自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


民房

積分: 29


1#
發表於 13-5-1 20:50 |只看該作者
本帖最後由 mk13187 於 13-5-1 20:50 編輯

下午,我個仔同我講,話見到個宣傳片吸引到佢我個仔成績不嬲都麻麻地,現家佢要選擇D基礎文憑/文憑黎讀,
我又聽D媽咪講過港專間野好易入,但認受性唔高
http://youtu.be/0-P5H4V5POs

我個仔就係想讀呢個課程,但我又驚出路唔好~
我叫佢睇下IVE個D會唔會好D啦,佢又話差唔多,所以我都唔知比唔比呢個佢讀好


民房

積分: 29


2#
發表於 13-5-1 20:55 |只看該作者
你比唔比佢讀好呢?好似無乜前途


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-5-1 21:00 |只看該作者

引用:+本帖最後由+mk13187+於+13-5-1+20:50+編輯

原帖由 mk13187 於 13-05-01 發表
本帖最後由 mk13187 於 13-5-1 20:50 編輯

下午,我個仔同我講,話見到個宣傳片吸引到佢我個仔成績不嬲都 ...
認受性真係唔高,但如果企真係有興趣讀,屋企又負擔到,刀可以考慮嘅,最多之後再繼續深造咯〜



simple is the best~


民房

積分: 29


4#
發表於 13-5-1 21:01 |只看該作者
fattyfat 發表於 13-5-1 21:00
認受性真係唔高,但如果企真係有興趣讀,屋企又負擔到,刀可以考慮嘅,最多之後再繼續深造咯〜:quie ...
其實都負擔到既,但怕佢三分鐘熱度姐


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


5#
發表於 13-5-1 21:16 |只看該作者
而家學歷氾濫, 讀唔到書既人都夾硬讀上去,
結果只係延遲多幾年畢業, 出到黎, 咪一樣唔夠人爭.....
IVE好似實際D喎

港專? 冇老闆認可架

點評

701003  agree  發表於 13-5-5 09:30


珍珠宮

積分: 35145


6#
發表於 13-5-1 21:19 |只看該作者
mk13187 發表於 13-5-1 21:01
其實都負擔到既,但怕佢三分鐘熱度姐

讀ive成績好, 可以函接本地大學, 係辛苦d, 時間長d.

ive收一定讀ive, 叫佢捱下!


民房

積分: 29


7#
發表於 13-5-1 21:30 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 13-5-1 21:16
而家學歷氾濫, 讀唔到書既人都夾硬讀上去,
結果只係延遲多幾年畢業, 出到黎, 咪一樣唔夠人爭.....
IVE好似 ...
真係架@@但我個仔唔係好聽我講


民房

積分: 29


8#
發表於 13-5-1 21:30 |只看該作者
melonfans 發表於 13-5-1 21:19
讀ive成績好, 可以函接本地大學, 係辛苦d, 時間長d.

ive收一定讀ive, 叫佢捱下!
其實我都覺IVE好D架


珍珠宮

積分: 35145


9#
發表於 13-5-1 21:34 |只看該作者
mk13187 發表於 13-5-1 21:30
其實我都覺IVE好D架

你解釋畀佢聽la! 佢都吾知個分別, 有部份學科入u都可以apply exemption.


民房

積分: 29


10#
發表於 13-5-1 21:37 |只看該作者
melonfans 發表於 13-5-1 21:34
你解釋畀佢聽la! 佢都吾知個分別, 有部份學科入u都可以apply exemption.
佢跟左佢老豆一樣,固執到死,可能真係要佢試過衰過先識得改


民房

積分: 29


11#
發表於 13-5-1 23:12 |只看該作者
佢老豆過,比佢揀佢中意架啦,搞到我都變成咁


民房

積分: 29


12#
發表於 13-5-4 15:19 |只看該作者
但我睇睇番D資料呢間學校D實力都唔係好高渣WO


禁止訪問

積分: 93097


13#
發表於 13-5-4 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 29


14#
發表於 13-5-4 16:50 |只看該作者
awah112 發表於 13-5-4 15:20
同意嗎?


禁止訪問

積分: 93097


15#
發表於 13-5-4 18:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6089


16#
發表於 13-5-5 00:08 |只看該作者

回覆:父母的決擇,為自己既子女著想,學業問題

揀番d 大學搞既asso or HD讀!成績好可升大學!不過前提係仔仔要好比心機讀!cgpa要3.5 out if 4以上就有機會interview唔係的話唔好哂錢讀!學番門手藝好d


男爵府

積分: 6858


17#
發表於 13-5-5 00:14 |只看該作者

回覆:父母的決擇,為自己既子女著想,學業問題

我從不鼓勵我的學生讀港專,原因,好hea,認受性低,如果可以揀返各大學/ive的AD/HD較好




侯爵府

積分: 21588

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 冬日勳章 陪月勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-5-5 09:25 |只看該作者

回覆:父母的決擇,為自己既子女著想,學業問題

我讀過港專,師資麻麻地,hku space或者其他大學附屬學院好d,不過space可能會大競爭,d學生好多想入hku,幾多勁人



點評

701003  agree  發表於 13-5-5 09:31


侯爵府

積分: 21588

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 冬日勳章 陪月勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-5-5 09:32 |只看該作者

回覆:父母的決擇,為自己既子女著想,學業問題

要比較嘅話,一定係大學附屬院校好好多,入u 率高好多,我以前讀港專同宜家space跟本無得比,d學生都勤力好多,d人真係有心讀、想入u,氣氛完全唔同。重點係,你個仔有冇心想讀先?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo