潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 14283


1#
發表於 13-5-26 13:47 |只看該作者
前面20粒25份,後面最細得4份,咁做出黎會好怪嗎?前面仲想加大寶石吊咀
myphoto.jpg




子爵府

積分: 14283


2#
發表於 13-5-26 13:49 |只看該作者

回覆:鑽石鍊徵意見

全條加埋14.18 ct




公爵府

積分: 26645


3#
發表於 13-5-26 14:06 |只看該作者

回覆:evacatcat 的帖子

我條都係大大小小砌成,ok 架!
myphoto.jpg




子爵府

積分: 14283


4#
發表於 13-5-26 14:21 |只看該作者

引用:我條都係大大小小砌成,ok+架!+ +

原帖由 Sasalam2012 於 13-05-26 發表
我條都係大大小小砌成,ok 架!
加大吊咀都好睇嗎?另外,想請教下你呢條咩color?





公爵府

積分: 26645


5#
發表於 13-5-26 16:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sasalam2012+於+13-05-26+發

原帖由 evacatcat 於 13-05-26 發表
加大吊咀都好睇嗎?另外,想請教下你呢條咩color?
我又未試過再襯吊咀,你條鍊已經石重14ct幾,咁粒吊咀咪要好勁先襯?啲石係F colour。




子爵府

積分: 14283


6#
發表於 13-5-26 18:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+evacatcat+於+13-05-26+發表

原帖由 Sasalam2012 於 13-05-26 發表
我又未試過再襯吊咀,你條鍊已經石重14ct幾,咁粒吊咀咪要好勁先襯?啲石係F colour。



...
係呀,想襯個好勁既吊咀,要黎好隆重既場合戴架。諗緊藍寶石,或者粉色既寶石囉,但我唔識珠寶,所以上黎問下各位專家




男爵府

積分: 8433


7#
發表於 13-5-26 21:14 |只看該作者
evacatcat 發表於 13-5-26 18:49
係呀,想襯個好勁既吊咀,要黎好隆重既場合戴架。諗緊藍寶石,或者粉色既寶石囉,但我唔識珠寶,所以上黎問 ...

Sounds nice!

Would u like to share a bit this necklace's price with us?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo