跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3602


1#
發表於 06-10-9 22:08 |只看該作者

一歲係咪食得燕窩

我個女就一歲啦,係咪可以加燕窩入粥中一齊煲? 一週可以食幾多餐呢?

http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 3602


2#
發表於 06-10-10 21:49 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

有冇人知呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


伯爵府

積分: 15883


3#
發表於 06-10-10 21:55 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

可以呀,不過吾好食太多,吾係消化吾到


大宅

積分: 3602


4#
發表於 06-10-10 22:01 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

我99諗住加入粥到煲...

thx~

http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 06-10-10 22:16 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

係可以..但係唔可以食太多喎..日日食就no啦...因為有d醫生話..燕窩係有益...但係有d小朋友食得太多會引起過敏..

其實小朋友太細個都唔駛咁補..只要日常飲食平均就ok架啦


伯爵府

積分: 15883


6#
發表於 06-10-10 22:18 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

TOBY~~您係買即食歌D定係一盞盞歌D呀??


大宅

積分: 3602


7#
發表於 06-10-10 22:19 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

我都唔諗住日日食...一週一二次應該冇問題啦?

因為我家養狗同長期開冷氣,好多時空氣唔多通風...bb成日一返到屋企先咳...係街同托兒所同麻麻家都唔會,所以我諗為左佢氣管好d,唯有比佢食d燕窩...
月希 寫道:
係可以..但係唔可以食太多喎..日日食就no啦...因為有d醫生話..燕窩係有益...但係有d小朋友食得太多會引起過敏..

其實小朋友太細個都唔駛咁補..只要日常飲食平均就ok架啦
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 3602


8#
發表於 06-10-10 22:20 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

買燕碎果d炸...一盞盞要九百蚊一兩呀!
BABALALA 寫道:
TOBY~~您係買即食歌D定係一盞盞歌D呀??
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


伯爵府

積分: 15883


9#
發表於 06-10-10 22:23 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

其實即食歌D得吾得呀?因為我好懶,買燕碎好容易比人呃,您去邊到買呀??


大宅

積分: 3602


10#
發表於 06-10-10 22:26 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

但係中藥房話即食果d仲cheap過燕碎...佢地話...買燕碎都二百至四百蚊一兩啦...咁果d即食先二三百蚊,人地要賺錢架嘛...咁有冇可能用靚野先?

我都好怕買中藥比人呃...所以係奶奶去相熟果d舖買囉...
BABALALA 寫道:
其實即食歌D得吾得呀?因為我好懶,買燕碎好容易比人呃,您去邊到買呀??
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


伯爵府

積分: 15883


11#
發表於 06-10-10 22:30 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

係呀,我都試過比人呃,而家老公有個相熟GE中藥房,不過我都吾會去

佢想做生意就緊係咁講LA,不過我都見好多人食即食歌D,都話OK,老行家都成$8XX 1樽,我唸住試下呀


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 06-10-10 22:38 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

bala...我覺得即食果d唔好...又難食 :tongue: ...要食好野都係自己整好d..又足料又好味


伯爵府

積分: 15883


13#
發表於 06-10-10 22:42 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

月希 寫道:
bala...我覺得即食果d唔好...又難食 :tongue: ...要食好野都係自己整好d..又足料又好味
我吾會有咁好心機,一係出去食,即食歌D就咁食就梗係吾好食LA,可以加D野落去GA MA


大宅

積分: 3602


14#
發表於 06-10-10 22:51 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

我都冇咁好心機...所以我會叫99整...但其實我個人唔中意食燕窩的...
BABALALA 寫道:
[quote]
月希 寫道:
bala...我覺得即食果d唔好...又難食 :tongue: ...要食好野都係自己整好d..又足料又好味
我吾會有咁好心機,一係出去食,即食歌D就咁食就梗係吾好食LA,可以加D野落去GA MA [/quote]
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 06-10-10 22:54 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

bala...即食果d....加野落去我都覺得麻麻啦 :tongue: 我成日都覺得d味好怪...

我初初都係想買即食就算..但係一試過..我就成樽比左我媽咪..太難食啦...到我生駿駿時...都有人送過唔同牌子既即食燕窩...但係都係唔好食囉...

自己整都唔係要花好多心機姐..係時間可能會耐少少....


伯爵府

積分: 15883


16#
發表於 06-10-10 22:55 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

最愛=貓仔 寫道:
我都冇咁好心機...所以我會叫99整...但其實我個人唔中意食燕窩的...
口感都係MAMA姐
:lol: :lol:


大宅

積分: 3602


17#
發表於 06-10-10 23:27 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

月希呀,我中意食雪甲膏多d...但我99已經成日幫我照顧bb,唔好意思叫佢整...可唔可以教我點整架?
月希 寫道:
bala...即食果d....加野落去我都覺得麻麻啦 :tongue: 我成日都覺得d味好怪...

我初初都係想買即食就算..但係一試過..我就成樽比左我媽咪..太難食啦...到我生駿駿時...都有人送過唔同牌子既即食燕窩...但係都係唔好食囉...

自己整都唔係要花好多心機姐..係時間可能會耐少少....
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


伯爵府

積分: 15883


18#
發表於 06-10-10 23:33 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

最愛=貓仔 寫道:
月希呀,我中意食雪甲膏多d...但我99已經成日幫我照顧bb,唔好意思叫佢整...可唔可以教我點整架?
YES~~ME 2
學識左請埋我去您屋企食WO :lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 3602


19#
發表於 06-10-10 23:40 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

佢都未教我就咁快講呢d野...比你激死... ?-(
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


伯爵府

積分: 15883


20#
發表於 06-10-10 23:42 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

而家有機會,梗係而家講左先LA :lol:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo