懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4216


1#
發表於 13-7-21 21:41 |只看該作者
請問jm第一次產檢係米用陰超?

我打去c+ book第一次檢查,7.5wk到,姑娘話係用陰超。會吾會對bb吾好?咁幾時先可以轉用肚照呀?


子爵府

積分: 12694


2#
發表於 13-7-21 21:47 |只看該作者

引用:請問jm第一次產檢係米用陰超?我打去c++boo

原帖由 jjtm 於 13-07-21 發表
請問jm第一次產檢係米用陰超?

我打去c+ book第一次檢查,7.5wk到,姑娘話係用陰超。會吾會對bb吾好?咁幾 ...
我6w3照係照肚


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 13-7-21 21:50 |只看該作者

回覆:第一次產檢 - 陰超?

陰超應該無問題



大宅

積分: 4216


4#
發表於 13-7-21 22:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jjtm+於+13-07-21+發表請問jm

原帖由 Dado康 於 13-07-21 發表
我6w3照係照肚
一樣照到bb閃閃?肚照駛吾駛飲好多水?



侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


5#
發表於 13-7-21 22:02 |只看該作者

回覆:第一次產檢 - 陰超?

我6w係陰超,其實陰超好安全




大宅

積分: 3020


6#
發表於 13-7-21 22:02 |只看該作者
我6w前陰照,6w幾果次已經肚照,不過要好急先會照得好d!


大宅

積分: 2841


7#
發表於 13-7-21 22:03 |只看該作者

回覆:第一次產檢 - 陰超?

陰超會清楚啲,安全既,放心


大宅

積分: 4216


8#
發表於 13-7-21 22:04 |只看該作者

引用:我6w係陰超,其實陰超好安全 +

原帖由 o_____o 於 13-07-21 發表
我6w係陰超,其實陰超好安全
聽你咁講我都安心啲,依排成日肚痛,希望兩wk後去照一切正常啦


大宅

積分: 4216


9#
發表於 13-7-21 22:05 |只看該作者

引用:我6w前陰照,6w幾果次已經肚照,不過要好急

原帖由 黃c9 於 13-07-21 發表
我6w前陰照,6w幾果次已經肚照,不過要好急先會照得好d!
我有問姑娘駛吾駛飲水,佢直同我講吾駛,因為用陰超


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


10#
發表於 13-7-21 22:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+o_____o+於+13-07-21+發表我6

原帖由 jjtm 於 13-07-21 發表
聽你咁講我都安心啲,依排成日肚痛,希望兩wk後去照一切正常啦
放心,一定冇事




別墅

積分: 681


11#
發表於 13-7-21 22:15 |只看該作者

回覆:第一次產檢 - 陰超?

我頭兩次都係陰照,放心


大宅

積分: 4216


12#
發表於 13-7-21 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jjtm+於+13-07-21+發表聽你咁

原帖由 o_____o 於 13-07-21 發表
放心,一定冇事
謝謝,大祝大家都好孕


大宅

積分: 3020


13#
發表於 13-7-21 23:01 |只看該作者
其實唔洗太擔心,因我要打安胎針的所以由day32知有左開始到差不多6w中間隔5日就要上醫生到陰照一次,照左total3次陰照,而我8w轉左另一個醫生都係陰照的,所以放鬆d^^


別墅

積分: 509


14#
發表於 13-7-21 23:27 |只看該作者
回覆 jjtm 的帖子

你都係成日肚痛呀?我下腹晚晚痛,比平時 period 痛得多 :( 你嘅痛係點㗎?
歡迎參觀我的個人網頁  Busma's Little World


大宅

積分: 1948


15#
發表於 13-7-21 23:42 |只看該作者
我6week時醫生首先幫我照肚,但因為照唔到,最後都係要照陰超!


複式洋房

積分: 158


16#
發表於 13-7-21 23:54 |只看該作者

回覆:Kiwill710 的帖子

我都係8w照陰超,好清楚,仲順便照埋卵巢添


子爵府

積分: 12694


17#
發表於 13-7-22 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Dado康+於+13-07-21+發表我6w

原帖由 jjtm 於 13-07-21 發表
一樣照到bb閃閃?肚照駛吾駛飲好多水?
照到,個護士照之前唔小心叫我留小便,一入去醫生話8wk前應該尿急照好d,但最後都照到


大宅

積分: 1045


18#
發表於 13-7-22 06:54 |只看該作者

回覆:第一次產檢 - 陰超?

其實我不鼓勵陰超,始終會刺激。6週如果醫生的機好,可以用肚照架!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo