自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5926


1#
發表於 13-5-24 13:39 |只看該作者
一個兩餸連飲品的外買飯盒,要用到咁多盒,就算加多幾個堆填區都很快滿
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 23395


2#
發表於 13-5-24 15:03 |只看該作者
可能好多人會鐘意.
因為D餸唔會撈埋一齊...但真係好唔環保


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 13-5-24 15:04 |只看該作者
點解唔堂食?


男爵府

積分: 5926


4#
發表於 13-5-24 15:19 |只看該作者

引用:可能好多人會鐘意.因為D餸唔會撈埋一齊...

原帖由 littlelittlepra 於 13-05-24 發表
可能好多人會鐘意.
因為D餸唔會撈埋一齊...但真係好唔環保
我試過帶飯盒去另一間連鎖快餐買飯,他們話不會幫我直接裝落飯盒到,要我買堂食後自己再裝,解釋是衛生問題,另少糖飲品叫他不要給糖水粒幫我落少少糖就可以,他們又說不可以,想環保些都更困難。





男爵府

積分: 5926


5#
發表於 13-5-24 15:20 |只看該作者

引用:點解唔堂食?

原帖由 hellomiffy 於 13-05-24 發表
點解唔堂食?
一個人推住BB 車, 很難找到位




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo