自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11799


1#
發表於 13-5-5 10:11 |只看該作者
又俾姪女考起我!

佢問結婚咁多開支:禮金,擺酒prewedding相,攝錄化妝,honeymoon等

收返幾多人情點都無可能cover晒所有開支,究竟其他人講結婚擺酒賺錢,係咪只係收返人情>擺酒酒席開支?

#姪女平時都係口直心快,諗都咩唔明就會問,唔係想計點樣結婚賺錢




珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 13-5-5 10:13 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

我諗係講緊擺酒找數同收番嘅人情比較。淨係呢part唔使蝕已經好好,其他嘢真係無咩可能賺得番


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


3#
發表於 13-5-5 10:14 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

人情禮金抵到酒席錢已經好好la。



點評

kc_tulip  totally correct!!  發表於 13-5-5 17:06
chloeyiyi  YES  發表於 13-5-5 12:36
丫雅    發表於 13-5-5 12:04
wcpcelia  agree  發表於 13-5-5 11:06


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


4#
發表於 13-5-5 10:17 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

酒席應該可以cover ,如果唔係選擇五星大酒店的話。但蜜月,場地佈置,自己租衫,影相,回禮等,要自己比啦!!


今晚又OT!!!!


男爵府

積分: 5451


5#
發表於 13-5-5 10:17 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

唸到唸到啦,冇可能賺埋其他!


珍珠宮

積分: 31962


6#
發表於 13-5-5 10:18 |只看該作者

引用:我諗係講緊擺酒找數同收番嘅人情比較。淨係

原帖由 hellomiffy 於 13-05-05 發表
我諗係講緊擺酒找數同收番嘅人情比較。淨係呢part唔使蝕已經好好,其他嘢真係無咩可能賺得番

...
我唸係啦,酒樓好d, 當時cover晒還有剩幾萬


珍珠宮

積分: 41556


7#
發表於 13-5-5 10:18 |只看該作者

引用:又俾姪女考起我!佢問結婚咁多開支:禮金,

原帖由 maggie92 於 13-05-05 發表
又俾姪女考起我!

佢問結婚咁多開支:禮金,擺酒prewedding相,攝錄化妝,honeymoon等
結婚賺蝕都冇問題,最緊要開心!


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


8#
發表於 13-5-5 10:20 |只看該作者

引用:又俾姪女考起我!佢問結婚咁多開支:禮金,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 13-5-5 10:20 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

緊係預蝕la 仲要係大蝕


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


10#
發表於 13-5-5 10:21 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

cover到酒席 但其他開支無可能cover到 除非間酒樓個meun好平 而家好難賺




翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


11#
發表於 13-5-5 10:22 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

要賺錢唔該唔好結婚,結左婚仲多支出!




男爵府

積分: 9752


12#
發表於 13-5-5 10:22 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

我賺金器,酒席打個和




珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


13#
發表於 13-5-5 10:25 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

明白你姪女的意思不是要計較賺蝕,只係問下。



我個陣計酒席係賺,但全盤計就蝕,因為仲有好多好多使費




水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 13-5-5 10:26 |只看該作者

引用:我賺金器,酒席打個和 +

原帖由 catcat2056 於 13-05-05 發表
我賺金器,酒席打個和
Me too




水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-5-5 10:26 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

蝕!




侯爵府

積分: 23591


16#
發表於 13-5-5 10:33 |只看該作者
我個時人情抵到酒,仲有好似2萬剩,我當時酒用左20萬.
咁當然係抵唔到所有開支,最後自己比左15萬.


大宅

積分: 1309


17#
發表於 13-5-5 10:34 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

如果酒楼擺酒请客应该不用蝕钱.酒店擺洒就会蝕睇蝕幾多.结婚开心无所謂.自己恒量o


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 13-5-5 10:46 |只看該作者

回覆:maggie92 的帖子

我自己就無蝕,反而賺左約三萬,我地都好surprised竟然唔蝕。我諗個原因係: 1) 我地本身擺酒樓,本身已較酒店平; 2) 我地計人數計到好啱,半張枱都無蝕; 3) 我地請嘅賓客,尤其親戚及父母朋友,個別俾嘅人情絕對唔係酒樓人情公價(多好多),就我地其中一個親戚,俾嘅人情已多過我地一張枱嘅價; 4) 四大天王(即雙方父母)無收人情,人情全數俾返我地,已足夠冚我地擺酒筆數。不過,擺得酒最好預左蝕,千萬不要當係一場生意(其實我根本無記低邊個俾幾多,知道個別豪爽賓客係因為四大天王自己記),如果唔係好痛苦。



珍珠宮

積分: 41839


19#
發表於 13-5-5 10:50 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

我哋果陣係大蝕咖。如果咁計較,當年就會搵啲$3188嘅酒席啦。


侯爵府

積分: 21381

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-5-5 10:53 |只看該作者

回覆:家龍mA 的帖子

Me 2 ! 大蚀!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo