嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 452


1#
發表於 06-9-27 14:00 |只看該作者

BB面有粒粒

我fd的bb剛剛出生,昨天去探她,她仔仔的面上有很多紅色粒粒,我朋友很担心,dr.又只是說可能係皮膚敏感,又可能係hormone問題,要觀察下 :-|
但朋友說她和老公的皮膚都ok沒有問題,應該不是遺傳性的,朋友好担心係濕疹 :-|
有人有這樣的經驗嗎?可否分享下,等我可以開解一下朋友


男爵府

積分: 6535


2#
發表於 06-9-27 14:27 |只看該作者

Re: BB面有粒粒

當然係hormone問題呢 !
母體的hormone過左比bb面上,
紅色一粒粒的, 又係名"濕疹",
主因:懐孕時沒有介口, 臨生時沒有清熱氣
導致hormone過左落bb到.
妳可以用"金銀花+熱水"焗一下焗水,
然後用棉花幫BB抺面, 就OKAY的,
我囡囡初時仲勁AR..
成塊面都係....都係我唔好!我沒有介口..
現在bb的皮膚都係唔好..因為我食海鮮好多..

晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


複式洋房

積分: 452


3#
發表於 06-9-27 16:15 |只看該作者

Re: BB面有粒粒

mankok
先謝謝你的資料,但她BB剛出生,可以用嗎?
另外都想再問句:[懐孕時沒有介口, 臨生時沒有清熱氣]真的有關係嗎?
其實我生仔仔時都沒有做這些,但仔仔的皮膚又沒有問題,我朋友又唔開心的話點解係佢BB先係咁 :-(


男爵府

積分: 6535


4#
發表於 06-9-27 16:41 |只看該作者

Re: BB面有粒粒

唔駛客氣..
都係睇個人o者, BB剛出生, 係可以用的 !

係hormone o者..冇事的, 希望妳的朋友唔駛太緊張 !
緊張的事..當然係BB的健康呢..
健康咪得囉..

晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


男爵府

積分: 6535


5#
發表於 06-9-27 16:43 |只看該作者

Re: BB面有粒粒

妳可以睇我囡囡的網頁都有面部好多粒粒..
現在BB的面都幾靚..哈...哈....
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


複式洋房

積分: 260


6#
發表於 06-9-27 16:49 |只看該作者

Re: BB面有粒粒

可以金銀花+少片糖煲水= 幫BB沖涼, 都可以

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo