夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34246


1#
發表於 13-5-10 21:28 |只看該作者
真個好神奇,食緊個蛋糕時突然間諗起~o~喺我拍拖時候,我的女友baby ,佢好鍾意整麵包蛋糕,每當佢整左就會預一份比我,如常接過她送給我的蛋糕,接手時感覺蛋糕仍然熱烘烘的,好想想即時食一啖嘅衝動,個心立即制止,都係留番喺屋企食,在家中……有d悶悶地突然想起baby 比左蛋糕我食,拿一個放落口,個腦當時咩都冇諗,淨係食個蛋糕,食左第一啖之後感覺同平時整嘅味道有所不同,一心打去問過明白,發覺到原來baby 係喺心情唔開心時整出嚟蛋糕……但……我食一啖會有好唔同嘅感覺像眼淚流在蛋糕心裡面!!

朋友成日比片我


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-5-10 21:59 |只看該作者

回覆:食得出有眼淚嘅蛋糕仔

都會嫁 我整麵包或蛋糕我老公食得出我當時既心情 基本上都係好心情 但有時隻手痛又夾硬去整 真係眼淚在心裏流 無講過話隻手痛 但我老公佢會知 好神奇


珍珠宮

積分: 34246


3#
發表於 13-5-10 22:57 |只看該作者

引用:都會嫁+我整麵包或蛋糕我老公食得出我當時

原帖由 小豬澄 於 13-05-10 發表
都會嫁 我整麵包或蛋糕我老公食得出我當時既心情 基本上都係好心情 但有時隻手痛又夾硬去整 真係眼淚在心裏 ...
妳可引用我先知妳有答我啵

朋友成日比片我


珍珠宮

積分: 34246


4#
發表於 13-5-10 23:00 |只看該作者

引用:都會嫁+我整麵包或蛋糕我老公食得出我當時

原帖由 小豬澄 於 13-05-10 發表
都會嫁 我整麵包或蛋糕我老公食得出我當時既心情 基本上都係好心情 但有時隻手痛又夾硬去整 真係眼淚在心裏 ...
小fans,就係呢種感覺囉,冇講架,一食落去,woo~~":l有d唔對路,係眼淚嘅味喊過嚟


朋友成日比片我


男爵府

積分: 5614


5#
發表於 13-5-10 23:45 |只看該作者

回覆:食得出有眼淚嘅蛋糕仔

女友點解會喊吖?好好氹返佢啦




珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 13-5-10 23:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小豬澄+於+13-05-10+發表都會

原帖由 加藤鷹 於 13-05-10 發表
妳可引用我先知妳有答我啵
咁我現在引用番你我懶丫嘛


珍珠宮

積分: 34246


7#
發表於 13-5-11 09:24 |只看該作者

引用:女友點解會喊吖?好好氹返佢啦 +

原帖由 juliababy 於 13-05-10 發表
女友點解會喊吖?好好氹返佢啦
唔係依加嘅事,已成過去!
當時唔係我激嬲令佢喊,佢一唔開心更加要整蛋糕發洩不滿

朋友成日比片我


珍珠宮

積分: 34246


8#
發表於 13-5-11 09:50 |只看該作者

引用:女友點解會喊吖?好好氹返佢啦 +

原帖由 juliababy 於 13-05-10 發表
女友點解會喊吖?好好氹返佢啦
佢好鍾意我氹佢,不過冇機會氹佢了

朋友成日比片我

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo