跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 595


1#
發表於 06-9-23 15:19 |只看該作者

終於鬆一口氣

各位0704的bk媽媽:

小妹終於鬆一口氣啦!話說我19/9在KW做Oscar test,不料在21/9收到電話說我positive,當時我腦海裡一片空白,但我仍決定去抽絨毛球作進一步的化驗,雖然我知道有流產的風險,但我不想再等到第16週先抽羊水…結果昨天22/9我返去KW做這個抽檢,講真,真係幾痛﹙e生話係痛過抽羊水﹚,而且我選擇俾錢取快速報告,終於到今日23/9我知道bb一切正常,仲知道是bb仔!哈!真感謝神,我好開心!
經歷這短短五天,真令我的心情如玩過山車般,現在希望bb生生性性,繼續住在我的肚裡,不要流產呀!真的真的很希望呢!
bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


2#
發表於 06-9-23 15:57 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 06-9-23 16:23 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

恭喜晒... 好好保重!!
            


別墅

積分: 832


4#
發表於 06-9-23 17:20 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

恭喜

.認住我呀,我會告僱主的.


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 06-9-23 17:21 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣


Dont worry!
Everything will be fine!


別墅

積分: 595


6#
發表於 06-9-23 17:21 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

thank u all and may the peace be with u always 2.

bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


大宅

積分: 4799


7#
發表於 06-9-24 01:09 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

恭喜! 恭喜!


大宅

積分: 1632


8#
發表於 06-9-24 12:46 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

好好休息, 小心保重, 呀 b 一定會"痴"住你 ... 放心啦


伯爵府

積分: 18064

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


9#
發表於 06-9-24 17:24 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣


太好喇
可唔可以同大家分享下係點抽架 ?


別墅

積分: 595


10#
發表於 06-9-24 18:02 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

dear nicole123,

當日我訓在普通產檢的床上,然之後有兩個e生黎睇我,一個幫我照U/s,另一個e生負責搵位落針。e生解釋佢地會搵一個唔傷害到呀B的位落針,結果check了很耐,決定在我肚的右邊落針。於是先幫我的肚皮消毒,and then 打了一枝局部痳醉針﹙e生強調話就算打局部痳醉都會痛,因只是表皮冇乜感覺,入到真皮也會痛的﹚,之後就開始插另一枝針去抽,e生同姑娘and 我老公就望住個u/s monitor,只係抽左一陣,掂到個胎出面的絨毛就抽番起枝針,我老公話只係抽左兩條到﹙因我全程合埋眼,冇望個monitor又冇望d e生,只是好大力的捉實我老公隻手﹚,then在床上訓了一陣就落床。講真,抽的過程都幾痛,但真的頂得順!之後落床就覺得右邊好痳痺,行路要好慢同埋一用腹部的力會有少少陰陰痛,that' y e生 offer 了一日SL給我,我在家bed rest了一天,情況就好好多啦!
不過,e生話會有1%miscarriage的風險,我求天主希望bb同我一齊呀!
bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


別墅

積分: 595


11#
發表於 06-9-24 18:03 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

多謝一眾媽媽的祝褔,我同呀b會努力呀!
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


大宅

積分: 1484


12#
發表於 06-9-24 23:37 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

bonnielhp,

恭喜你!真係安樂晒!


伯爵府

積分: 18064

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


13#
發表於 06-9-25 08:51 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

bonnielhp,
你真係勇敢呀!
希望你同bb都平平安安啦
我10月11 都去度頸皮呀.有d擔心
希望同你一樣有好消息啦
加油呀


民房

積分: 71


14#
發表於 06-9-25 09:12 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

恭喜晒丫 , 你好勇敢丫….
放心啦….bb一定無事架…..
[img align=right]C:\Documents and Settings\Yvonne Cheung\桌面\Ixkhp8.png[/img]


別墅

積分: 595


15#
發表於 06-9-25 09:18 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

nicole123,

其實都唔係勇敢,有時真係要果斷一點,因我不想拖,再加上為了呀B,我一定會試。nicole你放心啦,你一定會順順利利,我會為你祈禱。

小豬YY,
你幾時做Oscar呀?在那兒做呢?

S2007,
多謝你的祝福,我也希望你平平安安,充滿喜樂。

Bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


大宅

積分: 3223


16#
發表於 06-9-25 11:22 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

bonnielhp
如果我係你我都會即時去做個test, 免自己日日擔心, 好替你開心, 小b 無事, 感謝主!
雖然話oscar 冇90% accurate 但你係high risk都唔=個b係有事!


民房

積分: 71


17#
發表於 06-9-25 11:55 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

Bonnie,
我book左10月17號係威院做丫....希望一切順利
[img align=right]C:\Documents and Settings\Yvonne Cheung\桌面\Ixkhp8.png[/img]


別墅

積分: 595


18#
發表於 06-9-25 12:57 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

honeybbb,
對我,我都是因為不想日日擔心先咁果斷去做抽絨毛,現在過了一關,真的鬆了一口氣,但下個星期又要做耐糖測試,真係過完一關又一關呢!
你又點呢?有冇做Oscar?祝一切順利。
bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


別墅

積分: 741


19#
發表於 06-9-25 19:03 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣




大宅

積分: 3223


20#
發表於 06-9-26 13:19 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

bonnielhp
我10月11日做oscar呀, 過左呢關我會放心好多, 本來有左小b會好開心, 但有左之後真係仲有好多關要過, 希望大家順順利利到小月出世

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo