跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1736


1#
發表於 06-10-17 21:23 |只看該作者

如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做? 帶去睇西醫先, 還是試食止寒咳之食療, 因家有老人家經常不喜歡我帶小孩子去睇西醫, 話食得多西藥唔好, 老公又話寒咳無需要睇醫生咁話, 但睇住個囝一早一晚, 睡覺時就咳令我很心痛呢!! :-( 你們係我的話會點做?


禁止訪問

積分: 12239


2#
發表於 06-10-17 22:05 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29432


3#
發表於 06-10-18 08:10 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

我想請教點知小朋友係寒咳呢


別墅

積分: 886


4#
發表於 06-10-18 16:02 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

我試過比左兩日猴早散個囡食, 之後就冇事LU


大宅

積分: 1736


5#
發表於 06-10-18 23:31 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

LeeAnn'sMum

想問川貝母是否for 熱咳食的呢?因為睇書好似係for 熱咳食only, 所以唔係太敢比佢食呢??!! :-|


別墅

積分: 917


6#
發表於 06-10-19 00:21 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

川貝我都試過, 不過唔係次次work....

我有個秘方, 幾好. 我用左好多年. 因為我懶, 無咁好恆心, 所以只會中西醫都唔好時才用, 不過次次食完都會好.
d材料唔係d什麼藥物, 不妨一試. 希望幫到你.

燉梨食療法:

功能:舒緩呼吸系統毛病, 例如: 咳嗽, 痰多等等.無論寒底及熱底, 小童及老人皆可服用.
材料:鴨梨(=雪梨), 花椒, 黃冰糖, 牙簽
做法:將梨削皮, 削頂(備用), 挖心;
將約十粒花椒及少許黃冰糖碎塊放入梨心;
將備用之梨頂蓋回, 并用牙簽固定;
用較深的容器盛載及蓋好;
待水滾後放入鍋內隔水燉約一小時即可食用.
食法:每日一至兩個燉梨(視乎病情); 食時先將梨心內花椒棄掉;每次可燉數個, 需冷藏; 食前可用微波爐加熱;
七日為一個療程, 否則療效不顯著;
食療期間, 如非必要, 請不要服藥.



公爵府

積分: 29432


7#
發表於 06-10-19 08:46 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

軒媽998877

thanks


禁止訪問

積分: 12239


8#
發表於 06-10-19 13:16 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12239


9#
發表於 06-10-19 13:19 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 917


10#
發表於 06-10-19 15:21 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

LeeAnn'sMum
花椒 - 人家用來炆牛腩個d, 一粒粒的. 向藥材鋪有得賣. $1-2已經有多.
唔洗落水, 清燉得架la.
燉完d梨會出左d梨汁, 飲埋d汁, 好味!

LeeAnn'sMum 寫道:
軒媽998877,
請問花椒可以o係邊到買到 ??
and梨裡面除左放花椒同黃冰糖,洗唔洗落水o係入面 ??
thanks!!!! :mrgreen:


禁止訪問

積分: 12239


11#
發表於 06-10-19 21:33 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1736


12#
發表於 06-10-20 00:22 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

LeeAnn'sMum

你真有心啦, 多謝你呀!!!! 我仔仔之前已睇左中醫, 話佢寒咳, 但食左4劑中藥都仲有一早一晚咳, 令我很擔心...昨天飲左川貝+ 鱷魚肉湯, 今天好似好了一些 :lol: 這兩天都要留意下佢仲有無咳!!多謝你呀.....!!


軒媽998877
多謝你的配方呀!!


禁止訪問

積分: 12239


13#
發表於 06-10-20 11:37 |只看該作者

Re: 如果小朋友寒咳, 你們會怎麼做?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo