立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3602
伯爵府
積分: 15883
珊瑚宮
積分: 119927
月希 寫道: 係可以..但係唔可以食太多喎..日日食就no啦...因為有d醫生話..燕窩係有益...但係有d小朋友食得太多會引起過敏.. 其實小朋友太細個都唔駛咁補..只要日常飲食平均就ok架啦
BABALALA 寫道: TOBY~~您係買即食歌D定係一盞盞歌D呀??
BABALALA 寫道: 其實即食歌D得吾得呀?因為我好懶,買燕碎好容易比人呃,您去邊到買呀??
月希 寫道: bala...我覺得即食果d唔好...又難食 :tongue: ...要食好野都係自己整好d..又足料又好味
BABALALA 寫道: [quote] 月希 寫道: bala...我覺得即食果d唔好...又難食 :tongue: ...要食好野都係自己整好d..又足料又好味
最愛=貓仔 寫道: 我都冇咁好心機...所以我會叫99整...但其實我個人唔中意食燕窩的...
月希 寫道: bala...即食果d....加野落去我都覺得麻麻啦 :tongue: 我成日都覺得d味好怪... 我初初都係想買即食就算..但係一試過..我就成樽比左我媽咪..太難食啦...到我生駿駿時...都有人送過唔同牌子既即食燕窩...但係都係唔好食囉... 自己整都唔係要花好多心機姐..係時間可能會耐少少....
最愛=貓仔 寫道: 月希呀,我中意食雪甲膏多d...但我99已經成日幫我照顧bb,唔好意思叫佢整...可唔可以教我點整架?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy