跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1214


1#
發表於 06-10-2 23:24 |只看該作者

下一胎想開刀定順產

心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


伯爵府

積分: 15883


2#
發表於 06-10-2 23:31 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

順產

不過我吾生la


別墅

積分: 751


3#
發表於 06-10-2 23:51 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

開刀


大宅

積分: 2549


4#
發表於 06-10-2 23:52 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

我同bala都係一樣,
第一胎都係咁生囉, 咁緊係揀返順產啦, 不過我都唔生囉!

8個月囉!


伯爵府

積分: 15883


5#
發表於 06-10-3 00:23 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

女,呢張係咪您個仔張証件相呀??佢大個左好多呀,係咪有酒粒ga佢??


大宅

積分: 1214


6#
發表於 06-10-3 01:09 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

BABALALA 寫道:
女,呢張係咪您個仔張証件相呀??佢大個左好多呀,係咪有酒粒ga佢??



吓!!原來係仔呀...............咁點解着裙架,果條粉紅色裙仔........................好cute ...
心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


大宅

積分: 1214


7#
發表於 06-10-3 01:17 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

但係你地驚唔驚個仔會好悶呀???
第時大個得佢自己一個人喎,我老公話起馬有兩個小朋友,佢地先至會開心喎 起馬第時有起事上黎都有商有量喎
我係開刀生架,真佩服你地順產生呀, 好堅呀 人地話要自然生過先係一個正正式式ga媽咪呀 生果時痛唔痛ga???
心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


伯爵府

積分: 15883


8#
發表於 06-10-3 01:20 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

心銘媽咪 寫道:
[quote]
BABALALA 寫道:
女,呢張係咪您個仔張証件相呀??佢大個左好多呀,係咪有酒粒ga佢??



吓!!原來係仔呀...............咁點解着裙架,果條粉紅色裙仔........................好cute ... [/quote]haha,您做咩成日認錯仔係女,女係仔ga??


伯爵府

積分: 15883


9#
發表於 06-10-3 01:24 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

心銘媽咪 寫道:
但係你地驚唔驚個仔會好悶呀???
第時大個得佢自己一個人喎,我老公話起馬有兩個小朋友,佢地先至會開心喎 起馬第時有起事上黎都有商有量喎
我都知,不過一個已經好累la,同埋我想張所有最好ge野都比曬佢呀,其實我自己都好恨女ga,不過我唸隨非意外la,如果吾係我吾會刻意lor,不過老公而家都成日叫我生多個女,梗係la,又吾洗您"妥",吾洗您生,吾洗您揍, :tongue: 但如果又係仔,我唸我命都短幾年呀


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 06-10-3 09:29 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

順產啦..第一胎都咁生啦..做乜第二胎無端端要開刀喎....
不過呢..我唔會生第二個囉


別墅

積分: 751


11#
發表於 06-10-3 15:36 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

BABALALA 寫道:
女,呢張係咪您個仔張証件相呀??佢大個左好多呀,係咪有酒粒ga佢??


係呀~上星期幫佢搞証件時影嫁~

本黎唔想幫佢搞証件住,不過我就黎要番工啦~ 唔可以再拖 個次去搞証見d bb搞証都係細細個搞, 冇佢咁大先搞


別墅

積分: 751


12#
發表於 06-10-3 15:40 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

心銘媽咪 寫道:
[quote]
BABALALA 寫道:
女,呢張係咪您個仔張証件相呀??佢大個左好多呀,係咪有酒粒ga佢??


吓!!原來係仔呀...............咁點解着裙架,果條粉紅色裙仔........................好cute ... [/quote]

係仔黎嫁~ 果條粉紅色裙仔 hehe~ 係我好耐g前行街見到買嫁~ 點知我生左個仔 咪比佢着黎扮女仔law hehe


伯爵府

積分: 15883


13#
發表於 06-10-3 16:09 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

女 寫道:


係呀~上星期幫佢搞証件時影嫁~

本黎唔想幫佢搞証件住,不過我就黎要番工啦~ 唔可以再拖 個次去搞証見d bb搞証都係細細個搞, 冇佢咁大先搞
吾怕,afonso都成6,7個月先去攪 ,所以佢張証件相係笑ga


大宅

積分: 3602


14#
發表於 06-10-3 19:39 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

我第一胎順產,所以第二胎會選返順產啦~

不過隔返四年先諗~所以而家唔諗住~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 1214


15#
發表於 06-10-4 00:37 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產


我生之前一早已經想開刀ga,你地都知無得choose架啦,向鏡湖又唔識人喎,所以都唸住係自己生多........我亞媽由我細細個已經不停同我講生仔有幾痛,又話鐡都拗卷tim,嚇到我cc下,仲成日因為生仔呢個問題罵了好幾次交,但到我臨生之前..........佢竟然否認佢曾經對我講過ga生仔經 真比佢激到cc下
心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


大宅

積分: 1214


16#
發表於 06-10-4 00:39 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

我唸,如果再生的話,都係開刀舒服d
我一d都唔覺痛喎
心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


男爵府

積分: 6866


17#
發表於 06-10-4 09:17 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

最愛=貓仔 寫道:
我第一胎順產,所以第二胎會選返順產啦~


me too
順產呢個經歷真係畢生難忘,我覺得生完之後自己大膽左同埋冇咁怕痛(打針 &洗牙都冇以前咁怕),對我來講係件好事


別墅

積分: 751


18#
發表於 06-10-4 19:04 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

macaogirl 寫道:
[quote]
最愛=貓仔 寫道:
我第一胎順產,所以第二胎會選返順產啦~


me too
順產呢個經歷真係畢生難忘,我覺得生完之後自己大膽左同埋冇咁怕痛(打針 &洗牙都冇以前咁怕),對我來講係件好事 [/quote]

我生完g後細膽左, 去睇產科 見到張婦產床 我個心都實埋 :-
o


大宅

積分: 3602


19#
發表於 06-10-4 22:37 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

同你一樣...我而家都係大膽左好多...睇婦科一d都唔會驚...唔怕打針(不過如果e生話我知唔使打,我都仲係會大叫"yeah"...)...


macaogirl 寫道:
[quote]
最愛=貓仔 寫道:
我第一胎順產,所以第二胎會選返順產啦~


me too
順產呢個經歷真係畢生難忘,我覺得生完之後自己大膽左同埋冇咁怕痛(打針 &洗牙都冇以前咁怕),對我來講係件好事 [/quote]
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


男爵府

積分: 6866


20#
發表於 06-10-5 09:28 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

貓仔


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo