嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 588


1#
發表於 06-9-16 12:04 |只看該作者

bb大便次數多左, 同開始出牙有關嗎?

bb9個月啦~平時bb每天只有正常大便1次,
前幾日開始...每天都有3-4次大便, (無食錯野,又唔係肚瀉)

最近bb開始出第1隻牙, 大便次數多左有無關呀?
如有關, 直到幾時先會正常番?

係咪要正常後, 先可以同佢轉食2號奶粉??

請分享經驗


水晶宮

積分: 55644


2#
發表於 06-9-16 23:02 |只看該作者

Re: bb大便次數多左, 同開始出牙有關嗎?

出牙仔時會有少少肚屙架,但好奇怪,西醫系唔承認呢一點概,我同埋幾個朋友都有問過醫生,個個醫生都話冇直接關系,頂多可能系牙床唔舒服所以“質”手指落去,食到D細菌所以肚屙。。。
少奶奶的身份,丫頭的命...


複式洋房

積分: 198


3#
發表於 06-9-17 02:00 |只看該作者

Re: bb大便次數多左, 同開始出牙有關嗎?

我覺得有關係(老人家話).
有D會發燒架.個個唔同


別墅

積分: 588


4#
發表於 06-9-19 09:54 |只看該作者

Re: bb大便次數多左, 同開始出牙有關嗎?

54heima, M6,

好彩我bb又好少食手指, 不過多謝你地回答,
咁都安心d! 起碼知佢唔係病~


複式洋房

積分: 204


5#
發表於 06-9-23 23:47 |只看該作者

Re: bb大便次數多左, 同開始出牙有關嗎?

我個女呢幾日都痾多左.平時一日一次.早幾日都間唔中都有2-3次.今日就4次.因為佢傷風感冒要食藥唔知有無關係呢!
如果真係出牙仔.唔知要幾多日先出到呢! 真擔心 :cry:


子爵府

積分: 11900


6#
發表於 06-9-24 17:43 |只看該作者

Re: bb大便次數多左, 同開始出牙有關嗎?

M6 寫道:
我覺得有關係(老人家話).
有D會發燒架.個個唔同


I AGREE
MY SON 每出一次牙,會發燒TIN
& ALL便便次數多左


別墅

積分: 588


7#
發表於 06-9-26 10:23 |只看該作者

Re: bb大便次數多左, 同開始出牙有關嗎?

kittypo 寫道:
[quote]
M6 寫道:
我覺得有關係(老人家話).
有D會發燒架.個個唔同


I AGREE
MY SON 每出一次牙,會發燒TIN
& ALL便便次數多左[/quote]

每出一次牙ALL便便次數多 <---意思係咪...
牙仔出左牙肉之後就會便便正常番?
因為最近又真係便便正常喎~


大宅

積分: 1751


8#
發表於 06-9-27 14:55 |只看該作者

Re: bb大便次數多左, 同開始出牙有關嗎?

我都想問, 我bb就快6個月大, 前日開始每日疴五次, 但又唔係疴水, 次次都有渣, 但其他又好正常, 食得又瞓得, 唔知係咪出牙仔呢? 咁係咪要隻牙仔出咗嚟先至會唔疴咁多

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo