky 的帖子

但晚晚都系甘呢,,,甘點好?

認識多謝BB日常生活的事.


大宅

積分: 2631


12#
發表於 13-5-10 15:19 |只看該作者

引用:但晚晚都系甘呢,,,甘點好?

原帖由 babyzhang 於 13-05-10 發表
但晚晚都系甘呢,,,甘點好?
其實我個仔一向一晚醒好多次,唔食奶嘴反而醒得少左,因為佢以前咬奶嘴,瞓著左會吐,想醒時就要搵,但依家習慣左唔食奶嘴,我見佢個人左郁右郁時個嘴會「妹下妹下」,但唔會醒。所以應該係初期難捱啲,之後就會好了!
如果真係戒唔到就等大少少再戒,我就因個仔1歲去健康院時怕佢嘈親人,掛住個奶嘴係身,俾護士見到要我幫佢戒,咁我就膽粗粗試下,點知成功左!我個人覺得歲半戒會好啲,因為吽牙無奶嘴好似好辛苦咁。




大宅

積分: 1480


13#
發表於 13-5-10 16:44 |只看該作者

回覆:alisoncky 的帖子

我試下先得,因為我個仔晚上成日依依哎哎甘,所以成日戒唔到…唉,,,我都好想戒左佢

認識多謝BB日常生活的事.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo