家事百科

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8517


1#
發表於 13-10-28 22:11 |只看該作者
全屋大裝修, 厠所原本面積有54吋X55吋,拆去舊磁磚,
但重新舖過磁磚後, 面積只有52吋X53吋, 點解
有沒有人試過這情況, 怎解決


男爵府

積分: 6253


2#
發表於 13-10-29 11:28 |只看該作者

引用:全屋大裝修,+厠所原本面積有54吋X55吋,拆去

原帖由 lizayu 於 13-10-28 發表
全屋大裝修, 厠所原本面積有54吋X55吋,拆去舊磁磚,
但重新舖過磁磚後, 面積只有52吋X53吋, 點解
有沒有人試 ...
你有無睇過真係拆咗舊磁磚?


別墅

積分: 889


3#
發表於 13-10-29 13:08 |只看該作者
lizayu 發表於 13-10-28 22:11
全屋大裝修, 厠所原本面積有54吋X55吋,拆去舊磁磚,
但重新舖過磁磚後, 面積只有52吋X53吋, 點解
有沒有人試 ...
好多情況都會咁!例如裝修公司只是拆瓦没有拆批盪甚至瓦都唔拆。(只睇價錢的業主就一定遇呢D,因拆晒黎做既公司會貴D)
或,你不改水喉,所以只可淨係拆瓦
又有可能原本廁所不是方角,裝修公司用批盪修正(術語:丁番正)
又有可能係原來幅牆是底濶頂窄,你度的呎吋不是最窄的呎吋


男爵府

積分: 8517


4#
發表於 13-10-31 09:22 |只看該作者
回覆 00Summer00 的帖子

有拆抵磚


男爵府

積分: 8517


5#
發表於 13-10-31 09:30 |只看該作者
回覆 tsunyip2000 的帖子

有拆底磚, 及新做入墻喉, 之前度過上下尺吋一樣, 可怎解決? Thanks !



男爵府

積分: 8517


6#
發表於 13-10-31 09:49 |只看該作者
回覆 lizayu 的帖子

拆磚之後度過有54.5吋X55.5吋


男爵府

積分: 6253


7#
發表於 13-10-31 11:28 |只看該作者

引用:回覆+lizayu+的帖子拆磚之後度過有54.5吋X5

原帖由 lizayu 於 13-10-31 發表
回覆 lizayu 的帖子

拆磚之後度過有54.5吋X55.5吋
批盪加磁磚厚度實會細咗。

其實你而家問題係邊?


別墅

積分: 889


8#
發表於 13-10-31 12:29 |只看該作者
lizayu 發表於 13-10-31 09:30
回覆 tsunyip2000 的帖子

有拆底磚, 及新做入墻喉, 之前度過上下尺吋一樣, 可怎解決? Thanks !
有拆底磚唔代表有拆批盪,而且如果樓比較新,水泥未老化就好難完全拆得清,即係舊批盪仍然黐實,只係拆到凹凹凸凸,所以批新的水泥上去全幅牆的批盪都會比原來的厚,如果遇到用一塊一塊發泡膠嵌成牆壁的廁所就更加要張批盪加厚,唔係D牆磚會撲的。


男爵府

積分: 8517


9#
發表於 13-10-31 21:27 |只看該作者
回覆 00Summer00 的帖子

問題是浴屏放不落, 尺寸是裝修師給我的.


男爵府

積分: 6253


10#
發表於 13-10-31 22:06 |只看該作者

引用:回覆+00Summer00+的帖子問題是浴屏放不落,+

原帖由 lizayu 於 13-10-31 發表
回覆 00Summer00 的帖子

問題是浴屏放不落, 尺寸是裝修師給我的.
吓,點解唔係做好泥水先量尺寸,裝修公司係邊到搵架。


男爵府

積分: 8517


11#
發表於 13-11-1 17:21 |只看該作者
回覆 00Summer00 的帖子

裝修師父一進場就比尺寸我, 要即刻定貨, 是朋友介紹的
如果我想回復之前的尺寸, 重新舖過可以嗎?


男爵府

積分: 8517


12#
發表於 13-11-1 17:33 |只看該作者
回覆 lizayu 的帖子

想問有沒有裝修師父唔知道舖復合地板要扇平滑地台, 他將我的地下扇成粗鞋同高底,
地板公司來睇過說從來未見過咁差既地台, 要重新再做過, 否則不會同我舖木板.
但我的裝修師說全世界舖復合地板都是咁做, 點辦


男爵府

積分: 6253


13#
發表於 13-11-1 19:31 |只看該作者

引用:回覆+00Summer00+的帖子裝修師父一進場就比

原帖由 lizayu 於 13-11-01 發表
回覆 00Summer00 的帖子

裝修師父一進場就比尺寸我, 要即刻定貨, 是朋友介紹的
你個浴屏幾錢?做過新好過!


男爵府

積分: 8517


14#
發表於 13-11-1 23:03 |只看該作者
回覆 00Summer00 的帖子

但我厠所細了1呎半呢


別墅

積分: 889


15#
發表於 13-11-2 11:50 |只看該作者
lizayu 發表於 13-11-1 17:33
回覆 lizayu 的帖子

想問有沒有裝修師父唔知道舖復合地板要扇平滑地台, 他將我的地下扇成粗鞋同高底,
舖復合地板的地台,最好要平,但唔洗滑既。
少少唔平都可以,只係唔係咁理想,
如果太差就要做過了。
地板公司黎睇過話唔得就一定要重新做。
你班師傅差咗少少.....


男爵府

積分: 6253


16#
發表於 13-11-2 15:15 |只看該作者

引用:回覆+00Summer00+的帖子但我厠所細了1呎半

原帖由 lizayu 於 13-11-01 發表
回覆 00Summer00 的帖子

但我厠所細了1呎半呢
咁多!乜唔係每邊2吋


男爵府

積分: 8517


17#
發表於 13-11-4 09:58 |只看該作者
回覆 00Summer00 的帖子

有冇得補救


侯爵府

積分: 20329


18#
發表於 13-11-4 11:59 |只看該作者

回覆:裝修

可能做底時太足料牆身就厚咗

唔好點評我


男爵府

積分: 6253


19#
發表於 13-11-4 12:47 |只看該作者

引用:回覆+00Summer00+的帖子有冇得補救

原帖由 lizayu 於 13-11-04 發表
回覆 00Summer00 的帖子

有冇得補救
你接5接受到細咗咁多?

你企缸都已經做好,要全部拆哂再做過。


男爵府

積分: 8517


20#
發表於 13-11-4 21:16 |只看該作者
回覆 00Summer00 的帖子

都唔知點算好

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo