自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3219


1#
發表於 13-5-5 19:10 |只看該作者
請來觀看 YouTube 上的影片:

http://www.youtube.com/watch?v=2oBGl6rYVF4&feature=youtube_gdata_player




水晶宮

積分: 60486

熱血金章


2#
發表於 13-5-5 19:14 |只看該作者

回覆:有呢的男人真係...

痴孖根 野蠻人,同國寶有乜分別


子爵府

積分: 14880

玩具勳章 冬日勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-5-5 19:20 |只看該作者

回覆:有呢的男人真係...

我一開始以為個女仔一人坐3個位,都有2個吉位,其實分開坐一陣,有咩問題? 我啊覺個女仔有咩問題?咁都要影,放上網?


侯爵府

積分: 22930


4#
發表於 13-5-5 19:22 |只看該作者
如果只有 一個空位,是否也需要港女讓座呢
或者個大肚婆是否不能將她的八月十五放置於一個座位上


大宅

積分: 3219


5#
發表於 13-5-5 19:30 |只看該作者

回覆:有呢的男人真係...

咁大個男人不知所謂!仲學人生仔!教壞就有份!係咪都拍片先!




琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


6#
發表於 13-5-5 19:32 |只看該作者
mouth:


珍珠宮

積分: 34845

2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 13-5-5 19:51 |只看該作者
如果係個女仔一人霸3個位就係佢唔啱 , 如果係個男人要同老婆坐 , 要個女仔比個位你 , 就係個男人既問題


侯爵府

積分: 22567


8#
發表於 13-5-5 21:24 |只看該作者

回覆:有呢的男人真係...

mouth:


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


9#
發表於 13-5-5 21:29 |只看該作者
影衰晒D男人, 要影人, 唔該影埋自己先, 又唔影自己, 又唔影太太, 不知所謂的一個CHEAP 男人 !!!


伯爵府

積分: 17755


10#
發表於 13-5-5 21:36 |只看該作者

回覆:有呢的男人真係...

有位咪坐喇,分開坐有乜問題,我係老婆覺得丢假


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-5-5 21:38 |只看該作者

回覆:有呢的男人真係...

個男人

凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


12#
發表於 13-5-5 21:39 |只看該作者
本帖最後由 newbiee 於 13-5-5 21:39 編輯

咁小氣野蠻嘅男人, 點教育下一代? 我"鄧"佢將來個b擔心!

希望經過今次佢會識諗.


別墅

積分: 877


13#
發表於 13-5-5 21:39 |只看該作者
HELLOCOFFEE 發表於 13-5-5 19:10
請來觀看 YouTube 上的影片:

http://www.youtube.com/watch?v=2oBGl6rYVF4&feature=youtube_gdata_player ...
d人真係奇怪~~已經有兩個位, 只係分開坐, 莫講話係大肚婆, 就算係幾歲小朋友, 人哋都無必要移位讓喇~~唔放心的話, 大人大姐咪企喺親人前作保護~~有句話好啱, 讓你係人情, 唔讓係道理~~
要讚吓被影嘅小姐, 佢真係忍得, 有修養~~

公道自在人心~~


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-5-5 21:42 |只看該作者

回覆:有呢的男人真係...

仲以為自己好醒;原來係猪丙!!


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


15#
發表於 13-5-5 21:42 |只看該作者
個條正低能仔啦, 又唔係無位座 ........
仲夠膽拍片放上網, 咪比人小多兩錢重


翡翠宮

積分: 91777

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 13-5-5 21:46 |只看該作者
咩人都有


男爵府

積分: 5036


17#
發表於 13-5-5 21:47 |只看該作者

引用:有位咪坐喇,分開坐有乜問題,我係老婆覺得

原帖由 sueyee 於 13-05-05 發表
有位咪坐喇,分開坐有乜問題,我係老婆覺得丢假
佢老婆仲要俾佢影




伯爵府

積分: 17755


18#
發表於 13-5-5 22:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sueyee+於+13-05-05+發表有位

原帖由 CatMo1006 於 13-05-05 發表
佢老婆仲要俾佢影
可能佢老婆都係嗰啲人咪俾佢影囉mouth:




子爵府

積分: 11876


19#
發表於 13-5-5 23:19 |只看該作者

回覆:有呢的男人真係...

好心啦,成日以為拍片放上網好叻,

當人地儍嘅咩??


大宅

積分: 4864


20#
發表於 13-5-5 23:34 |只看該作者

回覆:有呢的男人真係...

其實個女仔冇錯,讓俾你係人情唔讓俾你係道理咁影人好衰明蝦人。而且睇片頭尾都有坐人,個兩個人都冇主動超身調位啦!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo