自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


1#
發表於 13-5-10 17:37 |只看該作者
你地係用m巾定棉條呀?你地覺得邊隻舒服d?




珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


2#
發表於 13-5-10 17:51 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

無人答




珍珠宮

積分: 35275

炎夏勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-5-10 17:53 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

我用m巾,高潔絲white 果隻


大宅

積分: 1115


4#
發表於 13-5-10 17:55 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

兩樣都用,知道出長時間同無咩地方換巾巾時用棉條,手時用巾巾



珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-5-10 17:56 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

上個月試左棉條,好似舒服d~

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


大宅

積分: 1115


6#
發表於 13-5-10 17:56 |只看該作者

引用:兩樣都用,知道出長時間同無咩地方換巾巾時

原帖由 QQMammy 於 13-05-10 發表
兩樣都用,知道出長時間同無咩地方換巾巾時用棉條,手時用巾巾
系平時....成日打錯字


侯爵府

積分: 20138


7#
發表於 13-5-10 17:57 |只看該作者
兩樣都用.
M巾舒服D,棉條有時令到我痛.尤其攞出來果時.
愈嚟愈冇記性


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


8#
發表於 13-5-10 17:57 |只看該作者

引用:上個月試左棉條,好似舒服d~

原帖由 sharonhwyc 於 13-05-10 發表
上個月試左棉條,好似舒服d~
其實會唔會好唔舒服呀?有舊野塞入去




珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 13-5-10 18:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sharonhwyc+於+13-05-10+發表

原帖由 yukyuk1124 於 13-05-10 發表
其實會唔會好唔舒服呀?有舊野塞入去
第1次用會感覺到有舊野,
第2次冇感覺~

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


大宅

積分: 4629


10#
發表於 13-5-10 18:56 |只看該作者
棉條 方便


複式洋房

積分: 311


11#
發表於 13-5-10 18:56 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

冇用過棉條啵!


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-5-10 18:58 |只看該作者
條~~~好用
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


珍珠宮

積分: 33374


13#
發表於 13-5-10 19:09 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

棉條,我用m巾會敏感


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


14#
發表於 13-5-10 19:13 |只看該作者


禁止訪問

積分: 5268


15#
發表於 13-5-10 19:13 |只看該作者

引用:條~~~好用

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-5-10 19:14 |只看該作者

回覆:女人問題~~~






公爵府

積分: 27271


17#
發表於 13-5-10 19:19 |只看該作者
巾,未用過綿條
2017年小女兒呈分試將開始,努力、加油,為中一做好準備!


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-5-10 19:20 |只看該作者
effietly1125 發表於 13-5-10 19:13
上個月試咗,但點解我推唔到最入既?再入d就頂住唔舒服喇。但我用咗都會有m流出黎,食咪用得唔啱



...
推既角度唔岩.....你試下企o係度其中一隻腳放上屎塔上面腿開大少少會好入d....牌子都有關係架....你可以買有導管果d棉條會易入好多....
我用開在萬x買Playtex有導管....好好用....
棉條有粗有幼....我諗你係買得唔夠粗又或者係換得唔夠密......

凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


伯爵府

積分: 16082

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-5-10 19:23 |只看該作者
我用巾, 我覺得棉條唔舒服


大宅

積分: 3846


20#
發表於 13-5-10 19:23 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

我唔識同條。放唔到入去,好疼




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo