自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 479


1#
發表於 13-5-29 00:31 |只看該作者
本帖最後由 chloepapa 於 13-5-29 10:36 編輯

請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒?





版主示: 幫你修改了主題


複式洋房

積分: 479


2#
發表於 13-5-29 00:32 |只看該作者

引用:請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多

原帖由 money8888 於 13-05-29 發表
請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒?
打錯題目



點評

bemiu_uncha  你再編輯個題目就可以  發表於 13-5-29 09:58


珍珠宮

積分: 34788


3#
發表於 13-5-29 00:33 |只看該作者

回覆:其實冇必要嘅話還是不要用濾水器,因為有些會把氯氣也濾掉,沒有的氯氣的水容易滋生細菌,不能保存太耐。 請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒

我笑了完全唔知個topic想點mouth:

點評

mobchan    發表於 13-5-29 10:30
fatmth    發表於 13-5-29 10:12
stepchk    發表於 13-5-29 10:06
faiki    發表於 13-5-29 01:14


複式洋房

積分: 479


4#
發表於 13-5-29 00:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+money8888+於+13-05-29+發表

原帖由 money8888 於 13-05-29 發表
打錯題目
講濾水器個D不用理





男爵府

積分: 9200


5#
發表於 13-5-29 00:34 |只看該作者
money8888 發表於 13-5-29 00:32
打錯題目

入錯來~~

點評

fatmth    發表於 13-5-29 10:12


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


6#
發表於 13-5-29 00:34 |只看該作者
你條題


珍珠宮

積分: 34788


7#
發表於 13-5-29 00:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+money8888+於+13-05-29+發表

原帖由 money8888 於 13-05-29 發表
講濾水器個D不用理



複式洋房

積分: 479


8#
發表於 13-5-29 00:35 |只看該作者

回覆:money8888 的帖子

Sorry 打錯




瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


9#
發表於 13-5-29 00:35 |只看該作者
PinPin 發表於 13-5-29 00:33
我笑了完全唔知個topic想點

完全唔知想點


別墅

積分: 623


10#
發表於 13-5-29 00:35 |只看該作者

引用:我笑了完全唔知個topic想點

原帖由 PinPin 於 13-05-29 發表
我笑了完全唔知個topic想點
我都係


禁止訪問

積分: 193


11#
發表於 13-5-29 00:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5884


12#
發表於 13-5-29 00:37 |只看該作者

回覆:其實冇必要嘅話還是不要用濾水器,因為有些會把氯氣也濾掉,沒有的氯氣的水容易滋生細菌,不能保存太耐。 請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-5-29 00:38 |只看該作者

回覆:其實冇必要嘅話還是不要用濾水器,因為有些會把氯氣也濾掉,沒有的氯氣的水容易滋生細菌,不能保存太耐。 請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒

我仲諗住入嚟睇吓濾水器有咩問題tim

點評

sze1218  我都係  發表於 13-5-29 10:38


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


14#
發表於 13-5-29 00:39 |只看該作者
打錯唔會咁長掛.......COPY錯是吧....
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


伯爵府

積分: 18374


15#
發表於 13-5-29 00:41 |只看該作者

引用:請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多

原帖由 money8888 於 13-05-29 發表
請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒?
不过果个理論好錯


子爵府

積分: 12405


16#
發表於 13-5-29 00:42 |只看該作者

回覆:其實冇必要嘅話還是不要用濾水器,因為有些會把氯氣也濾掉,沒有的氯氣的水容易滋生細菌,不能保存太耐。 請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒?






子爵府

積分: 11103


17#
發表於 13-5-29 00:42 |只看該作者

回覆:其實冇必要嘅話還是不要用濾水器,因為有些會把氯氣也濾掉,沒有的氯氣的水容易滋生細菌,不能保存太耐。 請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒

我反而對濾水器有興趣, 因為屋企有用緊


大宅

積分: 4153


18#
發表於 13-5-29 00:43 |只看該作者

回覆:其實冇必要嘅話還是不要用濾水器,因為有些會把氯氣也濾掉,沒有的氯氣的水容易滋生細菌,不能保存太耐。 請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒




子爵府

積分: 12122


19#
發表於 13-5-29 00:43 |只看該作者

回覆:其實冇必要嘅話還是不要用濾水器,因為有些會把氯氣也濾掉,沒有的氯氣的水容易滋生細菌,不能保存太耐。 請問八達通機按了分段收費後,它會為持幾多秒?

我對濾水器呢個topic興趣大啲




子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


20#
發表於 13-5-29 00:45 |只看該作者

引用:Quote:PinPin+發表於+13-5-29+00:33+我笑了

原帖由 kuromi_kuromi 於 13-05-29 發表
完全唔知想點



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo