潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7662


1#
發表於 13-4-8 09:16 |只看該作者
普通皮細Birkin $138000, 定價多少呢?




珍珠宮

積分: 38490

減齡達人勳章


2#
發表於 13-4-8 09:22 |只看該作者

回覆:米蘭站的全新Hermes 係咪貴過定價?

一定貴好多,唔係邊有甘多分店我個b30喺專門店買大約7萬6。我見米蘭店賣同色同size要15萬。




公爵府

積分: 27278


3#
發表於 13-4-8 09:33 |只看該作者

回覆:米蘭站的全新Hermes 係咪貴過定價?

但你喺舖使多嗰5,6萬都未必買到呢…




男爵府

積分: 9200


4#
發表於 13-4-8 09:39 |只看該作者

引用:普通皮細Birkin+$138000,+定價多少呢? +

原帖由 Seilunica 於 13-04-08 發表
普通皮細Birkin $138000, 定價多少呢?
佢突登標高價,之後會比折你,大約8-9折。





伯爵府

積分: 17287


5#
發表於 13-4-8 09:44 |只看該作者

引用:一定貴好多,唔係邊有甘多分店我個b30喺專

原帖由 FennieMan 於 13-04-08 發表
一定貴好多,唔係邊有甘多分店我個b30喺專門店買大約7萬6。我見米蘭店賣同色同size要15萬。



...
好過打劫




禁止訪問

積分: 4754


6#
發表於 13-5-25 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9661


7#
發表於 13-5-25 18:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Seilunica+於+13-04-08+發表

原帖由 hahaha_baby 於 13-04-08 發表
佢突登標高價,之後會比折你,大約8-9折。
15萬8折都貴好多




男爵府

積分: 9200


8#
發表於 13-5-25 18:51 |只看該作者
國民A 發表於 13-5-25 18:46
15萬8折都貴好多
不過在香港H專門店買真係0機會


禁止訪問

積分: 665


9#
發表於 13-5-25 19:05 |只看該作者

引用:Quote:國民A+發表於+13-5-25+18:46+15萬8折

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26840


10#
發表於 13-5-25 19:32 |只看該作者

引用:Quote:國民A+發表於+13-5-25+18:46+15萬8折

原帖由 hahaha_baby 於 13-05-25 發表
不過在香港H專門店買真係0機會
唔係0機會呀, 早排潮版li度就有JM share walk in 廣東道間H, 買咗幾隻手錶之後有B or K offer




男爵府

積分: 9200


11#
發表於 13-5-25 21:33 |只看該作者
snoopypy 發表於 13-5-25 19:32
唔係0機會呀, 早排潮版li度就有JM share walk in 廣東道間H, 買咗幾隻手錶之後有B or K offer:quie ...
我記得呀, 不過就係要買幾隻錶先有OFFER同埋要好好彩.......


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 13-5-25 21:46 |只看該作者

回覆:米蘭站的全新Hermes 係咪貴過定價?

買幾隻錶已經一次消費左接近十萬,亦真係要視乎遇唔遇到好SA囉,但真係想walk in在H shop買到一個b or k, 真係絕對不易。




禁止訪問

積分: 10919


13#
發表於 13-5-25 22:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6860


14#
發表於 13-5-25 22:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FennieMan+於+13-04-08+發表

原帖由 clyl03 於 13-04-08 發表
好過打劫
係H shop 買都同打劫差不多,要經常入去奉獻。首先搵啱SA, 同SA搞好關係,不停買又要一段時間,都好大壓力下㗎,又未必有啱色啱size!但係水店,一睇啱,試過,一舊錢比真係差唔幾㗎咋,如果唔係都唔會開到周圍係




大宅

積分: 3083


15#
發表於 13-5-26 01:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clyl03+於+13-04-08+發表好過

原帖由 salad妹妹 於 13-05-25 發表
係H shop 買都同打劫差不多,要經常入去奉獻。首先搵啱SA, 同SA搞好關係,不停買又要一段時間,都好大壓力 ...
講得好!我只想買個Lindy30啫!又唔係B or K,都咁難!我亦冇咁多閒$奉獻咁多,只買有用嘅嘢!入親Shop問都話冇!所以冇辦法,都考慮緊可能去水貨舖買

1369502443449.jpg (30.42 KB, 下載次數: 0)

1369502443449.jpg


大宅

積分: 1052


16#
發表於 13-5-26 02:16 |只看該作者

回覆:米蘭站的全新Hermes 係咪貴過定價?

H鋪啲b or k大多數留畀VIP




公爵府

積分: 26840


17#
發表於 13-5-26 02:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clyl03+於+13-04-08+發表好過

原帖由 salad妹妹 於 13-05-25 發表
係H shop 買都同打劫差不多,要經常入去奉獻。首先搵啱SA, 同SA搞好關係,不停買又要一段時間,都好大壓力 ...
一句講晒, li d就係佢哋嘅marketing strategy. 記得之前睇過一篇文章, 大致上係一個男人記述佢N年前點樣可以成功買到好多B仔. 佢唔會一開始直接問有冇B, 佢反而係會買小小嘢(當然冇而家傳說中5萬蚊咁多啦), 懶係同d SA好熟, 然之後先問下今日d B仔有咩色, 令到d SA以為佢係熟客/VIP, 咁就會自自然喺store room攞出嚟俾佢. 由於後來佢愈買愈多(佢mark up咗再賣出去). 而每次H都mark咗passport. 所以後期先black list佢. 就係愈難買先愈多人爭住買. 仲要溯造到唔係有錢就直接買到咁. 所以想買嘅人咪要跟佢嘅\'遊戲規則\'囉 諗諗下我哋都幾無奈
雖然都係同一舊$, 我打算去Pari build up個relationship算數, 有就有冇就冇. 死都唔比d,冇良水貨店賺:;pppp::;pppp:
講到底咪又係有錢就直接買到, 只係你唔可以單買袋, 要買埋其他嘢啫 本來我都唔想跟佢果套, 但冇法子, 眼白白睇住佢由07年到而家加咗咁多價. 講款我個人覺得CC仲靚仲多款. 只係我個人貪慕虛榮所以先想擁有個B & K




大宅

積分: 1464


18#
發表於 13-5-26 05:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clyl03+於+13-04-08+發表好過

原帖由 salad妹妹 於 13-05-25 發表
係H shop 買都同打劫差不多,要經常入去奉獻。首先搵啱SA, 同SA搞好關係,不停買又要一段時間,都好大壓力 ...
Agree. 對於我呢種只想一生試下擁有一個birkin的人來講,去水貨店係一張單,清淸楚楚,你情我願。其實都唔可以話人無良。去shop不停奉獻,個SA又唔保証有,其實我覺得更無良。




男爵府

積分: 5258


19#
發表於 13-5-26 09:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+salad妹妹+於+13-05-25+發表

原帖由 snoopypy 於 13-05-26 發表
一句講晒, li d就係佢哋嘅marketing strategy. 記得之前睇過一篇文章, 大致上係一個男人記述佢N年前點樣可 ...
非常認同




大宅

積分: 3597


20#
發表於 13-5-26 10:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+salad妹妹+於+13-05-25+發表

原帖由 babymonbb 於 13-05-26 發表
講得好!我只想買個Lindy30啫!又唔係B or K,都咁難!我亦冇咁多閒$奉獻咁多,只買有用嘅嘢!入親Sh ...
我都係咁諗,最鬼衰日本紙跌搞到乜貨都無,討厭到死




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo