自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


1#
發表於 13-5-10 23:29 |只看該作者
大細佬,一個月只比500家用(萬幾一個月),供基金都供2000.
帶條女返屋企住,無加家用,媽問要多d,都係話無錢。
但當媽話佢,佢就覺得媽煩,叫佢唔好理佢。
睇佢fb,又大魚大肉,個個月又去玩,又去酒店食自助餐。
係fb都就經常多謝佢d有幾好的朋友,幫佢買基金,就話人對佢好過屋企人。

細細佬,一個月得一萬入收,又係比得500家用,條女係屋企住了8,9年。
欠成十萬卡數,呢樣又話唔做,那樣又話辛苦唔做。(有隱性病,唔可以做太辛苦的工種)
無錢又話想死。同條女求婚就3萬一只介子都買。
媽問羅多d家用,又話d錢比條女keep晒還錢。

爸媽己離婚十多年,一個月得萬多圓收入,成頭家我媽自已攪點。

我返工時都有比家用,但現在無返工,所以無能力再比。
老公要養一家5口,做2份工,都係剛剛夠洗。

覺得自已好無用,雖然同媽咪感情一般,但之從做了媽媽後,
知道做媽媽不容易,更何況當時媽咪要一個做,養我地三個。
所以女兒出世後感情也好轉了。但要錢就真的幫不了。

所以細佬的行為我都無面目去話佢地。
因為自已都無咩為個家出過力,只是自已有事都唔敢向媽咪講,唔想佢擔心。

好多情況也不是一言半語可以講清楚,只想說出來,等自已個心舒服些。






點評

方方媽媽  你兩個細佬當然係唔岩,但你媽當年點教仔?點解會教出個個都大食懶?  發表於 13-5-11 11:13
Allyly  四個比$1K 太過份喇, 交水電費都吾夠. 我覺得要出聲, 一係吾好一齊住.  發表於 13-5-11 10:50
車仔人  加油  發表於 13-5-11 08:33
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


水晶宮

積分: 70860


2#
發表於 13-5-10 23:31 |只看該作者
mouth:mouth:你媽頂得好辛苦

點評

961123    發表於 13-5-11 09:26
wcpcelia  agree  發表於 13-5-11 08:00
我要瞓八個鐘


珍珠宮

積分: 34788


3#
發表於 13-5-10 23:33 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

叫你媽同佢地講,唔加家用就搬走,要做絕d,換鎖囉!佢地4條友住加埋先比1000,水電煤都唔止啦!cheap到爆


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


4#
發表於 13-5-10 23:36 |只看該作者
coffeemate 發表於 13-5-10 23:31
你媽頂得好辛苦

係呀!
我都唔知點,因為我住得遠,又湊住三個,
都係一個月之返得去一次。想多d返去陪下佢都唔得。
佢份工又成日返15,6個鐘。返到屋企就己經要沖澡訓交。
紅日又一定要返,我又只有紅日之可以返去,時間都好難就。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


伯爵府

積分: 16627

好媽媽勳章


5#
發表於 13-5-10 23:36 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

即係4個人住你呀媽屋企,但只係比共1000元家用???每人250???乜事呀????


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


6#
發表於 13-5-10 23:37 |只看該作者
PinPin 發表於 13-5-10 23:33
叫你媽同佢地講,唔加家用就搬走,要做絕d,換鎖囉!佢地4條友住加埋先比1000,水電煤都唔止啦!cheap到爆

...

媽有講過,個個都話無錢,呀媽又可以點?
貼錢幫佢地溝女。
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


7#
發表於 13-5-10 23:38 |只看該作者
tuenmunbb 發表於 13-5-10 23:36
即係4個人住你呀媽屋企,但只係比共1000元家用???每人250???乜事呀????

...

係呀!
仲要個個無2,3點都唔訓,打機,睇戲上網。
買公仔書,食煙又有錢。
出去飲酒又有錢。
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


珍珠宮

積分: 34788


8#
發表於 13-5-10 23:39 |只看該作者

引用:Quote:PinPin+發表於+13-5-10+23:33+叫你媽

原帖由 venus228 於 13-05-10 發表
媽有講過,個個都話無錢,呀媽又可以點?
貼錢幫佢地溝女。
就係做絕d趕走佢地囉,趕走左仲慳d tim la


男爵府

積分: 7554

畀面勳章


9#
發表於 13-5-10 23:39 |只看該作者

回覆:venus228 的帖子

你媽好辛苦,養埋佢地四個


侯爵府

積分: 21011


10#
發表於 13-5-10 23:39 |只看該作者
踢佢地走啦, 不知所謂


珍珠宮

積分: 38490

減齡達人勳章


11#
發表於 13-5-10 23:39 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

講得難聽啲,一個月500,連開房錢都慳埋你嬲係冇用架,除非你亞媽恨心趕佢地出門口,否則咪又係一樣。啲亞媽係甘架,仔呀仔,命呀命,啲仔重緊要過自己條命。




子爵府

積分: 14051


12#
發表於 13-5-10 23:40 |只看該作者
叫佢地搬 ! $ 500 一晚酒店都租唔到啦, ,:;pppp:


子爵府

積分: 13936

好媽媽勳章


13#
發表於 13-5-10 23:40 |只看該作者

回覆:venus228 的帖子

唉,佢地好唔生性呀。。。
你,唯有媽咪多d啦。。


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 13-5-10 23:41 |只看該作者
.. 你細佬真係... 真係家家有本難唸的經


男爵府

積分: 7904


15#
發表於 13-5-10 23:41 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

痴線嫁,個兩條女有無做野?




侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


16#
發表於 13-5-10 23:42 |只看該作者
本帖最後由 venus228 於 13-5-10 23:47 編輯

今日同媽講電話,講都我都好唔開心。

細細佬就快生日,大細佬叫媽買蛋糕,因為媽收得夜。話唔洗等啦!
我生日都無人記得,你地以後生日,利是我都唔會封。

好傷心。我自已都好不孝。
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


17#
發表於 13-5-10 23:46 |只看該作者
2條女都有做野,大細佬,剛住了1個月沒夠。
細的就住了好多年。
剛出黎做野都有比500,呢幾年就無比了。
連底衫褲都要我媽洗同,浪。(機洗)
食完碗無人洗,垃圾無人倒。
唉...

點評

vlnz  呢D廢柴,第一時間要趕走啦  發表於 13-5-11 00:14
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


大宅

積分: 2717


18#
發表於 13-5-10 23:47 |只看該作者
回覆 venus228 的帖子

你阿媽好慘, 你唯有對媽媽好d啦


男爵府

積分: 7904


19#
發表於 13-5-10 23:48 |只看該作者

回覆:venus228 的帖子

不過如果你媽媽忍住唔出聲,你又已經搬開左,咁又真係無得搞..係自己心up




珍珠宮

積分: 47280


20#
發表於 13-5-10 23:48 |只看該作者

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo