婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18321


1#
發表於 13-5-21 12:40 |只看該作者
本帖最後由 funnyukyuk 於 13-5-21 12:51 編輯

其實見到好多人分享~搞到我都想講下~但有d野好難形容, 我大約打下~~
我結婚後同99住左1年, 有左bb 幾個月後就搬返娘家, 我媽媽幫我湊。

我同奶奶關係都幾好, 咩都講~

1. 但我同老公煮晚飯, 佢就會自己食, 點叫佢都唔肯同我地食, 有時我煲湯係逼佢飲, 叫我老公倒出黎一定要奶奶飲(當然我知道佢都係開心的先咁做)。佢一路都好怕麻煩別人。

2. 我奶奶判清潔俾人做, 佢都會自己做, 佢當做運動, 但只係做好少時間, 但係佢日日都會好忙, 你想約佢食飯, 可能要約幾個禮拜, 約完果日, 果日又話唔得閒, 因為同佢關係都ok, 想佢睇下bb, 一齊傾下歇, 佢都唔得閒=_=, 因為佢有屋放租, 大陸又有, 又話d屋要裝修, 又話有人幫佢地做野整親要去睇。

3. 其實我知道我奶奶好錫我bb, 但佢錫只係打電話俾我媽媽睇下阿b點呀, 無乜特別事都唔洗見, 但阿b前排發燒去醫院佢就日日都去陪下我媽媽同埋一齊出院。(唔知係咪因為已經有8個孫, 我老公係細仔)

4. 佢好怕收人地的野, 連家用都係, 以前我老公都唔係俾好多家用, 我奶奶就話佢再俾多d家用就當佢供層樓, 所以買一層樓係佢同我老公個名, 但其實真係俾好少, 然後我同老公結左婚後, 佢叫我地唔好俾家用, 我同老公講呢d係應份的, 一定要俾~ 所以都照俾, 但係我bb一出世之後, 你俾佢都唔會收, 我響新年封左2000話當係新年用的錢, 佢打開話當心意收$500, 之後我生日佢封返500蚊俾我。
我阿媽有時都會俾d家鄉野佢, 佢之後有都會俾多d我地, 係會俾多過你俾佢的, 有時覺得佢點解對住屋企人都咁客氣

5. 同埋佢好鍾意睇韓劇, 我之前教佢用電腦同電話睇, 直接播第2集, 佢已經入左戲, 見到女主角趺親都好肉緊=_=, 我話洗唔洗由第1集開始, 佢話唔洗, 就咁睇得啦


對我黎講, 我奶奶佢個人好好, 但對子女係唔洗交流, 可能我係好家庭觀念重的人, 我好需要family day, 家人出去玩呀果d, 佢係無乜事就唔洗見果d~~
我老公係可以30歲都未去過海洋公園, 細個父母無帶佢去玩, 日日響屋企, or同朋友出去


打得太長tin, 你地有冇99差不多架?

點評

naviegirl  super good 99!!!  發表於 13-5-21 16:06


大宅

積分: 1847


2#
發表於 13-5-21 13:07 |只看該作者

回覆:我又分享下我99先

你99真係十級好既99,我知你對她有心,但表示上可能不接受,但實際上她會知嫁!傻瓜!^^
家用既問題,她知道你們有家庭有bb開支大左咪不收你囉!
因為她都有固定收入,所以不用太擔心!
放鬆點吧!^^

點評

falalala    發表於 13-5-22 11:24


禁止訪問

積分: 3690


3#
發表於 13-5-21 13:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18321


4#
發表於 13-5-21 13:17 |只看該作者
Nicoleyuen 發表於 13-5-21 13:07
你99真係十級好既99,我知你對她有心,但表示上可能不接受,但實際上她會知嫁!傻瓜!^^
家用既問題,她知 ...
謝謝你, 不過我阿媽都成日叫我地叫我奶奶過黎食飯, 我媽媽好鍾意煮野食同埋都係好family~~
但我奶奶10次有9次都唔得閒=_=

我同老公試過約佢, 佢話唔得閒, 我同老公講, 話如果唔得閒就約佢食早餐啦, 哈哈
跟住先至lunch有得過去同佢食=_=

點評

falalala    發表於 13-5-22 11:25


伯爵府

積分: 16230


5#
發表於 13-5-21 13:20 |只看該作者
咁你99好好啦. 有上一代人一輩子工作,工作,工作, 係唔會放假family day 架.

你想要有 family day, 有你和 c6 , bb 就可以了.

長輩過時過節見下咪好囉.


男爵府

積分: 6284

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-5-21 13:43 |只看該作者

回覆:我又分享下我99先

我都好想要你99


大宅

積分: 3693


7#
發表於 13-5-21 13:55 |只看該作者

回覆:Nicoleyuen 的帖子

通情達理!




大宅

積分: 1250


8#
發表於 13-5-21 14:01 |只看該作者
超级勁好奶奶!


伯爵府

積分: 18321


9#
發表於 13-5-21 14:05 |只看該作者
hanbb 發表於 13-5-21 13:20
咁你99好好啦. 有上一代人一輩子工作,工作,工作, 係唔會放假family day 架.

你想要有 family day, 有 ...

我係準備結婚都無諗過會唔同佢地住~~我同老公都唔係好想獨立出去~

我阿媽又係呢d人, 應該係因為我係佢教出黎的~

我阿媽同我講頭1年我搬出去, 佢好唔慣, 因為我係獨女, 同埋我廿頭就結婚, 結完婚我去澳洲working holiday左3個月, 我阿媽同我老豆好悶, 有時好感觸, 得返佢地2個, 但我識得好多人父母得4十幾50歲, 會周圍去旅行, 玩, 佢地就只係一齊去踩單車, 生活好簡單。
而家生左個女俾我阿媽湊, 我阿媽就辭工湊女, 好忙不過佢好開心, 因為佢出街d人以為係佢個女, 無咁悶。

我星期6,日都響屋企, 有特別事先出去, 我d朋友都同我屋企人熟, 有時都會上黎食飯~真係非常癡家。

另外, 本來約左99話今晚黎我屋企食飯, 岩岩lunch打俾佢, 佢話好大雨今日唔黎, 聽日一定會黎, 不過唔食晚飯, 凈係睇下bb, >.< 咁即係下午黎搵bb同我媽媽, 我地見都未見就走左=_= 因為佢係食你一餐飯都覺得好似欠左你咁


男爵府

積分: 8213


10#
發表於 13-5-21 14:53 |只看該作者
我突然好想將我個99同你果個調轉....

佢吾需要成日見, 你就多些打電話去問候下, 同佢傾下計, 都係一種錫佢的表現


子爵府

積分: 13784


11#
發表於 13-5-21 14:59 |只看該作者
回覆 funnyukyuk 的帖子

人人性格生活習慣不同, 互相尊重便夠了, 勉強奶奶参于你想的family gathering, 對你99來說或是負擔而不是享受

你care奶奶, 咪定時call佢, 主動約佢, 但佢reject就算了, 下次再試

點評

funnyukyuk   thank you!!  發表於 13-5-21 15:08


子爵府

積分: 14951

畀面勳章


12#
發表於 13-5-21 22:27 |只看該作者

回覆:我又分享下我99先

你奶奶好好呀!好羨慕


男爵府

積分: 7688


13#
發表於 13-5-21 23:17 |只看該作者

回覆:我又分享下我99先

好明顯你奶奶好識做,係施因莫望報既好人黎,佢唔係同仔女0交流,只係想俾多D空間同自由你地兩公婆,而bb有事時,佢先再出黎保護/照顧你地,你有咁既奶奶,我真係好羨慕你呀!何況,你奶奶為左照顧D仔女辛苦左咁多年,而家D仔女大左,成家立室,咪當俾奶奶休息下自由下,想做乜咪做乜囉,冇所謂啦,唔通仲要佢老來仲要向仔女「報到」咩? 其實照你咁講,你奶奶真好!


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 13-5-22 11:27 |只看該作者
每人習慣都唔同嘛.. 只要相處得好, 你奶奶一定會感受得到你既真誠既.


禁止訪問

積分: 172


15#
發表於 13-5-22 14:35 |只看該作者

引用:其實見到好多人分享~搞到我都想講下~但有d

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29957

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 13-5-22 14:52 |只看該作者
好99, 好識做嘅99!!


男爵府

積分: 9646


17#
發表於 13-5-22 16:06 |只看該作者
唔要錢0既奶奶邊度搵呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo