自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   11


公爵府

積分: 25384


1#
發表於 13-5-18 23:21 |只看該作者
我鄉下係台山大江鎮 吉安村, 細個返去燒炮丈,放煙花,捉螢火蟲,睇人耕田,拖牛牛,踩單車,好開心

點評

長者  蔡?  發表於 13-5-19 12:06


珍珠宮

積分: 38448


2#
發表於 13-5-18 23:25 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

應該度度鄉下都有呢d嘢喎以前

希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


男爵府

積分: 9448


3#
發表於 13-5-18 23:25 |只看該作者
有呀,不過我從未返過去喎


男爵府

積分: 9448


4#
發表於 13-5-18 23:25 |只看該作者
有呀,不過我從未返過去喎


珍珠宮

積分: 35261


5#
發表於 13-5-18 23:27 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我c6係台山鄉下,但佢從未去過@亦唔知喺邊。。。:;pppp:




大宅

積分: 1932

畀面勳章 陪月勳章


6#
發表於 13-5-18 23:31 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我係,但我未返過鄉下




公爵府

積分: 25384


7#
發表於 13-5-18 23:33 |只看該作者

回覆:2PGirls 的帖子

哦,係喔?我就隔幾年會跟爺爺嫲嫲返,因為佢地係果度出生,所以會特別懷念


子爵府

積分: 11948


8#
發表於 13-5-18 23:34 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我鄉下係台山。幾年會陪媽咪返去一次!剛剛4 月先去左一次,因為拜山!佢地拜山好多人,好多唔識的 人都會到。仲要派利是比每一個人!

今年暑假我媽咪想帶唒d 孫返去試下耕田插秧 喎!




公爵府

積分: 25384


9#
發表於 13-5-18 23:36 |只看該作者

回覆:豬豬媽 的帖子

係呀!好多其他人一起來拜山,唔識架,但要派利是,耕田應該幾好玩架,不過有d水中吸血昆蟲要小心!
咁你識台山話嗎?我識聽大部份,唔識講


大宅

積分: 2346


10#
發表於 13-5-18 23:39 |只看該作者

引用:我鄉下係台山大江鎮+吉安村,+細個返去燒炮

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-05-18 發表
我鄉下係台山大江鎮 吉安村, 細個返去燒炮丈,放煙花,捉螢火蟲,睇人耕田,拖牛牛,踩單車,好 ...
樓主! 我係你隔離既水步呀! 細個跟婆婆番去住過幾年呀, 但讀小學就番番黎啦! 而家過 2,3 年都會番下去, 但又無特別掛住囉! 鄉下 d 親戚成日驚俾人入屋打劫, 又驚食有毒食物, 始終都係香港生活好!


公爵府

積分: 25384


11#
發表於 13-5-18 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Shirleyloveyou+於+13-05-18+

原帖由 Babegirl.wanted 於 13-05-18 發表
樓主! 我係你隔離既水步呀! 細個跟婆婆番去住過幾年呀, 但讀小學就番番黎啦! 而家過 2,3 年都會番下去, 但 ...
水埗我有親戚住果度,仲知有個地方叫台城!係呀始終香港生活好好多,不過去當渡假都唔錯因為生活節奏慢d 悠悠閒既生活雖然唔識講台山話,不過識聽,有時聽到好有親切感


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-5-18 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Shirleyloveyou+於+13-05-18+

原帖由 Babegirl.wanted 於 13-05-18 發表
樓主! 我係你隔離既水步呀! 細個跟婆婆番去住過幾年呀, 但讀小學就番番黎啦! 而家過 2,3 年都會番下去, 但 ...
我爸爸都係水步人,細個有跟佢返去,而家一年一次,返去拜山,台山話我唔多識聽,又唔識講,好失敗!

I 大蚊豬   


公爵府

積分: 25384


13#
發表於 13-5-18 23:51 |只看該作者

回覆:fionlei88 的帖子

我識聽因為細個我爺爺嫲嫲講


男爵府

積分: 6912


14#
發表於 13-5-18 23:57 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

成世人返過一次那扶鎮




公爵府

積分: 25384


15#
發表於 13-5-18 23:59 |只看該作者

引用:成世人返過一次那扶鎮 +

原帖由 yaulinda 於 13-05-18 發表
成世人返過一次那扶鎮
ic


大宅

積分: 3471


16#
發表於 13-5-18 23:59 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

有,我開平,好細個時返過去


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-5-19 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Shirleyloveyou+於+13-05-18+

原帖由 Babegirl.wanted 於 13-05-18 發表
樓主! 我係你隔離既水步呀! 細個跟婆婆番去住過幾年呀, 但讀小學就番番黎啦! 而家過 2,3 年都會番下去, 但 ...
鄉里,我都係水埗呀。

自從祖父母,老爸仙遊後我未返過鄉下啦。但我老媽被迫回鄉下行山又唔使我倆姐弟返去,佢話廢時煩。

以前細個返鄉下好慘。我只返過五次。



今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-5-19 00:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babegirl.wanted+於+13-05-18

原帖由 fionlei88 於 13-05-18 發表
我爸爸都係水步人,細個有跟佢返去,而家一年一次,返去拜山,台山話我唔多識聽,又唔識講,好失敗!:cryin ...
我識聽唔識講。扮野識講幾句



今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-5-19 00:23 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我c6係但同佢一齊5年都未去過台山,台山話就我叻過佢,佢唔識聽又唔識講


Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


男爵府

積分: 6912


20#
發表於 13-5-19 01:01 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

阿爸拿手的台山食品有:支竹排骨湯、炆茨菇、黃鱔煲




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo